Eco content, тобто екологія у віртуальному світі

Зміст

Чи знаєте, що віртуальний світ теж може бути засміченим? Щодня мільйони постів, статей та інших повідомлень різної якості наповнюють мережу з усіх боків. Це, в свою чергу, забруднює віртуальне середовище надмірною кількістю контенту, який важко швидко і без особливих зусиль перевірити на достовірність і корисність. На щастя, ми все більше усвідомлюємо це, саме тому тренд екоконтенту набуває все більшої популярності. Що таке екоконтент? Ви дізнаєтесь у наступній статті, а ми запрошуємо до пізнавального читання!

Від реальності до віртуальності

Нікого не потрібно переконувати, що ми поступово “переносимо” все з реального світу у віртуальний. Інтернет-магазини, онлайн-банкінг – наше особисте життя в мережі дозволяє нам діяти швидко, не виходячи з дому.

Питання читання в широкому сенсі також переходить у віртуальний світ. Замість того, щоб купувати різні газети в паперовому вигляді, Ви можете читати останні новини та інформацію зі світу в одному місці в будь-який час і з будь-якого куточка світу (якщо у Вас є доступ до Інтернету).

І якщо вже ми заговорили про читання, то “читання” в Інтернеті означає не лише статті професійних журналістів, але й усі види іншого контенту, що публікується та поширюється через соціальні мережі. Ми знайомі з дописами, блогами, твітами і красивою графікою.

Інтернет є як благословенням, так і прокляттям для спільнот. З одного боку, ми “в курсі” всього, що нас цікавить, а з іншого – ми завалені інформацією. З часом мережа стає справжнім “смітником”.

Чим ми засмічуємо Інтернет?

Ми вже знаємо, що віртуальний світ також може забруднюватися. Але чим тоді може бути засмічений Інтернет? Перш за все:

  • засмічення, тобто небажаний контент,
  • завантаженням масового контенту,
  • створення хаосу на сайтах наших компаній або в новинних стрічках,
  • нечасте очищення наших акаунтів або контенту в соціальних мережах.

Небажана пошта не є спамом. Засмічувачі створюються для генерації трафіку, для отримання кращої позиції в браузері. Насправді, в такому контенті саме повідомлення не має великого значення – важлива спроба “врізатися” в алгоритм пошукової системи, щоб на релевантні посилання і банери переходили. Такі повідомлення насправді не вносять нічого нового або цінного в мережу, вони марні – але вони є.

Сміття в Інтернеті також створюється непродуманими маркетинговими стратегіями. Існує хибна думка, що для того, щоб бути видимим, потрібно час від часу випускати в мережу новий контент – чим більше, тим краще. Однак алгоритми браузерів давно змінили тактику, що призвело до все більш поширеного екотренду просування менш частого, але більш цінного контенту. Тобто не кількість, а якість.

Звалищем контенту, на жаль, може стати і наш власний сайт. Якщо Ви безсистемно, без плану чи ідеї, завантажуєте тексти чи графіку, що не відповідають загальній ідеї Вашого бізнесу, це також негативно впливає на його сприйняття алгоритмами пошукових систем. Якщо щось є про все і ні про що – воно не представляє ніякої корисної цінності.

Як екоконтент допомагає боротися зі сміттям у мережі?

Почнемо з того, що таке екоконтент і чому варто зацікавитися цим трендом. Ідея екоконтенту полягає у створенні та використанні контенту в особливий, “екологічний” (в даному випадку віртуальний) спосіб.

Що це означає на практиці? Ось кілька прикладів правильного використання тренду екоконтенту:

  • Створюйте цінний контент. Повторюємо: якість, а не кількість. Якщо у Вас немає нічого цікавого або корисного, чим Ви можете поділитися зі своєю аудиторією в будь-який момент часу – просто не пишіть нічого. Писати, щоб “заповнити” часовий проміжок між публікаціями в блозі або статтями, не принесе очікуваної користі, наприклад, кращого позиціонування в пошукових системах. Якщо Ви хочете підкреслити свою онлайн-активність, робіть це на багатьох рівнях (хорошими прикладами є, наприклад, коментування чужих дописів або відповіді на коментарі під Вашим контентом).
  • Майте план дій. Систематичність може мати вирішальне значення для Вашого онлайн-бізнесу. Краще заздалегідь спланувати графік публікації постів і мати в запасі кілька тем “про всяк випадок”. З різних причин, включаючи надзвичайні ситуації, ми не завжди маємо можливість підготувати цінний контент “за викликом”, тому якщо у Вас є цікава ідея в даний момент – занотуйте її і поверніться до неї на дозвіллі. Завжди майте під рукою допоміжний контент на “чорну годину”.
  • Використовуйте переробку контенту. Ви створили цінний контент? Ніщо не заважає Вам звернутися до нього знову. Переробка контенту – це повторне використання готового контенту, щоб дати йому друге життя. Мова не йде про те, щоб скопіювати текст і завантажити його знову без змін. На основі готового контенту (статті, блогу, подкасту, інфографіки, стенограми) створіть абсолютно новий контент – в ідеалі, використовуючи іншу форму комунікації. Приклад? Ви створили статтю в блозі, яку можна подати коротко у вигляді інфографіки або розбити на кілька частин подкасту.
  • Створюйте вічний контент. Замість того, щоб час від часу створювати нові короткі статті, які за мить втратять свою актуальність і цінність, створюйте так званий вічнозелений контент. Це так званий вічнозелений контент, який не потребує оновлення протягом тривалого часу, оскільки є універсальним.

Що ще означає екоконтент?

Це як у реальному світі: хочеш бути екологічним – сортуй сміття та частіше прибирай довкола себе. Тепер перенесемо це порівняння на віртуальну реальність.

Розділення сміття, відповідно до ідеї екоконтенту, в даному випадку означатиме категоризацію контенту. Ми не вводимо хаос і вибухонебезпечну суміш. Кожна частина контенту повинна мати своє власне місце – саме для цього у Вас є різні вкладки на сайті. Якщо Ви підтримуєте порядок, Ваша аудиторія це помітить і, безумовно, оцінить.

Прибирання також означає позбавлення від сміття. Однак не обов’язково робити це буквально, безповоротно видаляючи готові тексти. Використовуйте переробку контенту і дайте йому нове життя, можливо, в іншій, більш зрозумілій формі.

Підсумок

  • Екоконтент допомагає зменшити захаращеність Інтернету непотрібними текстами, які не несуть жодної цінності для користувачів.
  • Ідея цього екотренду полягає в тому, щоб очистити Інтернет від надлишкового контенту, відокремивши його.
  • Екоконтент ідеально поєднується з вічнозеленим контентом та переробкою контенту.
  • Ми надаємо пріоритет якості контенту над кількістю – в цьому випадку ми створюємо контент, який зустрічається рідше, але несе більше цінності для глядача.
  • Ми розділяємо контент і організовуємо наш сайт, мінімізуючи кількість контенту, який не приносить користі.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу