Диверсифікація в копірайтингу, тобто як розширити свої послуги?

Копірайтинг – це надзвичайно широка сфера, яка пропонує величезні можливості для зростання в багатьох галузях. На жаль, багато творчих людей не бачать додаткових шляхів, якими можна скористатися, щоб розширити сферу своєї діяльності, з одного боку, і отримати ще більші прибутки, з іншого. Диверсифікація в копірайтингу можлива, тож перевірте, що ви можете робити на додаток до написання текстів для сайтів!
Що таке диверсифікація в копірайтингу?
Диверсифікація – це, якщо говорити якомога простіше, урізноманітнення послуг і відхід від стратегії зосередження виключно на одній сфері.
Це поняття стає все більш поширеним у публічному просторі і стосується, зокрема, бізнесу. Так, вона дає можливість, з одного боку, розширити свій бізнес і задовольнити потреби більшої кількості клієнтів, а з іншого – зменшити ризики у веденні власної справи. Останнє особливо важливо в такому мінливому діловому світі, де популярні сьогодні послуги можуть стати нішевими завтра і вже не приносити такого прибутку.
Тому диверсифікація в копірайтингу означає не лише розширення спектру послуг. Як креатив, ви можете, з одного боку, збагатити свою пропозицію новими видами контенту, а з іншого – розпорошити свою діяльність і взятися за завдання в інших сферах, які певною мірою пов’язані з копірайтингом. Про що ми говоримо? Ось кілька прикладів!
Копірайтинг має кілька назв – що може робити копірайтер?
Сучасний копірайтинг, який нерозривно пов’язаний з просуванням брендів у цифровому світі, фокусується насамперед на контенті сайтів.
Професіонали, які досконало володіють письмовим словом і мовою вигоди, використовують свої навички для презентації пропозицій, написання статей для блогу або спонсорських статей і створення описів товарів чи послуг. Однак це лише верхівка айсберга і невелика частина того, що ви, як копірайтер, можете запропонувати своїм клієнтам.
Ось кілька ідей для диверсифікації в копірайтингу, де ви можете розширити свою пропозицію і поширити свою діяльність на дещо інші сфери.
Naming
Це сервіс для придумування назв для компаній або продуктів. Ви також можете розширити його до створення різних типів слоганів для брендів або маркетингових кампаній. У неймінгу ви будете використовувати свою фантазію і креативність, а результатом ваших зусиль стане величезне задоволення і… додаткове, чимале грошове вливання.
Електронні книги
Якщо ви досконало володієте письмовим словом, варто використовувати свої навички не лише для написання текстів для веб-сайтів чи блогів. Багато компаній шукають спеціалістів для створення електронних книг, наприклад, для презентації пропозиції чи спеціалізації або для підтримки існуючих і потенційних клієнтів. Їх створення зовсім не обов’язково має бути складним, а творчий процес – як і у випадку з неймінгом – дуже корисний. Крім того, професійна електронна книга стане чудовим доповненням до вашого портфоліо і відкриє перед вами багато дверей.
Кампанії в соціальних мережах
Якщо ви хочете відпочити від довгих форм і проявити свою креативність, ви можете зосередити трохи більше уваги на постах у соціальних мережах. Вони є рушійною силою багатьох бізнесів, тому знайти добре оплачуване і корисне завдання не повинно бути проблемою. Варто навчитися не лише писати у Facebook, Instagram чи LinkedIn, але й поширювати контент – це дасть вам можливість отримувати значно більший прибуток.
Переклад
Це варіант для копірайтерів, які добре володіють іноземною мовою. В Інтернеті не бракує клієнтів, яким потрібні невеликі переклади. Це дозволить вам знайти нових клієнтів і подолати бар’єр іноземних брендів у цифровому світі. А це величезна можливість для зростання та значно вищих заробітків.
Коректура та редагування
Багато копірайтерів вільно володіють правилами польської мови, а також чудово впораються з коректурою або редагуванням публікацій. Щодня в Інтернеті з’являється контент, який потребує таких виправлень. Такі навички чудово доповнять копірайтинг.
Не тільки написане слово – на чому ще може заробляти копірайтер?
Диверсифікація в копірайтингу – це не лише розширення послуг зі створення контенту. Якщо ви працюєте в цій галузі досить давно, то знаєте, наскільки важливими для якісних текстів є SEO-оптимізація або різні види графіки.
Ви можете, наприклад, розширити свій бізнес, включивши в нього аналіз і підбір ключових слів за допомогою відповідних інструментів – як безкоштовних (наприклад, Keyword Planner), так і платних (наприклад, Ahrefs). Якщо ви працюєте SEO-копірайтером і знайомі з такими поняттями, як «мета-теги» або «XML-карта», ви також можете подбати про базову оптимізацію ваших сайтів для SEO.
Що стосується графіки, вам не обов’язково бути майстром Photoshop, щоб запропонувати своїм клієнтам якісну послугу. В Інтернеті є безліч простих у використанні інструментів (наприклад, Canva), за допомогою яких можна швидко створити привабливу інфографіку, що стане чудовим доповненням до ваших текстів. Це не лише спосіб підвищити якість ваших послуг, але й заробити додаткові гроші.
Нарешті, дещо для досвідчених копірайтерів, які здобули достатньо знань, щоб ділитися ними з іншими. Ви можете організовувати навчальні курси та вебінари для початківців або створити власний канал на YouTube, де публікуватимете різноманітні поради.
Як бачите, можливостей, пов’язаних з диверсифікацією в копірайтингу, дійсно багато, тому ми заохочуємо вас досліджувати нові шляхи, які приведуть вас до успіху, якого ви так прагнете!
Підсумок
- Диверсифікація в копірайтингу означає розширення спектру послуг і поширення вашої діяльності на інші сфери.
- Якщо ви хочете охопити нові групи клієнтів, ви можете запропонувати їм послуги з неймінгу, створення електронних книг або проведення кампаній у соціальних мережах.
- Чудовий спосіб запропонувати свої послуги тим, хто володіє іноземною мовою, – запровадити переклад.
- SEO-копірайтери можуть використовувати свої знання в галузі пошукової оптимізації, щоб розширити сферу діяльності до аналізу ключових слів або оптимізації веб-сайтів.
- Додатковим заробітком може стати створення нескладної графіки або проведення тренінгів для копірайтерів-початківців.
Залишити відповідь