E-mail marketing – як заробляти в Інтернеті, надсилаючи електронні листи?

Зміст

Щодня ми отримуємо незліченну кількість повідомлень у наші поштові скриньки, багато з яких залишаються непрочитаними. Деякі з них ми вважаємо спамом, але є й такі, на які ми з нетерпінням чекаємо. E-mail marketing – це надзвичайно швидкозростаюча форма прямого маркетингу, яка використовує електронну пошту для спілкування з клієнтами. У цій статті Ви дізнаєтеся, що таке e-mail marketing і як використовувати цей інструмент для заробітку в Інтернеті.

Що таке email-маркетинг?

Як випливає з назви, e-mail marketing базується на повідомленнях, які ми отримуємо у свої поштові скриньки в певні дні.

У наш час, коли більшість компаній переводять свій бізнес в онлайн, безумовно, варто подружитися з методами, які дозволять нам залучати нових клієнтів і підтримувати добрі стосунки з існуючими в доступний спосіб.

E-mail marketing має перевагу над іншими формами контакту з клієнтами, оскільки він є прямим. Оскільки кожен електронний лист можна (і навіть потрібно!) створювати індивідуально, Ви можете інформувати клієнтів про поточні проблеми в цікавій формі. Якщо будете робити це регулярно, клієнти почнуть ідентифікувати себе з Вами та Вашою компанією. А звідти лише один крок до того, щоб заробити свою першу монету в Інтернеті.

Кілька слів про те, як почати працювати з email-маркетингом

Якщо Ви ніколи раніше не використовували e-mail marketing активно і були лише пасивним одержувачем – настав час це змінити! Ваш бізнес – як ваші продажі, так і ваш особистий бренд – тільки виграє від цього. Отже, з чого ж почати?

  1. Перш за все, подумайте про те, що Вас хвилює найбільше, і створіть план дій.
  2. Розробіть графік надсилання контенту своїм клієнтам, щоб уникнути дратівливого хаосу.
  3. Подумайте, які клієнти у Вас є і яких Ви хотіли б залучити. Орієнтуйтеся не лише на їхній вік, стать чи місцезнаходження. Враховуйте також їхні інтереси, роботу та спосіб життя.
  4. Не забудьте отримати дозвіл від Ваших клієнтів на отримання від Вас реклами у вигляді електронних листів. Тільки так зможете діяти легально і досягти бажаних результатів.
  5. Персоналізуйте свої повідомлення та зміст реклами, щоб кожен клієнт відчував себе особливим. Також пам’ятайте, що всі повідомлення повинні бути послідовними, але не нудними. Це мистецтво, опанувавши яке, зможете заробляти справді великі гроші за допомогою email-маркетингу.
  6. CTA – “заклик до дії” – це питання або твердження, які закликають до дії. Використовуючи такі фрази в кінці листа, ви дасте зрозуміти одержувачу, що йому робити і з якою метою він отримав від Вас повідомлення.

Типи email-маркетингу – який вибрати?

Якщо Ви тільки починаєте працювати з email-маркетингом, можете швидко розгубитися від надлишку назв і питань, пов’язаних з ним. Саме тому ми приходимо до Вас на допомогу. Можна виділити три типи email-маркетингу:

  • Розсилка – це один з найпопулярніших і найулюбленіших видів email-маркетингу серед креативних людей та власників бізнесу. З його допомогою ви можете швидко зв’язатися зі своїми одержувачами. І, що найголовніше, часто це довгострокові відносини – навіть на багато років. Хіба це не звучить чудово? Регулярно розсилаючи листи, Ваш клієнт неодмінно звернеться до Вас ще не один раз за продукцією, яку пропонуєте.
  • Автовідповідач – це функція, яка дозволяє автоматично надсилати відповідь на повідомлення відправника. При отриманні електронного листа автовідповідач надсилає відповідь із заздалегідь визначеним змістом, наприклад, “Дякуємо за звернення. Ми відповімо якнайшвидше”.
  • Розсилки каталогів – це ідеальний варіант для приватних осіб і компаній, які зосереджені на продажі конкретних товарів. Email-маркетинг у вигляді каталогів дозволить Вашим клієнтам заздалегідь ознайомитися з продукцією та обрати ідеальний для них варіант.

Яка б форма email-маркетингу не приваблювала Вас найбільше, варто почати її використовувати.

З його допомогою Ви зможете побудувати міцні та довгострокові відносини зі своїми клієнтами і представити їм свою продукцію в доступній формі.

Переконайтеся, що листи, які Ви надсилаєте своїм клієнтам, є унікальними. В ідеалі, вони повинні нести в собі ковток свіжого повітря і виділятися серед конкурентів. Це гарантує, що коли вони відкриють свою поштову скриньку, то одразу зрозуміють, що лист від вас вартий того, щоб його прочитати в будь-який кавовий день.

Підсумок

  • E-mail marketing ґрунтується на повідомленнях, які ми отримуємо в наші поштові скриньки в певні дні.
  • Завдяки йому Ви зможете побудувати міцні та довгострокові відносини зі своїми клієнтами та представити їм свою продукцію в доступній формі.
  • Ми розрізняємо 3 види маркетингу електронною поштою: розсилка новин, автовідповідач та каталоги продажів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу