Як працює позиціонування для малого бізнесу?

Зміст

Ніхто не сумнівається, що результати SEO значною мірою залежать від бюджету. Чи виключає цей факт SEO для малого бізнесу? Звичайно, ні, але за умови, що обрані правильні заходи. Про них ми поговоримо в цьому тексті!

Принципи SEO для малого бізнесу

На початку нам потрібно визначити, чого саме ми хочемо досягти.

Звичайно, головним критерієм є мінімізація витрат при досягненні результату.

Зрештою, нові компанії не можуть дозволити собі бути сміливими з SEO, коли бізнес-модель не визначена. На жаль, при такому розкладі збільшується необхідне робоче навантаження, але цього не уникнути.

Надійне SEO вимагає багато зусиль, тому на нього потрібно витрачати або гроші, або час. Ми зупинимося на другому рішенні, щоб не розтягувати Ваш гаманець, при цьому зазначимо, що не будемо представляти легких методів і SEO-хитрощів, оскільки весь процес завоювання позицій є складним і трудомістким. Короткі шляхи вже кілька років як заплутані.

Як позиціонувати сайт?

Коротше кажучи, зробити його більш зручним для використання. До цього ведуть два шляхи: контент і UX.

Створюйте контент, актуальний для Вашої галузі

Google показує користувачам перевірену та цінну інформацію, щоб вони частіше користувалися пошуковою системою. Це не означає, що тільки великі сайти можуть бути видимими. Так, популярність сайту – це вказівка алгоритмам на те, що його контент є надійним, що є певним привілеєм, при цьому навіть невеликі сайти можуть успішно здобувати високі позиції.

За визначенням, Google просуває не конкретні компанії, а інформацію. Якщо Ваш сайт має таку можливість, це перший крок до того, щоб заявити про себе в пошуковій системі. Створюйте змістовні статті для блогу, які будуть корисними для Ваших читачів. Таким чином, Ви не тільки згенеруєте трафік на свій сайт, але й почнете будувати імідж свого бренду.

Зробіть те ж саме зі своєю пропозицією. Переконайтеся, що у Вас є підсторінки, які передають корисну інформацію, а не порожні прикметники на кшталт “найкращий, найдешевший, найшвидший”. Включіть технічні характеристики, сильні сторони, переваги покупки – Ви, напевно, можете описати свій продукт або послугу досить точно, тому тримайтеся подалі від непереконливих маркетингових фраз. Ще раз зазначимо, що Google спрямовує своїх користувачів на цінні сторінки, якими сухий блок продажів, безумовно, не є.

Отже, підсумовуючи, пишіть експертні статті та підсторінки, щоб зробити ваш сайт надійним і корисним. Це фундамент, без якого подальші SEO-зусилля неможливі. Важливо, що створення контенту вимагає не витрат, а часу і творчої винахідливості.

Переконайтеся в прозорості сайту

UX (user experience) – це користувацький досвід вашого сайту. Зрозуміло, що чим кращий користувацький досвід, тим вищий рейтинг Ви отримаєте. Знову ж таки, ми повертаємося до принципу, що в інтересах Google відображати сприятливі для користувача сторінки. Інформація – це ще не все, все середовище, пов’язане з нею, також має значення.

Оскільки UX є досить широким терміном, ми торкнемося найважливіших питань, про які, на нашу думку, повинна подбати кожна компанія:

  • SEO-структура – це відповідне розташування контенту на сторінці. Великі блоки тексту не є ані читабельними, ані привабливими, тому слід додавати заголовки та форматування, щоб виокремити важливіші розділи та надати контенту цілісного вигляду. Внутрішні посилання на інші сторінки не менш важливі, вони полегшують користувачеві навігацію сайтом. Крім того, використовуйте ключові слова, щоб чітко вказати пошуковій системі, про що йдеться в статті.
  • Час завантаження сторінки – мінімізація коду і зменшення розміру графіки позитивно впливає на швидкість завантаження сторінки, а отже, і на користувацький досвід. Google цінує акуратність, а не надмірність, тому переконайтеся, що Ваш сайт працює якомога швидше.
  • Безпека – встановлений SSL-сертифікат зараз є стандартом для будь-якого серйозного сайту. Крім того, згідно з регламентом RODO, Ви зобов’язані інформувати користувачів про те, як будуть оброблятися їхні персональні дані. Тому розмістіть політику конфіденційності та умови використання. Це підвищить професіоналізм Вашого сайту і може позитивно вплинути на підвищення позицій.

Позиціонування малого бізнесу далеко від конкурентів

Отримання помітного місця в Google є проблематичним для малого бізнесу через те, що лише перші десять місць (так звана ТОП10) приносять результати. Результати, які знаходяться на наступних сторінках, різко втрачають клікабельність. Великі компанії займають верхні позиції і ми знаємо, що їх нелегко обійти – тож як нам підійти до цієї проблеми?

Використовуйте ключові фрази з довгим хвостом (long tail)

Основне рішення – це… відсутність бою!

Не змагайтеся за популярні ключові фрази з великими компаніями, оскільки така діяльність коштуватиме Вам багато часу і зусиль в обмін на дуже сумнівні результати.

Замість цього зосередьтеся на прогалинах на ринку і опишіть такі теми, які ще недостатньо висвітлені.

Таким чином, Ви обходите конкурентів і генеруєте трафік на сайт – нехай і невеликий через менш запитувані ключові фрази, але з чогось же треба починати, чи не так? Це краща стратегія, ніж витрачати зусилля на боротьбу з великими гравцями, які мають старіший домен, більш розвинений сайт, більше контенту і… великий бюджет.

Вибір нішевої тематики нічого не коштує, а ймовірність зайняти місце в ТОП10 збільшується.

Приклад

Фразу “кросівки для бігу” займають великі інтернет-магазини. Розширена фраза “які найкращі кросівки для бігу взимку” вже набагато доступніша – одному результату в ТОП10 може бути до п’яти років, а ми знаємо, що Google просуває свіжу інформацію. На початку таке ключове слово також може виявитися занадто складним, тому варто почати з абсолютно нішевих довгохвостих фраз “чи підходять кросівки Х для бігу взимку”, які швидко вийдуть в топ завдяки своїй вузькій спеціалізації. Можна припустити, що таке питання вводиться дуже рідко, але для власників саме цього взуття Ви вже є видимими і експертна стаття може змусити їх скористатися Вашим магазином взуття.

Слідкуйте за регулярним зростанням контенту

Може здатися, що створення нішевих статей – це просто – навіщо витрачати пів дня на статтю, якщо її прочитає одна людина на місяць? Тут ми повинні нагадати Вам, що SEO – це складний і трудомісткий процес.

Розподіл аудиторії часто виглядає так: одна стаття не генерує багато трафіку, але якщо створите десятки таких статей, почнуть з’являтися більші цифри.

Деякі матеріали не матимуть жодного читача, тоді як інші можуть виявитися несподівано популярними. Передбачити це неможливо, тому залишається лише регулярно публікувати матеріали та розвивати сайт. З часом аудиторія зростатиме, тематичний авторитет збільшуватиметься (тобто тематичний авторитет, пов’язаний з тим, що контент на сайті коливається навколо певної галузі, що піде на користь довірі та видимості) і врешті-решт збільшите продажі, що дозволить Вам інвестувати в більш “бюджетні” SEO-заходи.

Як бачите, позиціонування для малого бізнесу не передбачає хитрих трюків і миттєвих результатів. Навпаки, варто налаштуватися на кропітку роботу. Подбайте про якість свого сайту, публікуючи цікаву інформацію, і зробіть так, щоб користувачеві було зручно, коли він натрапить на такий контент. Тільки так алгоритми визнають Вашу компанію цінною, що дозволить піднятися вище в пошуковій системі.

Підсумок

  • Метою Google є просування не сторінок, а корисної інформації, що міститься на цих сторінках. Так пошукова система вирішує проблеми своїх користувачів.
  • SEO-діяльність не вимагає витрат, оскільки створення цінної сторінки пов’язане з часом і зусиллями, а не з грошима (які в цьому аспекті є лише замінником).
  • Обидві вищезгадані характеристики роблять SEO для малого бізнесу можливим без витрат, але це вимагає роботи.
  • Основна увага повинна бути зосереджена на підвищенні загальної якості сайту шляхом додавання корисного контенту з чіткою структурою. Не менш важливим є приємний графічний дизайн або зручна навігація по сайту.
  • Позиціонування – це тривалий процес, але старанна робота над сайтом врешті-решт відобразиться у вищих результатах SEO.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу