Посилання чи контент – що обрати?

Зміст

Є два шляхи до високих позицій у пошукових системах: отримання зовнішніх посилань та якісний контент. Який з них ефективніший? Ви дізнаєтеся в цій статті.

Контент чи посилання?

Питання про те, що краще – інвестувати в контент на сторінці чи в закупівлю посилань, сформульоване невдало. Це не взаємовиключні процеси або-або. Обидва рішення мають свої переваги, тому зосередження на одному з них означає вибір неповної стратегії.

Основна відмінність полягає в обсязі виконуваних робіт: з контентом Ви розвиваєте сайт зсередини, в той час як з перелінковкою Ви проводите діяльність за межами сайту.

Однак давайте розглянемо обидва рішення більш детально.

Контент

Контент – це будь-який текст, що з’являється на сайті і є видимим для аудиторії. Його можна постійно розвивати, додаючи підсторінки або статті в блозі. Завдяки використанню ключових фраз вони починають з’являтися в пошуковій системі, генеруючи трафік на сайт.

За цим принципом розширений портал більш помітний, ніж маленька сторінка-візитка. Простіше кажучи, він займає більший шматок інтернету, що наочно ілюструє, наскільки важливим є контент для SEO.

Переваги

  • підвищує позиціонування
  • формує експертний імідж бренду
  • гарантує стабільний ефект, оскільки контент постійно знаходиться на сайті
  • дозволяє просувати точні ключові фрази

Недоліки

  • результати потребують часу і можуть не появитися, якщо їх погано впровадити
  • імплементація є складною та трудомісткою

Посилання

Зовнішні посилання – це лінки, розміщені на інших сторінках, які посилаються на дану сторінку. Таким чином, вони підвищують довіру до неї з боку алгоритмів пошукових систем. Це призводить до підвищення позицій і видимості, з тим же ефектом, що і для контенту – більше трафіку на сайт.

Сторінки з багатим профілем посилань краще сприймаються Google, а їхній контент набагато легше просувати. Аналогічно, нестача вхідних посилань може знизити ефект навіть від найцікавіших експертних статей.

Переваги

  • збільшують позиціонування
  • швидко додаються
  • дозволяють просувати точні ключові слова
  • генерують додатковий трафік за рахунок переходів за посиланнями зовнішніх користувачів

Недоліки

  • можуть з часом зникнути, що зведе нанівець їхній ефект
  • при неякісному виконанні наражають сайт на штрафні санкції з боку пошукових систем

Що обрати – перелінковку чи тексти?

Найкраща відповідь: обидва.

Їхній вплив є синергетичним, тобто посилання підвищують міцність контенту, а міцний контент оптимізує ефективність посилань.

При плануванні ефективної SEO-стратегії не можна нехтувати жодним із вищезазначених факторів.

Однак, якщо Ви тільки починаєте свою діяльність у сфері електронного маркетингу і Ваш сайт є новим, переконайтеся, що у Вас є експертний контент для подальшого покращення іміджу Вашого бренду. Позиціонування – це довготривалий процес, тож час для отримання посилань ще буде, тоді як рання публікація статей може заощадити вам додатковий час на очікування результатів у майбутньому.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу