Дубльований контент – що це таке? Як перевірити наявність дублікатів?

Якщо ви стикалися з терміном “дубльований контент”, вам, мабуть, також цікаво, який вплив цей тип контенту матиме на ваш сайт. Який відсоток контенту на вашому сайті дублюється? Чи є наслідки високого рівня такого контенту? Відповіді на ці питання ви знайдете в наступній публікації.
Що таке дубльований контент?
Дубльований контент – це контент, який з’являється в Інтернеті більш ніж в одному місці. Під “одним місцем” мається на увазі сторінка з унікальною веб-адресою (URL).
Отже, якщо один і той самий контент з’являється більш ніж на одній унікальній сторінці, ми маємо справу з дублікатами.
Тепер ми можемо перейти до практичних питань: який вплив цей тип контенту має на ваш сайт? Чи є дубльований контент нешкідливим способом розширення вашого сайту, чи це тактика, яка має ряд ускладнень? Як до такого контенту ставляться пошукові системи? Перш ніж відповісти на ці питання, важливо пояснити різницю між дублікатами і скопійованим контентом.
Duplicate content і copied content – у чому відмінності між ними?
Під копіюванням контенту розуміється навмисне і цілеспрямоване дублювання тексту. З іншого боку, дублікати текстів часто є результатом інших дій, відбуваються в межах одного сайту і не містять шкідливого контенту.
З цієї причини сторінки, основний зміст яких було скопійовано, отримують найнижчий можливий рейтинг від Google, тоді як за дубльований контент не передбачено жодних санкцій.
Вищезгаданий момент важливий для розуміння того, як Google ставиться до різних типів контенту, який міститься більш ніж на одній сторінці.
Як створюється дубльований контент?
У переважній більшості випадків це не є результатом навмисних дій, а просто наслідком архітектури або контенту сайту. Нижче ви знайдете деякі з найпоширеніших ситуацій:
- різні варіації та параметри URL-адрес;
- адреса домену;
- дублювання контенту.
Як перевірити дубльований контент на сайті?
Хоча Google не карає за дублювання контенту, тим не менш, варто подбати про те, щоб такого контенту було якомога менше, що, безумовно, сприятиме кращому позиціонуванню. Як це можна зробити? Найпростіший спосіб – через сам Google і використання так званих пошукових операторів, тобто команд, які дозволяють шукати певний тип контенту в пошуковій системі.
Якщо ми хочемо перевірити, скільки унікальних URL-адрес на сторінці X містять слово Y, нам просто потрібно набрати в пошуковій системі:
site:website.com intitle:„слово Y”
Google покаже всі сторінки на website.com, на яких зустрічається слово на літеру «Y». Чим більш конкретним буде слово (або фраза, яку ви введете після команди «intitle:»), тим точніші результати ви отримаєте. Цей простий метод дозволить вам швидко виявити всі входження будь-якого слова (навіть цілого речення) на вибраній сторінці.
Озброївшись цими знаннями, ми зможемо зробити відповідні кроки, що призведе до створення все більш унікального контенту для нашого сайту.
Підсумок
- Дубльований контент – це ідентичний контент, який з’являється в інтернеті під двома (або більше) унікальними URL-адресами.
- Це не обов’язково означає плагіат; це також може бути наслідком ненавмисних дій.
- Хоча Google не карає за дублювання контенту, варто подбати про те, щоб у внутрішній структурі вашого сайту було якомога менше дубльованого контенту.
Залишити відповідь