Посилання чи контент – що обрати?
Є два шляхи до високих позицій у пошукових системах: отримання зовнішніх посилань та якісний контент. Який з них ефективніший? Ви дізнаєтеся в цій статті.
Контент чи посилання?
Питання про те, що краще – інвестувати в контент на сторінці чи в закупівлю посилань, сформульоване невдало. Це не взаємовиключні процеси або-або. Обидва рішення мають свої переваги, тому зосередження на одному з них означає вибір неповної стратегії.
Основна відмінність полягає в обсязі виконуваних робіт: з контентом Ви розвиваєте сайт зсередини, в той час як з перелінковкою Ви проводите діяльність за межами сайту.
Однак давайте розглянемо обидва рішення більш детально.
Контент
Контент – це будь-який текст, що з’являється на сайті і є видимим для аудиторії. Його можна постійно розвивати, додаючи підсторінки або статті в блозі. Завдяки використанню ключових фраз вони починають з’являтися в пошуковій системі, генеруючи трафік на сайт.
За цим принципом розширений портал більш помітний, ніж маленька сторінка-візитка. Простіше кажучи, він займає більший шматок інтернету, що наочно ілюструє, наскільки важливим є контент для SEO.
Переваги
- підвищує позиціонування
- формує експертний імідж бренду
- гарантує стабільний ефект, оскільки контент постійно знаходиться на сайті
- дозволяє просувати точні ключові фрази
Недоліки
- результати потребують часу і можуть не появитися, якщо їх погано впровадити
- імплементація є складною та трудомісткою
Посилання
Зовнішні посилання – це лінки, розміщені на інших сторінках, які посилаються на дану сторінку. Таким чином, вони підвищують довіру до неї з боку алгоритмів пошукових систем. Це призводить до підвищення позицій і видимості, з тим же ефектом, що і для контенту – більше трафіку на сайт.
Сторінки з багатим профілем посилань краще сприймаються Google, а їхній контент набагато легше просувати. Аналогічно, нестача вхідних посилань може знизити ефект навіть від найцікавіших експертних статей.
Переваги
- збільшують позиціонування
- швидко додаються
- дозволяють просувати точні ключові слова
- генерують додатковий трафік за рахунок переходів за посиланнями зовнішніх користувачів
Недоліки
- можуть з часом зникнути, що зведе нанівець їхній ефект
- при неякісному виконанні наражають сайт на штрафні санкції з боку пошукових систем
Що обрати – перелінковку чи тексти?
Найкраща відповідь: обидва.
Їхній вплив є синергетичним, тобто посилання підвищують міцність контенту, а міцний контент оптимізує ефективність посилань.
При плануванні ефективної SEO-стратегії не можна нехтувати жодним із вищезазначених факторів.
Однак, якщо Ви тільки починаєте свою діяльність у сфері електронного маркетингу і Ваш сайт є новим, переконайтеся, що у Вас є експертний контент для подальшого покращення іміджу Вашого бренду. Позиціонування – це довготривалий процес, тож час для отримання посилань ще буде, тоді як рання публікація статей може заощадити вам додатковий час на очікування результатів у майбутньому.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь