Як придумали назву компанії?
Питання про те, як придумати назву компанії, завжди виникає під час заснування нового бізнесу. Це непросте завдання, особливо з огляду на те, що назва компанії – це перша інформація, з якою стикається потенційний клієнт. Тому важливо зробити розумний вибір, особливо з точки зору маркетингу.
Якою має бути назва компанії?
Історія бізнесу знає кілька помилок, пов’язаних з назвами компаній чи продуктів. Найяскравішими прикладами є компанії, що виходили на ринки інших країн, та автомобільні компанії. Останнім часто доводилося змінювати назви нових автомобілів, коли з’ясовувалося, що те чи інше слово означає щось невідповідне в тій чи іншій країні.
Така доля спіткала, зокрема, Chevrolet, чия модель “Nova” в іспанській вимові просто означає… “не їздить” 🙂 Треба сказати, що це не найкраща назва для автомобіля.
І хоча ми вже звикли до таких брендів, як, наприклад, OSRAM, не можна без тіні сумніву стверджувати, що керівники хотіли викликати саме такі асоціації. Ефективна назва компанії може не лише інформувати про галузь або пропоновану продукцію, але й викликати емоції або певні думки. З цієї причини люди, які хотіли б заснувати власний бізнес, напевно, не раз замислювалися над тим, як придумати назву компанії.
Що потрібно зробити, щоб привернути увагу і викликати довіру? Існує кілька відповідей – і варто їм слідувати, оскільки ефективна назва компанії дійсно може принести багато переваг.
Оригінальність
Компанії, назви яких привертають увагу, з більшою ймовірністю запам’ятаються клієнту.
Це, в свою чергу, призведе до збільшення прибутку, оскільки бренд частіше обиратимуть споживачі. Цікава, креативна та унікальна назва неодмінно запам’ятається.
Відповідність
Ефективна назва компанії повинна безпосередньо вказувати на послуги, які вона надає.
Унікальність не менш важлива для того, щоб компанію не сплутали з іншим бізнесом. Перш ніж зупинитися на назві, варто перевірити, чи можна знайти схожу назву на ринку.
Простота
Метод, який часто використовується при назві компаній, полягає у використанні простих слів та асоціацій.
Споживачі все більше цінують автентичність при виборі постачальників послуг. Для досягнення успіху в бізнесі може бути достатньо лише одного слова, як назви бренду.
Ефективна назва компанії
На додаток до вищезазначених порад щодо назви компанії, слід також пам’ятати про рекламний контент. Дуже важливим є використання оригінальних слоганів або слоганів, які чітко асоціюються з брендом. У цій ситуації варто розглянути можливість співпраці з копірайтером.
Чи повинна вона містити ключову фразу?
Часто перед тим, як скористатися послугами певної компанії, ми шукаємо інформацію про неї в Інтернеті. Знайти цю інформацію можна за допомогою контенту на сайті.
З точки зору електронного маркетингу, варто подумати, чи можливо, щоб ключовою фразою була… сама назва компанії! Якщо формулювання підходяще, а домени вільні, ніщо не заважає використовувати саме таке рішення. За такою фразою сайт буде позиціонуватися набагато швидше.
За прикладами далеко ходити не треба – наше агентство Content Writer є одним з них.
Підсумок
- Назва компанії повинна бути простою, що запам’ятовується, і, наскільки це можливо, релевантною до наданої пропозиції.
- Проте, щоб придумати оригінальну та релевантну назву компанії, потрібно проявити неабиякий творчий підхід.
- Якщо у Вас немає ідеї, варто звернутися за допомогою до копірайтерів.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь