Спеціаліст SEO – чим він займається і як ним стати?

Зміст

Позиціонування сайту, безсумнівно, є одним з найкращих способів просування сайту. Якщо цей процес виконати ефективно, то в результаті сайт займе високі позиції в пошуковій видачі Google і стане більш помітним для потенційних клієнтів. Це завдання для SEO-фахівця, чиї знання і досвід мають ключовий вплив на кінцевий результат. Дізнайтеся, що входить до його обов’язків і що потрібно зробити, щоб ним стати!

Хто такий SEO-спеціаліст?

SEO-спеціаліст – це людина, яка відповідає за позиціонування сайтів.

Його завдання – здійснити такі дії, які призведуть до високої позиції сайту в пошуковій видачі Google. Мета кожного позиціонера – ТОП3, що зазвичай є гарантією:

  • збільшення відвідуваності сайту;
  • залучення більшої кількості клієнтів;
  • продажу більшої кількості товарів чи послуг;
  • створення позитивного іміджу бренду.

На жаль, шлях до ТОП3 не встелений трояндами – величезна конкуренція майже в кожній галузі, а також популярність SEO означає, що SEO-фахівець повинен виконати багато дій і продемонструвати великий обсяг знань, щоб реалізувати план і підвищити видимість сайту в Інтернеті. Тому це не робота для людей, які не люблять відчувати сильний тиск і яким не вистачає терпіння.

Обов’язки SEO-спеціаліста

Позиціонування сайту – це складний процес, який складається з багатьох етапів. Тому SEO-спеціаліст повинен подбати, серед іншого, про:

  • ретельному аналізі бізнес-потреб і цілей клієнта, а також конкурентному аналізі;
  • аудит сайту, який включає аналіз коду, контенту, посилань, а також проблем, які можуть перешкоджати ефективному позиціонуванню;
  • оптимізація сайту для приведення його у відповідність до рекомендацій Google та потреб інтернет-користувачів;
  • аналіз та пошук правильних ключових слів, за якими буде позиціонуватися сайт;
  • підготовка плану розвитку контенту та стратегії побудови посилань, тобто двох ключових елементів ефективного SEO;
  • систематичний аналіз досягнутих результатів та оптимізація дій, які дозволять більш ефективно позиціонувати сайт.

Звичайно, в обов’язки SEO-спеціаліста також входить створення звітів для клієнта про проведені заходи та досягнуті результати.

Професія SEO вимагає великих знань – не тільки про SEO, але й про створення та функціонування сайтів, контент або UX.

SEO-спеціаліст повинен мислити аналітично, а також вміти планувати та організовувати свою роботу. Він також повинен бути знайомий з основами HTML і навіть CSS, JavaScript або PHP, а також досконало володіти інструментами, необхідними в процесі SEO, такими як Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs і багатьма іншими.

Як стати фахівцем з SEO?

Існує щонайменше кілька способів, за допомогою яких можна стати SEO-спеціалістом. Ключем до успіху може стати участь у різноманітних курсах та тренінгах, а також черпання знань з книг, яких на польському ринку з кожним роком стає все більше. Багато SEO-спеціалістів також починали як SEO-копірайтери і, працюючи в агентстві, вивчали всі тонкощі SEO і з часом розвинули свої навички до дуже високого рівня.

Якщо ви хочете стати SEO-спеціалістом, спочатку потрібно з’ясувати, чи підходить вам ця робота, яка часто буває вимогливою і виснажливою. Ви можете спробувати позиціонувати свій власний сайт, або ж пройти стажування/практику в агентстві на ваш вибір. Найголовніше – поєднувати теорію і практику з самого початку, адже тільки так можна вивчити всі тонкощі SEO.

Чи варто ставати SEO-спеціалістом?

Працювати SEO-спеціалістом варто, тому що це професія майбутнього.

Позиціонування вже зараз є найефективнішим методом просування сайтів, і все вказує на те, що він залишиться таким на довгі роки. Оскільки все більше і більше компаній усвідомлюють силу SEO, попит на фахівців у цій галузі величезний.

Однак простота пошуку роботи – чи то за контрактом з агентством, чи як фрілансер – це ще не все. Причиною, чому все більше людей обирають професію SEO-спеціаліста, є також високі зарплати. У той час як початківці, які тільки вчаться цій професії, заробляють близько 3-4 тисяч злотих нетто на місяць, досвідчені фахівці зі сформованим брендом можуть розраховувати на зарплату в кілька разів вищу.

Звичайно, те, скільки ви зароблятимете як SEO-спеціаліст, залежить від ваших навичок та результатів, яких ви досягнете. Одне можна сказати точно – це перспективна професія, яка повинна зацікавити людей, що пов’язують своє майбутнє з інтернетом і хочуть мати вплив на формування та розвиток цифрового світу.

Підсумок

  • SEO-спеціаліст – це людина, яка займається позиціонуванням сайтів.
  • До обов’язків SEO-спеціаліста входить, зокрема, аудит та оптимізація сторінок, аналіз ключових слів, створення контенту та стратегій перелінковки.
  • SEO-спеціаліст повинен володіти знаннями не лише в галузі SEO, але й у сфері програмування, веб-розробки, UX або контент-маркетингу.
  • Щоб стати SEO-спеціалістом, варто відвідувати курси та тренінги, а також здобувати практичні знання – наприклад, через стажування або навчання в агентстві.
  • SEO-спеціаліст – це професія майбутнього і спосіб заробляти гідну зарплату. Саме тому ним варто стати.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

31.01.2025 Поради
30.01.2025 Поради
29.01.2025 Поради
28.01.2025 Поради
27.01.2025 Маркетинг
23.01.2025 Копірайтинг
22.01.2025 Контент маркетинг
21.01.2025 Копірайтинг
20.01.2025 SEO

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу