Які ефекти дає копірайтинг? Переваги копірайтингу

Зміст

Інвестиції в контент зростають і компанії продовжують розширювати свої сайти за рахунок якісного, експертного контенту. У наступній статті відповімо на питання, чому вони це роблять. Інакше кажучи, в чому переваги копірайтингу? Чи дійсно тексти продають?

Копірайтинг – вплив на бізнес

Ви, напевно, знайомі зі слоганом “контент – це король”, який є чи не основним девізом для проведення маркетингових заходів в Інтернеті. Хоча він популярний у всі часи, він не втрачає своєї правдивості.

Щоб зрозуміти всі переваги копірайтингу, потрібно простежити специфіку залучення клієнтів у 21 столітті.

Google вступає в гру

Переважна більшість клієнтів шукає товари чи послуги через пошукову систему. Природне бажання всіх компаній – виглядати на висоті і представити свою пропозицію зацікавленим користувачам.

Однак, щоб зробити це на практиці, вебсайт повинен відповідати ряду умов, таких як швидкість завантаження, інтуїтивно зрозумілий дизайн і, перш за все, цікавий контент.

 

Змістовний контент – це основна валюта, яка приносить прибуток як Google, так і бізнесу.

Перші хочуть показувати користувачам достовірну інформацію у відповідь на їхні запити, а другі – брати участь у пошуковій видачі. Таким чином, безглуздо запитувати, чи окупається копірайтинг, адже правильна позиція приносить солідну вигоду у вигляді клієнтів і… не тільки!

Переваги написання тексту на замовлення

Унікальний, експертний контент може принести набагато більше користі Вашому бізнесу.

Нижче ми перерахуємо найважливіші маркетингові переваги, на які Ви можете розраховувати завдяки копірайтингу на замовлення. Однак пам’ятайте, що кінцевий результат складається з безлічі факторів, і копірайтинг – лише один з них.

Збільшення трафіку на сайті

Високі позиції в пошукових системах характеризуються тим, що вони генерують трафік – причому дуже цінний трафік, оскільки вхід на сайт ініціюється конкретною потребою клієнта. Завдяки цьому безпосередньо збільшується коло потенційних клієнтів. Адже користувачі, які заходять на сайт, хочуть замовити щось, пов’язане з Вашою індустрією, чи не так?

Побудова популярності

Підвищена видимість також посилює впізнаваність бренду – компанія все частіше асоціюється у своїй галузі, що також сприяє збільшенню кількості запитів.

Ефективніша конверсія

Користувачі з більшою ймовірністю будуть взаємодіяти, якщо їх заохочує цікавий контент. Отже, привабливо представлена пропозиція або заклик до дії матиме вищий коефіцієнт конверсії.

Створення іміджу експерта

Змістовні тексти викликають впізнаваність і довіру серед потенційних клієнтів. Якщо компанія публікує спеціалізований контент, це ознака того, що вона знає свою справу. При цьому вона може підняти ціни на свою пропозицію за рахунок побудови преміум-бренду.

Збільшення продажів

Останній пункт – це поєднання всіх переваг копірайтингу. Неважко помітити, як вони ідеально поєднуються – збільшується коло потенційних клієнтів. Вони більше цікавляться пропозицією завдяки переконливим текстам і, крім того, можуть заплатити більше через відчуття, що компанія гарантує високу якість послуг.

Ефект від копірайтингу відносно стабільний і не випаровується, як від платної реклами в Google чи Facebook.

Якщо Ви займаєте високі позиції в пошуковій системі і регулярно публікуєте контент, то результати будуть тривати і тривати. Важко всидіти на троні, але коли Ви це зробите – Вашим конкурентам доведеться докласти чимало зусиль, щоб скинути Вас з нього.

Чи будуть результати від копірайтингу однаковими для всіх?

Зовсім ні. Природа інтернет-маркетингу полягає в тому, що результати не є простим підсумком Вашої роботи, а значною мірою залежать від дій Ваших конкурентів.

Якщо у Вашій галузі багато персоналу, а інші компанії використовують копірайтинг вже багато років, то для досягнення успіху знадобиться набагато більше часу і бюджету. Найдешевшого копірайтера буде недостатньо, а знадобиться довгострокова стратегія і величезна кількість кропіткої роботи.

І навпаки, якщо Ви помітите прогалину на ринку, то зможете досить швидко зайняти лідируючу позицію, а потім стабільно її утримувати.

 

Переваги копірайтингу залежать від конкуренції, поточної ситуації на ринку, Ваших корпоративних ресурсів, хорошого копірайтингу, а часто і від невеликого підступу.

Проте, як бачимо, копірайтинг є потужним маркетинговим інструментом, який має потенціал для прямого збільшення продажів компанії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу