Mobile copywriting, як писати для смартфонів і планшетів?

Зміст

Чи можете Ви уявити світ без свого смартфону? Навіть якщо так, Ви повинні визнати, що для багатьох з нас телефон з великим сенсорним екраном – це як продовження нашої руки. Це вже не просто інструмент для зв’язку з іншими, а й кишенькова медіатека та вікно у світ. А ще – чудовий спосіб достукатися до потенційних клієнтів. Саме тому в фокусі цієї статті буде мобільний копірайтинг – маркетинговий інструмент, який дозволить Вам залучити та зацікавити свою аудиторію.

Що таке мобільний копірайтинг?

Це не що інше, як створення маркетингового контенту для мобільних пристроїв. Принцип його написання багато в чому відрізняється від десктопного копірайтингу, тобто орієнтованого на користувачів комп’ютерів. Це пов’язано з тим, що такий контент має бути зручним для читання, правильно відформатованим і адаптованим під потреби власників смартфонів. Які ж найважливіші принципи мобільного копірайтингу і як писати для мобільних пристроїв? Давайте дізнаємося!

Приступаєте до мобільного копірайтингу? Познайомтеся зі своєю аудиторією!

Однак, перш ніж перейти до принципів мобільного копірайтингу, варто сказати трохи більше про те, для кого створюється контент. Користувачі смартфонів і планшетів різні – за віком, потребами, інтересами та звичками, але їх об’єднує одне. Вони цінують свій час і зручність. Це має величезний вплив на форму контенту, який націлений на них.

Мобільні користувачі шукають чітких відповідей і складні, довгі тексти не для них. Зазвичай вони проводять кілька секунд дослідження, щоб знайти конкретну інформацію, рецепт або номер телефону фахівця. У більшості випадків вони не будуть продиратися крізь статті, що складаються з десятків тисяч знаків і не матимуть терпіння просіяти цілу купу повідомлень, щоб знайти одну-єдину інформацію.

Все це в поєднанні з численними “відволікаючими факторами”, такими як вхідні дзвінки або повідомлення з соціальних мереж, означає, що мобільний копірайтинг керується кількома власними правилами і багато в чому відрізняється від класичного копірайтингу. Тож якщо Ви хочете писати якісно і бути впевненими, що контент, який Ви презентуєте користувачам, відповідатиме їхнім очікуванням, дотримуйтесь цих перевірених рекомендацій.

Як створити mobile copywriting?

Ми відібрали 7 найважливіших принципів мобільного копірайтингу, дотримання яких дозволить Вам створювати ефективні та дієві повідомлення на мобільних пристроях. Ось вони!

Нехай це буде коротко, лаконічно і по суті

Кожен копірайтер любить довгі, стилістично багаті речення, але в мобільних текстах це, на жаль, не працює. Чим складніші речення та статті, тим більша ймовірність того, що користувач швидко здасться і шукатиме інформацію деінде.

Стислість, простота і фактичність – це абсолютні основи написання текстів для смартфонів. Ваше завдання – відповісти на якомога більше запитань одержувача в короткому тексті.

Без “лиття води” та перебільшених мовних прикрас. Текст має бути зрозумілим, речення мають бути якомога коротшими, а інформація – конкретною.

Привертайте увагу привабливим заголовком і назвою

Ви, напевно, не раз натрапляли на заголовки статей, які звучали приблизно так: “Він відкрив чарівний спосіб схуднення, дієти ненавидять!”: Він відкрив єдиний чарівний спосіб схуднути, дієти його ненавидять! І Ви, напевно, швидко відвертаєтесь, коли бачите подібні формулювання. Нічого дивного в цьому немає, однак… це працює.

Звичайно, це крайній приклад, і клікбейт у будь-якому вигляді абсолютно небажаний, але варто добре подумати над тим, який заголовок приверне увагу глядача. Саме через них він буде знайомитися з контентом, який Ви для нього підготували.

Поставте питання, на яке мобільний користувач шукає відповідь, пробудіть цікавість або потребу, або попередьте, перш ніж зробити помилку. Тоді Ви отримаєте більше шансів на те, що Ваш текст буде “клікабельним”.

Підкресліть найважливішу інформацію

Користувачі смартфонів і планшетів не стільки читають, скільки сканують контент у пошуках певної інформації. І найкращий спосіб подати її на тарілочці – це виділити певні уривки.

Тому в мобільному копірайтингу (як і в десктопному) варто використовувати жирний шрифт, підкреслення, курсив або різні кольори. Це полегшить одержувачу пошук відповіді на питання за короткий проміжок часу.

Додайте різноманітності до Вашого контенту

Ніщо так не збагачує контент, як відео, фотографії або меми, які ми всі любимо. Вони можуть урізноманітнити Ваші тексти, а також є цінними і легкими для сприйняття джерелами інформації. Не бійтеся включати в свої статті посилання на YouTube, тематичні зображення або інфографіку.

Остання, зокрема, може бути надзвичайно цінною, оскільки вона узагальнює ідеї, які Ви передаєте у своєму тексті, і набагато легше сприймається аудиторією, ніж стіни тексту.

Форматуйте тексти

Якщо Ви хочете, щоб Ваш контент був “user friendly”, подбайте про форматування. Перш за все, використовуйте “enter”, щоб стаття не виглядала як захаращений і непривабливий блок тексту. Абзаци значно полегшують користувачеві читання і пошук конкретної інформації. Якої довжини повинен бути абзац? 5-6 рядків – це абсолютний максимум.

Але це ще не все – мобільний копірайтинг також дуже важливий:

  • вищезгаданий жирний шрифт і підкреслення;
  • маркери та нумерація;
  • таблиці з найважливішою інформацією;
  • відповідний, розбірливий шрифт.

Запитуйте та заохочуйте

У мобільному копірайтингу тексти повинні бути динамічними і залучати користувачів. Досягти потрібного ефекту можна, з одного боку, за допомогою форматування (див. вище), а з іншого – ставлячи запитання та одразу відповідаючи на них.

Також варто використовувати CTA (call to action), тобто заклики до дії. Check!, Click, Buy now і особливо (у випадку з телефонами) Call допоможуть Вам легше викликати реакцію у Вашого одержувача. І досягти бажаної мети за допомогою Вашого тексту.

Оптимізація для SEO

Google вже давно наполегливо просуває мобільну оптимізацію, винагороджуючи власників бізнесу високими позиціями в результатах пошуку. Те ж саме стосується і контенту – він також повинен бути належним чином насичений ключовими словами, внутрішніми та зовнішніми посиланнями.

Дотримання наведених вище правил мобільного копірайтингу дозволить Вам з’явитися в Google – роботи пошукової системи оцінять змістовний, правильно відформатований контент потрібної довжини.

Підсумок

  • Мобільний копірайтинг передбачає створення маркетингового контенту для мобільних пристроїв.
  • Такі тексти мають свої правила – вони повинні бути зручними для читання, правильно відформатованими та адаптованими під потреби власників смартфонів.
  • Користувачі мобільних пристроїв шукають чітких і точних відповідей і не зацікавлені в розлогих текстах на десятки тисяч знаків. Для них важливі факти.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради
01.07.2024 Коректура і редагування
27.06.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу