Спеціаліст SEO – чим він займається і як ним стати?

Позиціонування сайту, безсумнівно, є одним з найкращих способів просування сайту. Якщо цей процес виконати ефективно, то в результаті сайт займе високі позиції в пошуковій видачі Google і стане більш помітним для потенційних клієнтів. Це завдання для SEO-фахівця, чиї знання і досвід мають ключовий вплив на кінцевий результат. Дізнайтеся, що входить до його обов’язків і що потрібно зробити, щоб ним стати!
Хто такий SEO-спеціаліст?
SEO-спеціаліст – це людина, яка відповідає за позиціонування сайтів.
Його завдання – здійснити такі дії, які призведуть до високої позиції сайту в пошуковій видачі Google. Мета кожного позиціонера – ТОП3, що зазвичай є гарантією:
- збільшення відвідуваності сайту;
- залучення більшої кількості клієнтів;
- продажу більшої кількості товарів чи послуг;
- створення позитивного іміджу бренду.
На жаль, шлях до ТОП3 не встелений трояндами – величезна конкуренція майже в кожній галузі, а також популярність SEO означає, що SEO-фахівець повинен виконати багато дій і продемонструвати великий обсяг знань, щоб реалізувати план і підвищити видимість сайту в Інтернеті. Тому це не робота для людей, які не люблять відчувати сильний тиск і яким не вистачає терпіння.
Обов’язки SEO-спеціаліста
Позиціонування сайту – це складний процес, який складається з багатьох етапів. Тому SEO-спеціаліст повинен подбати, серед іншого, про:
- ретельному аналізі бізнес-потреб і цілей клієнта, а також конкурентному аналізі;
- аудит сайту, який включає аналіз коду, контенту, посилань, а також проблем, які можуть перешкоджати ефективному позиціонуванню;
- оптимізація сайту для приведення його у відповідність до рекомендацій Google та потреб інтернет-користувачів;
- аналіз та пошук правильних ключових слів, за якими буде позиціонуватися сайт;
- підготовка плану розвитку контенту та стратегії побудови посилань, тобто двох ключових елементів ефективного SEO;
- систематичний аналіз досягнутих результатів та оптимізація дій, які дозволять більш ефективно позиціонувати сайт.
Звичайно, в обов’язки SEO-спеціаліста також входить створення звітів для клієнта про проведені заходи та досягнуті результати.
Професія SEO вимагає великих знань – не тільки про SEO, але й про створення та функціонування сайтів, контент або UX.
SEO-спеціаліст повинен мислити аналітично, а також вміти планувати та організовувати свою роботу. Він також повинен бути знайомий з основами HTML і навіть CSS, JavaScript або PHP, а також досконало володіти інструментами, необхідними в процесі SEO, такими як Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs і багатьма іншими.
Як стати фахівцем з SEO?
Існує щонайменше кілька способів, за допомогою яких можна стати SEO-спеціалістом. Ключем до успіху може стати участь у різноманітних курсах та тренінгах, а також черпання знань з книг, яких на польському ринку з кожним роком стає все більше. Багато SEO-спеціалістів також починали як SEO-копірайтери і, працюючи в агентстві, вивчали всі тонкощі SEO і з часом розвинули свої навички до дуже високого рівня.
Якщо ви хочете стати SEO-спеціалістом, спочатку потрібно з’ясувати, чи підходить вам ця робота, яка часто буває вимогливою і виснажливою. Ви можете спробувати позиціонувати свій власний сайт, або ж пройти стажування/практику в агентстві на ваш вибір. Найголовніше – поєднувати теорію і практику з самого початку, адже тільки так можна вивчити всі тонкощі SEO.
Чи варто ставати SEO-спеціалістом?
Працювати SEO-спеціалістом варто, тому що це професія майбутнього.
Позиціонування вже зараз є найефективнішим методом просування сайтів, і все вказує на те, що він залишиться таким на довгі роки. Оскільки все більше і більше компаній усвідомлюють силу SEO, попит на фахівців у цій галузі величезний.
Однак простота пошуку роботи – чи то за контрактом з агентством, чи як фрілансер – це ще не все. Причиною, чому все більше людей обирають професію SEO-спеціаліста, є також високі зарплати. У той час як початківці, які тільки вчаться цій професії, заробляють близько 3-4 тисяч злотих нетто на місяць, досвідчені фахівці зі сформованим брендом можуть розраховувати на зарплату в кілька разів вищу.
Звичайно, те, скільки ви зароблятимете як SEO-спеціаліст, залежить від ваших навичок та результатів, яких ви досягнете. Одне можна сказати точно – це перспективна професія, яка повинна зацікавити людей, що пов’язують своє майбутнє з інтернетом і хочуть мати вплив на формування та розвиток цифрового світу.
Підсумок
- SEO-спеціаліст – це людина, яка займається позиціонуванням сайтів.
- До обов’язків SEO-спеціаліста входить, зокрема, аудит та оптимізація сторінок, аналіз ключових слів, створення контенту та стратегій перелінковки.
- SEO-спеціаліст повинен володіти знаннями не лише в галузі SEO, але й у сфері програмування, веб-розробки, UX або контент-маркетингу.
- Щоб стати SEO-спеціалістом, варто відвідувати курси та тренінги, а також здобувати практичні знання – наприклад, через стажування або навчання в агентстві.
- SEO-спеціаліст – це професія майбутнього і спосіб заробляти гідну зарплату. Саме тому ним варто стати.
Залишити відповідь