Як писати хороші конверсійні тексти?

Зміст

Конверсія – це основний показник ефективності текстів. Копірайтер пише, щоб продати, залучити або підвищити впізнаваність. Цілей багато, але всі вони зводяться до конверсії. Ось чому важливо вміти правильно адаптувати свій контент, щоб Ваша аудиторія виконувала ті дії, які Ви очікуєте. У наступній статті ми пояснимо, як писати тексти, що конвертують.

Що таке конверсія?

Конверсія – це виконання клієнтом певної мети.

Раніше єдиною вимірюваною конверсією були продажі. Сьогодні ми можемо аналізувати набагато більше параметрів, так званих стадій продажів. Серед найбільш фундаментальних можна виділити:

  1. підвищення впізнаваності бренду – конверсія вимірюється кількістю людей, які пам’ятають компанію;
  2. залучення аудиторії – вимірюється кількістю користувачів, які реагують на маркетингові повідомлення компанії (пости на сайті та в соціальних мережах);
  3. продажі – показником є кількість завершених транзакцій.

В принципі, конверсією може бути практично будь-яка ціль, яка нас цікавить. Інші приклади:

  • вхід на сайт,
  • натискання кнопки “контакт”,
  • підписка на розсилку новин,
  • додавання товару до кошика.

Це показники, які можна виміряти, тому легко оцінити ефективність пропозиції в порівнянні з вжитими заходами.

Визначення мети є важливим для копірайтера, який організовує конвертацію тексту відповідно до конкретного етапу продажів.

За допомогою контенту можна підвищити впізнаваність, схилити до покупки та запросити відвідати сайт.

Можливостей багато, тож давайте обговоримо, як виглядає контент залежно від поставленої мети.

Як писати тексти, які конвертують?

Готового рецепту ефективних текстів не існує. Якби вони були, всі компанії купалися б у достатку. Однак одне можна сказати напевно: висококонверсійний текст індивідуально адаптований до своєї мети.

Повідомлення, що продає, матиме інший характер, ніж повідомлення про впізнаваність. Крім мети, необхідно також враховувати аудиторію, яка є специфічною для кожної компанії.

 

Приклад

Контент для потенційних клієнтів юридичної фірми суттєво відрізняється від текстів для клієнтів місцевої пекарні.

Дуже важливо, щоб повідомлення було зрозумілим якомога більшій кількості людей. Тому конвертований контент повинен бути тісно пов’язаний з читачами. Занадто складні тексти будуть проігноровані, а занадто загальні – не дадуть оптимального результату.

Тож давайте перейдемо до конкретних прикладів того, як створювати конверсійні тексти для основних маркетингових цілей.

Побудова впізнаваності бренду

Тексти, які будують впізнаваність, повинні бути гранично простими і зрозумілими, оскільки вони спрямовані на широку аудиторію.

Важливо мати дуже чітке повідомлення, яке буде асоціюватися з компанією. Добре спрацюють рекламні слогани та крилаті фрази, особливо ті, що мають ритмічну основу.

Вважається, що ефективний текст, який підвищує впізнаваність, складно скласти, оскільки він вимагає великих творчих здібностей – контент повинен бути коротким і одночасно розкривати суть бізнесу компанії.

Залучення аудиторії

Впливати на інших людей за допомогою тексту – справа непроста, оскільки вимагає психологічних знань у поєднанні з навичками копірайтингу. Крім того, структура контенту дуже динамічна – конверсія контенту може суттєво змінюватися протягом місяця.

Формулюючи цікавий текст, звертайтеся безпосередньо до аудиторії. Оригінальність важлива для придушення так званої банерної сліпоти у користувачів.

Заклик до дії (тобто заклик до дії типу “Що ви думаєте?”) може бути корисним.

На жаль, коли йдеться про залучення аудиторії, неможливо встановити подальші рекомендації, оскільки дії залежать від конкретної компанії та поточної ситуації на ринку. Необхідно враховувати потреби аудиторії, але готового рецепту для цього не існує.

Проте варто постійно аналізувати статистику. Так можна з’ясувати, які повідомлення викликають найбільшу активність, і на цій основі створювати подальший, конверсійний контент.

Продажі

Чи можна продавати за допомогою контенту? Якщо ні, то копірайтери швидко втратять роботу.

Характер контенту, що продає, залежить від:

  • особливості компанії,
  • групи клієнтів,
  • етапів продажів, що передували цьому.

Спільною рисою є мова переваг. Відповідно до своєї назви, пропозиція повинна повідомляти про конкретні переваги покупки. Дуже важливо продемонструвати сильні сторони компанії і те, що виділяє пропозицію серед конкурентів.

Підсумок

  • Існує кілька етапів продажів, які включають створення впізнаваності бренду, залучення аудиторії та продаж.
  • Конвертація контенту залежить від багатьох динамічних факторів, але два найважливіші – це маркетингова мета та цільова аудиторія.
  • Досвід і спостереження за результатами – це стовпи, на яких ґрунтуються успішні тексти.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу