Про що ми говоримо? Коротко про search intent

Зміст

Мабуть, мало хто з нас знає, що величезну кількість щоденних пошукових запитів у Google можна розділити лише на кілька категорій. Нижче ми присвятимо їм кілька слів і поговоримо про фактори, за якими їх можна розрізнити.

Що таке search intent (мета пошуку)?

Search intent – це українською мета пошуку.

Флагманський продукт Google, пошукова система, є досить складним інструментом. Для того, щоб надавати адекватні результати, він повинен мати майже природне розуміння та обробку натуральної мови. А також дещо додаткове: розуміти, про що, власне, запитують. Це “щось” – пошукова інтенція, тобто намір, з яким ми починаємо шукати задану ключову фразу і тип інформації, яка дасть задовільну відповідь.

Зрештою, ми завжди шукаємо, щоб щось знайти або чогось навчитися. Якщо здається, що алгоритм не в змозі зрозуміти намір – виявляється, що ми зазвичай даємо багато підказок вже в самих ключових словах.

Типи пошукових намірів

Якщо коротко, то наші наміри зазвичай стосуються чотирьох основних речей. Ми перерахуємо їх нижче з короткими коментарями.

  • Прагнення до інформації – чи не найголовніша інтенція. До цієї категорії відносяться всі пошуки, які служать розширенню знань, як би їх не розуміти: прогноз погоди, рецепт, інструкція зі складання кубика Рубіка, прапори країн Південно-Східної Азії. Сфера застосування практично необмежена.
  • Бажання зайти на конкретний сайт – виникає, коли ми хочемо перейти за певною адресою (наприклад: Twitter, Facebook, YouTube, Onet, Interia). Хоча ми можемо набрати адресу сайту безпосередньо в рядку, цей спосіб повільніший і менш практичний – зрештою, деякі адреси ми можемо просто не запам’ятати.
  • Готовність придбати товар – іншими словами, намір здійснити транзакцію або купити товар.
    Бажання отримати інформацію про товар – ця категорія, яка звучить як поєднання двох попередніх, тим не менш, є досить самостійною. В англійській мові це називається commercial investigation (комерційне розслідування/розслідування, як можна перекласти). Воно відбувається, коли ми розглядаємо можливість купівлі товару і шукаємо додаткову інформацію (або поради та думки інших споживачів) про нього. Так, якщо ми колись шукали найкращі шашки або найпопулярніші моделі скейтбордів – а також сотні інших прикладів зі схожим підтекстом – ми проводили комерційне розслідування.

Як згадувалося раніше, наміри іноді можна виявити вже в ключовій фразі. Існує низка слів, які ми зазвичай додаємо до пошукового запиту, щоб трохи “допомогти” Google. Отже, для певних типів намірів це можуть бути

  • Інформаційні – хто, де, як, посібник, приклади, інструкція;
  • Навігаційні – торгова марка, продукт, послуга;
  • Транзакційні – купити, замовити, магазин, ціна, назва міста;
  • Інвестиційні – відгук, найкращий, порівняння, рейтинг.

Наведений вище список, звичайно, не є повним – але, сподіваємось, чітко окреслює потенційні модні слова, які можуть використовувати потенційні відвідувачі.

Як використовувати search intent?

Хоча це процес, який вимагає декількох кроків, результати повинні бути варті того. Тож давайте розглянемо, як це зробити.

Перш за все, важливо зрозуміти, який пошуковий намір найкраще відображається в контенті нашого сайту.

Важливим є носій, в якому ми представляємо контент. Це може бути текст, відео або аудіо. Це пов’язано з тим, що різні типи контенту краще або гірше відповідають намірам пошукача. Якщо хтось шукає ретрансляцію змагань зі стрибків на лижах з трампліна, він навряд чи буде шукати транскрипцію радіопередачі. Однак деякі типи контенту можуть бути успішно представлені більш ніж в одному медіа – наприклад, рецепти.

Нам також потрібно враховувати тип, у якому ми представляємо контент.

Приклад

Написане слово – це медіум. Однак публікація в блозі, сторінка продукту або сторінка категорії – це різні типи контенту, хоча й реалізовані за допомогою одного й того ж засобу. І тут Вам знову потрібно ретельно проаналізувати власні ключові слова – який намір вони виражають? Чи варто позиціонувати для них сторінку магазину, чи, можливо, сторінку категорії?

Search intent – переваги

Якщо Ви керуєте магазином, правильна оптимізація контенту під пошукові запити може творити чудеса. Звичайно, про це варто подбати незалежно від типу Вашого сайту – зрештою, кожен хоче, щоб його сайт отримував багато відвідувачів. Однак для цього потрібно розуміти, яку саме споживчу потребу ми можемо задовольнити. У цьому нам допоможе знання того, що середньостатистична людина набирає в пошуковій системі.

Підсумок

  • Пошуковий намір – це намір, з яким користувач починає шукати інформацію в Інтернеті;
  • Існує 4 основних типи намірів, які можна визначити за допомогою певних слів;
  • Розуміння змісту нашого сайту допоможе нам зробити його більш релевантним до пошукових вимог Google.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу