Пік продажів – що це таке і коли його очікувати?

Зміст

Кілька разів на рік в електронній комерції настає час пікового трафіку, коли покупці виявляють особливий інтерес до певних товарів. Якщо ви займаєтеся або плануєте займатися онлайн-продажами, вам потрібно знати, коли настає цей час, і спрямовувати свою діяльність відповідно, щоб отримати максимальну вигоду з точки зору прибутку, а також задоволеності споживачів.

Що таке пік продажів?

Peak в перекладі з англійської означає просто «вершина». У цьому контексті мова йде аж ніяк не про вершини Татр, а про особливе зростання інтересу до продукту в конкретний час.

Це може бути пов’язано з порою року (купівля різдвяних подарунків) або сезоном розпродажів (Чорна п’ятниця – перша п’ятниця після Дня Подяки в США, не так давно запроваджена в Польщі).

Найбільші піки продажів припадають на останній квартал року: листопад-грудень. У випадку індустрії моди збільшення інтересу також слід очікувати на зміні сезонів, коли клієнти змінюють свій гардероб на літній або зимовий одяг. Однак традиційно власникам інтернет-магазинів варто звернути увагу на наступні періоди:

  • Back To School: тобто повернення дітей до школи після літніх канікул (вересень). Юним покупцям знадобиться все необхідне для полегшення навчального року: новий одяг, портфелі та рюкзаки, канцелярське приладдя, контейнери для другого сніданку і навіть косметика.
  • Black Friday: запозичена з США, а також деякий час практикується в нашій країні, наприкінці листопада. Період акцій і розпродажів незалежно від галузі, від одягу до електроніки. Іноді розтягується на цілий тиждень (Чорний тиждень), за яким слідує Кіберпонеділок (цифровий понеділок). Популярність цього «свята» продовжує зростати.
  • Святковий період: Миколая, Різдво, Новий рік: святковий сезон триває майже весь грудень, починаючи зі свята на честь Святого Миколая (6 грудня), коли ми даруємо собі невеликі подарунки, і закінчуючи шопінгом подарунків напередодні Різдва. Це найбільший пік продажів у році, до якого магазини готуються одразу після Дня всіх святих. Крім того, переддень Нового року – це період підвищеної споживчої активності, пов’язаної з підготовкою до вечірок наприкінці року: купівлею вбрання чи прикрас.

Як добре підготуватися до піку продажів?

Жоден інтернет-магазин не може ігнорувати важливість різдвяних і сезонних розпродажів. З цією метою варто заздалегідь підготуватися до зростання інтересу клієнтів, покращивши, зокрема, веб-сайт магазину. Слід подбати про те, щоб потенційні клієнти могли легко його знайти, щоб веб-сайт був зручним для перегляду, а його вміст чітко відображав саме те, що ви хочете представити.

Щоб добре підготуватися до піку продажів, можна вжити таких заходів:

  • Подбайте про UX (користувацький досвід) та UX (користувацький інтерфейс) сайту: простіше кажучи, як виглядає сайт і наскільки він доступний для глядача, наприклад, розташування кнопок або графічних елементів – все те, що визначатиме перше враження потенційного клієнта;
  • Оптимізуйте контент для SEO: покращуйте описи товарів, додаючи до них ключові фрази (бажано довгі – більш точні та складаються з кількох слів), відповідне форматування, цінний контент, адаптований до архетипу клієнта, а також розділ з питаннями та відповідями (для певних типів товарів, наприклад, електроніки);
  • Скористайтеся допомогою копірайтера, тобто людини, яка професійно створює контент, що продає, і допоможе створити текст, наприклад, для лендінгу (цільової сторінки, що відображається після натискання на оголошення), статті для блогу компанії з посиланнями на конкретні рекомендовані товари (наприклад, «Найкращі подарунки на Різдво») або вищезгаданих описів.

Широка діяльність, спрямована на поліпшення досвіду покупок, і відповідна реклама можуть гарантувати, що споживачі повернуться до магазину після піку продажів і навіть залишаться в ньому на довше. Таким чином, це чудова можливість справити гарне враження та сформувати базу лояльних клієнтів, які покладатимуться на бренд навіть після піку сезону покупок.

Підсумок

  • Пік продажів – це час, коли інтерес споживачів до певних товарів значно зростає. Найбільше зростання відбувається наприкінці року, особливо напередодні Різдва.
  • Щоб максимально використати пік продажів, важливо подбати про веб-сайт: його макет, зручну навігацію, хорошу видимість окремих елементів.
  • Також варто звернути увагу на описи товарів і переконатися, що вони якомога точніше відображають цінність товару, але в той же час представляють його у вигідному світлі і роблять його яскравішим.
    Варто також переглянути описи товарів і переконатися, що вони максимально точно відображають цінність товару, але в той же час представляють його у вигідному світлі і розвіюють будь-які сумніви, які можуть виникнути у покупця.
  • Також можна використовувати копірайтерів для створення різних видів контенту, які допоможуть привернути увагу потенційних клієнтів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.08.2024 Поради
22.08.2024 E-commerce
20.08.2024 Поради
16.08.2024 E-commerce
14.08.2024 Поради
12.08.2024 E-commerce
08.08.2024 E-commerce
06.08.2024 Поради
02.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу