Landing page – що це таке?

Зміст

Якщо Ви продаєте в Інтернеті, просто зобов’язані знати, що таке цільова сторінка. Це допоможе Вам підвищити ефективність рекламних кампаній, а також покращити пошукову оптимізацію Вашого сайту. Звучить добре? Тоді настав час отримати корисну дозу знань!

Що таке landing page?

Цільова сторінка – це сторінка, на яку користувач потрапляє після натискання на посилання.

За цим простим визначенням ховається неймовірний потенціал. А саме, за допомогою лендінгу Ви можете:

  • розвивати свій сайт,
  • створювати спеціальні пропозиції,
  • спрямувати користувача саме туди, куди Ви хочете.

Landing page – переваги

На тлі різних маркетингових інструментів лендінг займає таке ж місце, як яблуко серед фруктів. Він універсальний і багатофункціональний.

Яблуко можна використовувати як для солодкого млинця, так і для сухої качки. Ви будете використовувати лендінг не тільки для збільшення конверсії, але й для SEO-просування Вашого сайту.

Ефективні продажі

За допомогою цільової сторінки Ви можете точно спрямувати одержувача до певної локації.

Приклад

Ви хочете продати косметичний продукт – для цього не відсилайте клієнта на загальний сайт Вашої компанії! Замість цього створіть спеціальну підсторінку, яка презентує властивості та переваги саме цього косметичного засобу.

Це значно підвищує точність Ваших зусиль. Незалежно від того, що Ви хочете продати, Ви можете створити спеціальний, суто індивідуальний підсайт, який буде зосереджений на просуванні саме цього продукту або послуги.

Покращене позиціонування

Landing page – це Святий Грааль SEO. Вона дає бізнесу роботу, а копірайтерам – задоволення.

За допомогою підсторінок Ви можете розвивати свій сайт практично без обмежень. Кожна цільова сторінка – це додаткова ключова фраза, за якою позиціонується Ваш сайт. Ви усвідомлюєте потенціал цієї функції?

Додавши сотню різних підсторінок, Ви отримуєте сотню фраз, які можуть стати видимими в Google. Теоретично, звичайно, тому що на практиці певна підсторінка буде позиціонуватися за багатьма схожими ключовими словами (наприклад, цільова сторінка з фразою “робота стоматолога” також буде відображатися, коли хтось вводить “робота стоматолога”, “робота стоматолога” і т.д.).

Зрозуміло, що більша кількість позицій ключових слів просто означає вищі шанси на те, що Ваш сайт буде знайдений в пошуковій системі. Тому переконайтеся, що у Вас є велика кількість сторінок, якщо Ви хочете мати хорошу видимість.

Побудова іміджу

Цю перевагу рідко беруть до уваги, коли розглядають можливість додавання підсторінок на сайт Вашої компанії. Ось чому Вам потрібно пам’ятати, що Ви також можете використовувати цільову сторінку для побудови свого іміджу!

Якщо Ви створюєте підсторінку для просування продукту, чому б не зробити окрему підсторінку для презентації Вашої компанії? Особливо на невеликих сайтах-візитівках можна побачити феномен, коли компанія представляється трьома реченнями, а потім одразу ж переходить до вихваляння пропозиції.

Замість цього створіть окрему підсторінку, яка всебічно представляє місію та цінності Вашої компанії. Так само створіть цільову сторінку, яка містить портфоліо або представляє вашу команду. Пам’ятайте, що тут немає жодних обмежень!

Landing page - FAQ

Якщо Ви вже знаєте, що таке лендінг і які переваги він приносить, ми можемо перейти до більш технічних питань.

Коли цільова сторінка, а коли стаття в блозі?

Ви можете позиціонувати свій сайт, додаючи як підсторінки, так і статті в блозі. Яке рішення краще, залежить від ключової фрази, яку Ви хочете просувати.

Як правило, цільова сторінка є кращим варіантом для коротких, більш загальних фраз. З іншого боку, довші ключові слова легше включити у вигляді статті (наприклад, як часто ходити до стоматолога).

Чи не буде занадто багато лендингів захаращувати сайт?

Якщо Ви маєте намір розмістити кілька фраз, але не хочете, щоб Ваш список складався з десятків підсторінок, приховайте цільові сторінки в карті сайту. Для цього створіть підсторінку, яка посилається на всі інші, а потім включіть її, наприклад, в нижній колонтитул сторінки.

Таким чином, підсторінки будуть приховані, але все ще будуть позиціонуватися. Таким чином, Ви збережете мінімалістичний вигляд сторінки, одночасно збільшивши її розмір.

Як створити велику кількість сторінок за короткий час?

На жаль, це неможливо. Створення лендінгу вимагає багато зусиль, тому, якщо у вас обмаль часу, подумайте про співпрацю з копірайтером.

Звичайно, можна скопіювати контент, трохи змінивши форму і ключові фрази, але така практика менш ефективна. Google офіційно забороняє публікувати дублікати або типові тексти.

Підсумок

  • Лендінг – це сторінка, на яку потрапляє користувач, коли натискає на посилання.
  • Можливість перенаправлення користувача на спеціальну підсторінку дозволяє підвищити ефективність продажів.
  • Створення цільової сторінки також впливає на розвиток сайту і краще позиціонування, а також на досягнення іміджевих цілей.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу