Чи може копірайтер писати хороші рекламні слогани?

Зміст

Сьогодні добре відомо, що бізнес тримається на хороших рекламних слоганах. Талановитий і досвідчений копірайтер може створити їх краще, ніж рекламне агентство. Кому варто скористатися його послугами?

Рекламні слогани – копірайтинг замість рекламної агенції

Аутсорсинг створення рекламних слоганів копірайтеру – хороша ідея, якщо Ви не плануєте прив’язувати себе до рекламної агенції надовго і хочете отримати лише одну конкретну послугу.

Аналогічно можна звернутися до послуг копірайтера, якщо Вам потрібні різні види маркетингового та рекламного контенту: графічний дизайн і загальна концепція вже підготовлені, Вам потрібні лише тексти. Доручаючи окремі партії роботи професіоналу в певній галузі, Ви отримуєте більший контроль над усім процесом, ніж у випадку, коли всі етапи проекту передаються рекламному агентству. Крім того, деякі копірайтингові агентства включають у свої послуги не тільки написання контенту, а й підготовку графічного дизайну до нього.

Також рекламні агентства звертаються до копірайтерів для створення рекламних слоганів. Маркетологи користуються послугами копірайтерів, коли їм потрібен великий обсяг контенту, який вони не можуть створити самостійно.

Копірайтингова підтримка також стає в нагоді тим агентствам, які спеціалізуються переважно на маркетинговій діяльності та рекламних кампаніях, а не суто на написанні текстів. Більшість хороших рекламних агентств або наймають копірайтера на постійній основі, або встановлюють постійні відносини із зовнішнім персоналом (в рамках контент-аутсорсингу).

Копірайтер – рекламні слогани на замовлення

Хороший копірайтер – це не лише фахівець з написання текстів, а й з інтернет-маркетингу та SEO. Це означає, що рекламні слогани, які він створює, розробляються комплексно.

Його літературний талант гарантує тексти, що запам’ятовуються, гру слів та оригінальність, а знання SEO допоможуть адаптувати контент до вимог браузерів.

Копірайтери використовують переконливу та вигідну мову у своїй повсякденній роботі і знають, як використовувати слова як маркетинговий інструмент. У цьому відношенні вони не поступаються, якщо не перевершують співробітників рекламних агентств.

Співпраця з копірайтером може бути як разовою, так і постійною. Якщо Вас цікавить лише придумування цікавих рекламних слоганів, нема потреби розширювати обсяг завдань. Це ще одна перевага копірайтера перед рекламним агентством – в останньому не завжди можна замовити таку дрібну послугу, вона зазвичай пропонується пакетом і до неї доводиться докуповувати щось ще, хоча це питання, звісно, залежить від політики компанії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу