Написання текстів – посібник для початківців

Зміст

Копірайтинг існує вже 5000 років, але зараз він набуває особливої популярності завдяки розвитку Інтернету. Він дає можливість знайти віддалену роботу і комфортно заробляти, не виходячи з дому. Однак, щоб виділитися серед конкурентів, необхідно володіти певними знаннями – тож читайте далі, щоб дізнатися, як писати професійні маркетингові тексти.

Написання тексту – з чого почати?

Копірайтинг – це створення контенту на замовлення для досягнення бізнес-цілей клієнта.

Процес складається з п’яти етапів, які описані нижче:

  1. Задумка статті
  2. Аналіз і підбір ключових фраз
  3. Планування структури тексту
  4. Створення контенту
  5. SEO-оптимізація

Як бачите, власне написання тексту – це передостаннє завдання, яке чекає на професійного копірайтера. Це пов’язано з тим, що попередній аналіз даних максимізує вплив текстів. У наш час креативності та легкого пера недостатньо, адже необхідно попередньо дослідити цільову аудиторію та конкуренцію на ринку, а також виконати пошукову оптимізацію.

З цієї причини ми рекомендуємо перед початком написання тексту визначити привабливий заголовок, ключові слова і структуру, яка визначає структуру і розташування тексту. Тоді робота буде швидшою та ефективнішою.

Як виглядає написання тексту?

З інструментів нам не потрібно нічого більше, ніж документ Word або Google Sheets. Існує багато програм для написання текстів, але ми рекомендуємо вищезгадані, оскільки вони мають велику функціональність, яка стане в нагоді при форматуванні тексту (додавання заголовків, внутрішні посилання тощо).

Решта залежить виключно від інформації у Вашій голові, яку Вам потрібно перевести в письмову форму! Тому:

Крок перший – дослідження

Сучасний Інтернет пропонує величезні можливості для пошуку інформації. Копірайтеру не обов’язково бути фахівцем у кожній галузі, йому достатньо відвідувати тематичні сайти, де можна знайти необхідну інформацію. Звичайно, існують галузі, які стрімко розвиваються і ускладнюють дослідження (пошук новин перед написанням), але не будемо себе обманювати – в переважній більшості випадків Інтернет насичений актуальними, широкодоступними знаннями.

Для того, щоб тексти були професійними, важливо мати змістовну “начинку”, яка надає інформаційну цінність для читачів.

З цієї причини важливо підготуватися до того, як контент буде реалізовано, відвідуючи галузеві портали або читаючи книги. Ви дійсно можете побачити, чи підготувався автор до написання статті.

Зазначимо, що деякі галузі (медична, юридична) навіть вимагають включення джерел, з яких була отримана інформація. Багата бібліографія значно підвищує якість контенту.

Крок другий – реалізація

Ми припускаємо, що на цьому етапі автор володіє необхідними знаннями і підготував ключові фрази та структуру тексту. Залишається лише використати мовні навички, які потрібно “викласти на папері”. Однак слід пам’ятати про декілька правил:

  • Пишіть зрозумілою для одержувача мовою – використання складних слів не підвищує довіри, скоріше навпаки. Щоб бути цікавим, текст повинен містити практичні приклади та прості пояснення. Спеціалізовані терміни слід використовувати лише тоді, коли поруч із ними є пояснення або це випливає безпосередньо з контексту. Загальним наміром автора є охоплення більшої читацької аудиторії, тому важливо пам’ятати, що не всі володіють експертними знаннями.
  • Уникайте довгих блоків тексту – абзаци, маркери, напівжирний шрифт і виділення є основними прийомами, які полегшують читання, запобігаючи монотонності контенту. Написання тексту схоже на зведення будівлі – Ви можете створити як важкий романський собор, куди не проникає світло, так і легкий будинок з відкритим простором. Читачі, природно, віддають перевагу другому рішенню (з ряду причин – краще запам’ятовування інформації, легкий доступ до важливих уривків, менша втома від читання і т.д.).
  • Перевіряйте текст після написання – мовні, стилістичні і навіть логічні помилки трапляються у всіх. Під час написання текстів в голову приходить багато думок, які можуть конфліктувати між собою і спричиняти непослідовність. Крім того, деякі помилки можна просто не помітити, тому додаткове читання допоможе виправити контент, підвищивши його якість.

Написання текстів – переваги

Директори з’являються не просто так – професійний копірайтинг має багато переваг. Це навіть породило спеціальний термін – контент-маркетинг, який включає в себе всі види діяльності, що підвищують бізнес-результати за допомогою змістовного контенту.

Позиціонування (SEO)

Правильно написані тексти стають видимими в пошуковій системі. Це пов’язано з тим простим фактом, що Google відображає корисну інформацію для своїх користувачів – тому якщо контент цікавий і змістовний, він може зайняти високі позиції і генерувати безкоштовний трафік.

SEO-тексти – це важливий спосіб збільшити кількість потенційних клієнтів, які прочитають Вашу пропозицію.

Образ

Вищий рейтинг у пошукових системах підвищує впізнаваність бренду. Крім того, змістовний контент відкрито демонструє експертизу компанії. Пояснення специфічних галузевих питань формує довіру та впізнаваність в очах аудиторії, а також підвищує інтерес до пропозиції.

Конверсії

Копірайтинг має бізнес-потенціал не лише тому, що збільшує відвідуваність сайту, а й тому, що дозволяє краще його використовувати. Маркетинговий контент спонукає аудиторію до покупки і демонструє сильні сторони компанії, а отже, підвищує ефективність пропозиції. Таким чином, ефекти доповнюють один одного і в кінцевому підсумку підвищують показники продажів компанії-замовника.

Тепер, коли ми знаємо, як виглядає професійний копірайтинг, час приступати до роботи! Теорія позаду, тож тепер практика дасть нові навички та досвід. Виконання завдань – найефективніший спосіб збагатити свої навички письма.

Підсумок

  • Копірайтинг – це кількаетапний процес, причому створення контенту є завершальним етапом у створенні професійних статей. Не менш важливими є підбір ключових слів, розробка структури та SEO-оптимізація.
  • Контент повинен створюватися з урахуванням аудиторії – як з точки зору інформації, що міститься, так і самої структури. Також рекомендується перевіряти текст після його написання, щоб усунути будь-які помилки.
  • Професійні тексти підвищують SEO та конверсію, а також створюють експертний імідж бренду. З цієї причини важливість контент-маркетингу як ефективного маркетингового інструменту продовжує зростати.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу