Креативна реклама – наскільки вона ефективна?

Світ реклами дуже динамічний, і за останні роки він зазнав значних змін. Щоб донести до потенційних клієнтів інформацію про ваш продукт чи послугу, реклама має бути цікавою та креативною. У наш час дуже легко загубитися зі своїм повідомленням серед конкурентів, тому стратегія просування повинна бути добре продуманою. Що таке креативна реклама і як вона має виглядати?
Креативна реклама – що це таке?
Креативна реклама – це повідомлення, яке запам’ятовується і зазвичай розриває шаблони.
Ідея полягає в тому, щоб бути винахідливим і запропонувати одержувачу щось абсолютно відмінне від того, що він бачив раніше.
Сьогодні на ринку існує велика конкуренція, незалежно від галузі, і більше того, багато компаній копіюють один одного, а це означає, що рекламні повідомлення мають тенденцію бути схожими і передбачуваними. Однак, якщо ви хочете виділитися на ринку і завоювати нових клієнтів, стандартної реклами явно недостатньо.
Варто зробити ставку на оригінальність повідомлення. Реклама повинна бути нестандартною, вона повинна чимось здивувати одержувача, щоб він запам’ятав її. Звичайно, багато що залежить від профілю вашого бізнесу і того, що ви хочете продати. Також потрібно усвідомлювати, що креативна реклама не буде однаково добре працювати в кожній індустрії.
Принципи креативної реклами
Як реалізувати ефективну та креативну рекламу? Візьміть до уваги кілька важливих принципів:
- Покажіть, як ваш продукт працює в екстремальній ситуації.
- Перелічіть переваги використання та наслідки невикористання продукту.
- Робіть ставку на достовірність у своєму повідомленні.
- Пам’ятайте, що повідомлення має здивувати, тому воно повинно порушувати рутину.
- Плануйте кампанію на довгострокову перспективу. Якщо реклама сподобається вашій аудиторії, ви можете опублікувати цілу серію.
- Проводьте дослідження – використовуйте безкоштовні інструменти, такі як Google Trends, Google Analytics, Search Console, щоб краще зрозуміти потреби та очікування вашої аудиторії.
- Здивуйте свою аудиторію, використовуючи сучасні технології в рекламі, обирайте те, що сподобається саме вашій аудиторії.
Чи ефективна креативна реклама?
Створення креативної реклами дійсно окупається, вона робить повідомлення більш ефективним.
Коли ваша реклама нецікава, вона, швидше за все, пройде повз голови вашої аудиторії непоміченою, і вони швидко про неї забудуть. Емоційне, шокуюче або таке, що розриває серце, повідомлення неодмінно змусить споживача звернути на нього більше уваги.
Креативна реклама, безсумнівно, є дуже вдалою інвестицією. Вибираючи для реалізації цю форму просування, ви можете розраховувати на:
- більшу ефективність повідомлення;
- більшу залученість аудиторії;
- підвищення довіри до бренду;
- більшу кількість лояльних клієнтів;
- більший прибуток.
Приклади креативної реклами
Хорошим прикладом є різдвяна реклама Coca-Cola. У 2020 році бренд представив рекламний ролик, знятий у співпраці з новозеландською режисеркою Таікою Вайтіті, який був номінований на премію “Оскар”.
Головний герой реклами – чоловік, який йде з дому, щоб почати працювати на вітряній електростанції. Коли він прощається з родиною, його донька передає йому листа, адресованого Дідові Морозу. Чоловік прибуває до місця призначення і розуміє, що забув відправити листа, тому вирішує вирушити на Північний полюс.
Під час експедиції він долає багато труднощів, але врешті-решт так і не досягає місця призначення. Розчарований, він повертається додому, і тут з’ясовується, що єдиним подарунком, якого хотіла дівчинка, було провести Різдво зі своїм татом.
Рекламний ролик справді захоплює, зворушує і, крім того, змушує глядача замислитися.
Звичайно, це не єдиний бренд, який може похвалитися дійсно цікавими ідеями.
Підсумок
- Креативна реклама – це повідомлення, яке запам’ятовується і зазвичай розриває шаблони.
- Креативна реклама є більш ефективною, ніж звичайне рекламне повідомлення, і приносить більше користі. Таким чином, ви можете отримати коло довірених клієнтів.
- Впровадження креативної реклами у вашу діяльність призводить до збільшення прибутку.
Залишити відповідь