Як писати інформативні статті для будь-якої індустрії?

Зміст

У наш час найкращі статті приносять користь. Просувається контент, який несе корисну інформацію для користувачів. Тому сьогодні ми розглянемо питання про те, як створювати змістовні статті, що відповідають маркетинговим цілям.

Основні статті – переваги

Content is king – так казав Білл Гейтс понад 20 років тому. З тих пір нічого не змінилося, адже цінна інформація в Інтернеті все ще потрібна. Натомість Ви можете отримати низку переваг для бізнесу. Розглянемо найважливіші з них:

Видимість в Google

Змістовні статті підвищують SEO – адже ми пишемо контент для людей. Google це дуже добре знає, саме тому він показує цікаві тексти своїм користувачам.

Звичайно, він робить це, коли контент корисний, а сайту довіряють. Коли статті відображаються в пошуковій системі, вони збільшують безкоштовний трафік на сайт.

Імідж бренду

Експертні статті створюють експертний імідж бренду. Обмін тематичною експертизою – це візитна картка, яка демонструє якість пропозиції.

Збільшення продажів

Кінцева вигода від змістовних текстів – це продажі.

Відвідуваність сайту сприяє залученню потенційних клієнтів, а створення іміджу підвищує інтерес до пропозиції. Саме тому спеціалізовані статті, як основа інбаунд-маркетингу, є ефективним інструментом для збільшення продажів.

Як писати змістовні статті?

Дві найважливіші характеристики змістовних статей – це зручність використання та привабливість.

Перше вимірюється кількістю переглядів, а друге – часом, проведеним на сторінці.

Текст повинен нести певну цінність для читачів. Саме так його передають і на нього посилаються. Без юзабіліті не можна говорити про ефективну статтю, оскільки вона не буде довго утримувати високу позицію в Google.

Приваблива форма, з іншого боку, важлива, оскільки вона дає пошуковим системам чітку вказівку, чи є текст зрозумілим і цікавим.

Приклад

Якщо час перебування на сторінці становить кілька секунд, швидше за все, контент занадто складний, що змушує аудиторію швидко припиняти читання.

На це впливають мовні помилки, надмірна професійна номенклатура або незручна структура.

На додаток до цих основ, ми обговоримо, на що ще слід звертати увагу при створенні експертних текстів.

Побудуйте структуру

Змістовна стаття містить велику кількість інформації. Тому її потрібно структурувати для SEO. Основні принципи:

  • чітко виокремлюйте вступ,
  • використовуйте абзаци,
  • додайте заголовки,
  • виділіть ключові уривки та висновки,
  • включіть певну форму узагальнення інформації, щоб читач міг систематизувати отримані знання.

Побудова чіткої структури з ключовими словами є одним з найважливіших видів діяльності з точки зору SEO.

Додати джерела

Дуже важливим елементом для достовірності тексту є бібліографія, яку слід розміщувати в нижньому колонтитулі. Це дозволяє аудиторії знати, на основі чого Ви створюєте контент і чому робите ті чи інші висновки.

Цей принцип особливо актуальний для галузей, пов’язаних зі здоров’ям і безпекою.

Пишіть чітко і ясно

Структура статті підвищує зрозумілість, як і сам текст. Чим більша цільова аудиторія, тим простішу лексику слід використовувати.

Крім того, під час написання варто використовувати марковані списки та інші форми, які розбивають текстові блоки, підвищуючи таким чином читабельність і привабливість тексту.

Гарантуй якість інформації

Найважливіший пункт стосується інформації – саме вона в кінцевому підсумку визначає ефективність статті. Цьому пункту слід приділити особливу увагу, оскільки один текст, що вводить в оману, може звести нанівець десятки правильних висновків.

Що означає фраза “якість інформації”? Це стосується елементів, які використовуються в бібліографії. Наукові дослідження (особливо мета-аналізи) є найкращим джерелом. Уникайте цитування інших блогів або сумнівних газетних статей, особливо якщо автор демонструє упередженість у формулюванні висновків.

Солідний текст повинен ґрунтуватися на солідних джерелах – винятків з цього правила не існує.

Підсумок

  • Змістовні статті характеризуються чіткою структурою, зрозумілим змістом і достовірною інформацією, підкріпленою науковими дослідженнями.
  • Спеціалізовані тексти приносять багато маркетингових переваг, таких як позиціонування та продажі.
  • Тому варто подбати про професійну реалізацію, обравши правильного копірайтера.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу