Як збільшити продажі в інтернет-магазині?

Зміст

Пошукова система Google видає понад 60 мільйонів результатів при введенні ключового слова “інтернет-магазин”. Це свідчить про величезну конкуренцію в галузі електронної комерції. За оцінками, кількість інтернет-магазинів буде продовжувати регулярно зростати, але понад 10 відсотків з них щороку зазнають невдачі. З нашої статті ви дізнаєтеся, як збільшити продажі та успішно вести свій онлайн-бізнес.

Покупки в Інтернеті

Інтернет-магазин – це платформа для продажу, яка працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Тому не дивно, що все більше підприємців переносять свою діяльність в онлайн.

Популярність інтернет-магазинів значною мірою пояснюється зниженням операційних витрат і, відповідно, нижчими цінами на пропоновані товари порівняно зі стаціонарними магазинами.

Крім того, електронна комерція дає ритейлерам можливість охопити мільйони клієнтів. Однак для того, щоб це сталося, важливо випередити конкуренцію, яка сьогодні є величезною і… продовжує зростати.

Як збільшити продажі в інтернет-магазині?

Ось кілька ідей, які допоможуть вам продавати більше.

Якісний контент для блогу

Покращити показники продажів можна кількома способами. Один з найпростіших, хоча і ресурсомістких, – забезпечити якість контенту на вашому сайті. Зрештою, регулярне додавання якісних статей на ваш сайт може призвести до збільшення конверсій.

Приклад

Якщо ви продаєте мобільні телефони, варто розміщувати контент про нові технології, новини ринку смартфонів або огляди техніки. Якщо ваш бізнес пов’язаний з дитячим одягом – публікуйте статті про моду, тенденції в одязі для найменших тощо.

Читач повинен відчути, що ви знаєте свою справу. Це змусить ваших клієнтів довіряти вам, і вони з великою ймовірністю віддадуть перевагу вашому магазину, а не конкурентам. Інший, не менш важливий аспект додавання цінного контенту на ваш сайт – це підвищення рейтингу в пошуковій системі Google. Добре оптимізований веб-сайт для SEO означає, що ваш сайт може з’явитися на першій сторінці пошуку в Google. Унікальний контент є одним з найважливіших чинників високих позицій у пошуковій видачі.

Окрім високої змістовної цінності текстів, важливими є також наступні моменти:

  • Привабливі заголовки – це дуже важливо для того, щоб заохотити читача натиснути на текст. Заголовок повинен бути простим, чіпляючим і не надто довгим. Перш за все, він повинен привернути увагу читача.
  • Заохочувальні ліди – добре зроблений лід повинен бути змістовним. У ньому можна використовувати запитання, відповіді на які читач знайде в тексті статті.
  • Відповідна довжина тексту – статті не повинні бути занадто короткими. Передбачається, що мінімальна довжина цінної статті становить мінімум 2 500 зм. Виняток становлять описи продуктів і глосарії.
  • Структура тексту – статті повинні мати добре продуману структуру, з підзаголовками та абзацами. Переконайтеся, що зміст зрозумілий і приємний для читання. Хаос у тексті не вітається.
  • Ключові слова – один з найважливіших факторів для позиціонування в Інтернеті. Використовуючи правильні ключові слова, ви збільшите свої шанси на високі позиції в результатах пошуку. Ви можете використовувати ряд інструментів, які допоможуть вам вибрати правильні слова. До них відносяться Планувальник ключових слів, Google Trends, Ahrefs, Senuto або Semstorm.

Якщо ви не відчуваєте в собі сил або просто бракує часу, щоб самостійно займатися додаванням професійних статей на свій сайт, варто скористатися послугами агентства контент-маркетингу. Досвідчені фахівці подбають про належну якість текстів, завдяки яким продажі у вашому бізнесі можуть значно зрости.

Кампанії та реклама

Одним з найефективніших маркетингових інструментів, який можна використовувати для збільшення продажів, є рекламні кампанії. Найпоширенішими системами є Google Ads та Facebook Ads. На відміну від оптимізації, яка дає результати навіть після кількох місяців роботи над сайтом, рекламні кампанії мають майже миттєвий ефект. Однак за задовільні результати доводиться чимало платити. Вартість рекламної кампанії залежить від кількох факторів:

  • Конкуренція на ринку – чим більша конкуренція, тим важче пробитися. Для того, щоб кампанія досягла бажаних результатів, необхідно відповідно збільшити тривалість і частоту показів онлайн-реклами.
  • Тип продукту – якщо ви продаєте дорожчі товари, то, швидше за все, витратите більше грошей на кампанію. Дешевші товари, які можна придбати за кілька хвилин, не потребують стільки інвестицій, як, скажімо, реклама нових автомобілів.
  • Гонорари агентств – варто провести дослідження ринку, перш ніж обрати відповідне маркетингове агентство.
  • Тривалість кампанії – ви самі вирішуєте, як довго ви хочете, щоб ваше оголошення відображалося.

Великою перевагою запуску онлайн кампанії є те, що ви можете точно проаналізувати результати і визначити свою точну аудиторію. Незалежно від того, чи ви проводите кампанію в Google Ads, чи в Facebook, ви можете точно визначити, кого саме ви хочете охопити своєю рекламою, ще до її запуску. Якщо ваша аудиторія – це переважно молоді люди з великих міст – не проблема. Ви вводите відповідні дані та адресуєте рекламу конкретній віковій групі.

Мета-теги

Важливим фактором, який має величезне значення в пошуковій видачі, є правильне заповнення мета-тегів (заголовка і розшифровки). Ці теги є своєрідною візитною карткою сайту. Людина, яка шукає певну фразу в Google, бачить не тільки адресу конкретної сторінки, але й її метазаголовок (виділений на графіку чорним кольором) та метаопис (виділений зеленим кольором).

Здавалося б, це лише базова інформація про сторінку, але про неї варто подбати. Вони не мають прямого впливу на продажі, але добре підготовлені описи значно підвищують ваші шанси на те, що клієнт перейде за вашим посиланням. Вони можуть допомогти поліпшити показники кліків, а кожне відвідування вашого сайту – це крок до продажу.

Мета-опис повинен бути простим, привабливим та інформативним про те, що знаходиться на вашому сайті. Використовуйте прості інструменти, щоб перевірити, чи відповідає ваш опис вимогам пошукових систем. Використовуйте: Google Search Console або Meta Description Checker.

Заклик до дії

CTA (call to action) означає заклик до дії. Зазвичай це графічний елемент або посилання, яке спонукає користувача до негайної дії, наприклад, зробити покупку або підписатися на розсилку новин.

Кнопка заклику до дії повинна інформувати користувача про те, що станеться, коли він натисне на неї, а також повинна виділятися і розташовуватися на видному місці. Вважається, що найкращою зоною для розміщення CTA є так званий Above The Fold – це найпомітніше місце на сторінці, яке бачить користувач після її відкриття. Підраховано, що правильно розроблена кнопка може збільшити кількість кліків до 90%!

Дизайн веб-сайту

Збільшення продажів у вашому бізнесі електронної комерції значною мірою залежить від дизайну та контенту вашого сайту. На додаток до згаданих вище порад, не забудьте подбати про естетичний дизайн вашого сайту. Почніть з вибору відповідного шаблону. Переконайтеся, що він витриманий у єдиній кольоровій гамі та має добре продуманий макет вашого магазину. Юзабіліті (користувацький досвід) значною мірою сприятиме позитивній реакції ваших клієнтів, що призведе до збільшення продажів ваших товарів чи послуг.

Подбайте про хорошого хостинг-провайдера. Швидко працюючий веб-сайт зробить його набагато приємнішим у використанні. Розробляючи свій сайт, не забудьте адаптувати його як для десктопних, так і для мобільних версій. Сьогодні до 60% всіх покупок здійснюються через смартфони!

Витончений процес замовлення

Купівля в інтернет-магазині повинна бути простою і прозорою. Нікому не хочеться заповнювати нескінченну форму – тому подбайте про її довжину та якість. Форма повинна містити лише ті елементи, які необхідні для завершення замовлення: персональні дані, адресу доставки, спосіб оплати та варіанти доставки.

Підсумок

  • Подбайте про високу якість контенту на вашому сайті. Правильно підготовлені статті та описи значно покращать видимість вашого сайту в пошукових системах.
  • Рекламні кампанії дозволять вам швидко збільшити продажі. Однак вони можуть бути дорогими.
  • Подбайте про метазаголовок і метаопис. Правильно побудовані мета-теги можуть залучити клієнтів і змусити одержувачів вибрати ваш магазин, а не конкурентів.
  • Подбайте про заклик до дії. Кнопка із закликом до дії збільшує кількість кліків на 90%.
  • Адаптуйте свій сайт для комп’ютерів і смартфонів. Це допоможе вам отримати більше клієнтів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.08.2024 Поради
22.08.2024 E-commerce
20.08.2024 Поради
16.08.2024 E-commerce
14.08.2024 Поради
12.08.2024 E-commerce
08.08.2024 E-commerce
06.08.2024 Поради
02.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу