Як створити опис товару в інтернет-магазині?

Зміст

Під час запуску інтернет-магазину важливо подбати про те, щоб Ваш асортимент був представлений належним чином, щоб привернути увагу покупців. Якісні картинки, безумовно, є важливим елементом підсторінки товару, але цього недостатньо. Вам ще потрібен цікавий і привабливий контент, щоб представити особливості, параметри та переваги товару. Тож як створювати описи товарів в інтернет-магазині, щоб досягти успіху? Ви дізнаєтеся в цій статті.

Роль інтернет-магазину

Інтернет-магазин – це чудове рішення для підприємців – як великих корпорацій, так і локального бізнесу, в тому числі для приватних підприємців. Ви можете запропонувати своїм клієнтам – існуючим і потенційним – повний спектр товарів і послуг в одному місці, без додаткових витрат, пов’язаних з дизайном і друком традиційних паперових каталогів.

Однак для того, щоб інтернет-магазин приносив відчутні результати, необхідно подбати про його зміст і презентацію, тобто про візуальні питання.

Пам’ятайте, що інтернет-магазин замінює стаціонарний магазин – клієнт не може доторкнутися або побачити товар, який Ви пропонуєте. Тож зробіть так, щоб клієнт обрав саме Вас, а не Ваших конкурентів. Як це зробити? Як створювати професійні описи товарів, щоб вони “просто потрапляли в кошик”? Чи можете зробити це самостійно?

Чому описи товарів важливі?

Створюючи опис товару, важливо дотримуватися балансу між насиченням контенту правильно підібраними ключовими словами та написанням тексту “для покупця”. Звичайно, високий рейтинг Вашого магазину в пошукових системах принесе більше трафіку. Однак, якщо опис сам по собі не зацікавить потенційного покупця – вони шукатимуть рішення в іншому місці. Ось чому так важливо створювати описи товарів, які відповідають ринковому попиту.

Спочатку розрізнення

Перш ніж приступити до розробки контенту, проведіть дослідження – дізнайтеся якомога більше про свого клієнта. Опишіть свою цільову аудиторію, відповівши на ці запитання:

  • Хто Ваш клієнт (вік, стать)?
  • Скільки їм років?
  • Як вони заробляють на життя (робота, освіта)?
  • Де вони живуть (центр міста, околиця, сільська місцевість тощо)?
  • Які їх інтереси? Чим вони займаються у вільний час?
  • Якими є їх міркування при покупці (ціна, якість, естетика)?

Створіть профіль персони, тобто Вашого ідеального клієнта. Це дасть вам корисну інформацію і допоможе зрозуміти, на чому варто наголосити в описі. Ви відкоригуєте стиль і лексику (наприклад, менш формальну для молодих людей). Після того, як Ви створили персонажі (їх може бути більше одного), Ви готові перейти до наступного кроку – створення цінного контенту. Про що слід пам’ятати.

Хороша картинка має велике значення

Клієнти в Інтернеті “купують очима”. Вони не мають можливості побачити Ваш товар особисто, тому їм доведеться покладатися на графіку, яку Ви розмістили на сайті. Переконайтеся, що у Вас є фотографії з високою роздільною здатністю, щоб можна було розгледіти всі деталі.

Одне лише фото упаковки не зробить своєї справи – воно не приверне увагу і не спонукатиме до купівлі, адже вони все одно не бачитимуть, з чим мають справу. Тому варто підготувати фотографії з декількох ракурсів (спереду, збоку, ззаду, під кутом), на добре освітленому та однорідному фоні. Якщо хочете підкреслити певну деталь, яка виділяє Ваш продукт – зробіть окремий крупний план цього елемента.

Принагідно варто згадати про атрибут ALT для графіки. По-перше, альтернативний текст дозволяє алгоритмам пошукових систем отримати краще уявлення про вміст вашого сайту (що призводить до кращого позиціонування і генерації органічного трафіку). По-друге, це корисна інформація для користувача про зміст зображення, коли воно з якихось причин відображається некоректно.

Мова переваг

Використання мови вигоди – це не просто перерахування переваг Вашого продукту. В інтернет-магазині продаєте через почуття, через емоції, тому Вам потрібно якось достукатися до покупця. Зосередьтеся на сильних сторонах і перевагах Вашого продукту. Вказуйте клієнту на те, що він отримає, якщо придбає його, а також на те, що він може втратити, якщо цього не зробить.

Пишіть простою, зрозумілою мовою. Ми знаємо, що Ви є фахівцем у своїй галузі, але повинні пам’ятати, що переважна більшість Ваших клієнтів – це нетехнічні люди, яким не потрібно знати технічну мову. Менше фокусуйтеся на дуже технічних деталях (Ви завжди можете винести специфікацію в окрему вкладку). Якщо, на Вашу думку, певний параметр стане вирішальним фактором переваги Вашого продукту над конкурентами, не залишайте читачеві сухих даних – поясніть, що цей аспект привнесе в життя користувача і що він від цього отримає.

Опис продукту повинен бути вичерпним і фактологічним, але в той же час чітким і не надто довгим.

Наприкінці варто уважно прочитати весь опис і подумати, чи відповідає надана інформація на запитання клієнта. Якщо ні – можливо, варто змінити контент або розглянути можливість включення важливих даних до розділу FAQ, тобто поширених запитань з відповідями.

Створіть ідеальний опис

На жаль, не існує єдиної формули ідеального опису продукту. Багато що залежить від Вашої галузі, цільової аудиторії, навіть від самих продуктів чи послуг. Однак є кілька правил, яких варто дотримуватися при створенні описів. Зрештою, все зводиться до того, щоб привернути увагу покупця до вашого продукту і змусити його залишитися у Вашому магазині якомога довше, і, зрештою, придбати товар.

Структура тексту

Переконайтеся, що опис чіткий. Пам’ятайте, щоб:

  • подавати найважливішу інформацію (особливо важливі частини виділяти жирним шрифтом),
  • ділити текст на абзаци (уникайте стін тексту),
  • використовувати маркери,
  • використовуйте зрозумілу мову, просту лексику (за потреби пояснюйте складні терміни).

SEO

Пишіть клієнту, але не забувайте про позиціонування. Для цього:

  • створюйте унікальний контент – не копіюйте текст у продюсера (так званий дублікат),
  • зосередьтеся на якості, а не на кількості,
  • підбирайте ключові слова,
  • розміщуйте посилання,
  • використовуйте популярні ключові слова в заголовках, згадуючи назву виробника, модель та відмінні риси,
  • також включайте в заголовки релевантні ключові слова,
  • використовувати атрибути ALT (зображення).

Чи можете створити опис продукту самостійно?

Якщо у Вас невеликий бізнес і немає вільних коштів, щоб віддати створення описів товарів на аутсорсинг компанії, що спеціалізується на контент маркетингу, і Ви дочитали цю статтю до кінця – значить, Ви готові взяти на себе завдання зі створення описів товарів.

Якщо ж все ще сумніваєтеся або у Вас велика кількість товарів, які потрібно описати (до того ж, вони дуже схожі), я настійно рекомендую Вам скористатися послугами фахівців у своїй галузі. Копірайтингові агентства мають відповідну технічну базу і досвідчених співробітників, вони неодмінно допоможуть Вам швидко і професійно створити опис товару, який приваблює клієнтів.

Підсумок

  • Щоб інтернет-магазин приносив відчутні результати, необхідно подбати як про його презентацію, так і про корисний та цікавий контент.
  • Сторінка товару повинна містити опис товару та якісні зображення. Також слід подбати про мову вигоди та питання SEO.
  • При створенні описів товарів потрібно пам’ятати, серед іншого, про просту лексику, унікальність, чіткість і ключові слова.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу