5 способів, як краще позиціонувати свій блог

Зміст

Думаю, нікого вже не треба переконувати в тому, який великий бізнес-потенціал має правильно ведений блог. Результати будуть тим кращими, чим більше Вашої аудиторії отримує доступ до сайту, тому сьогодні ми обговоримо 5 способів збільшити кількість читачів. Ви можете прочитати про те, як покращити маркетинг Вашого блогу нижче!

Які переваги має блог?

Для початку кілька слів про те, чому Вам варто зайнятися маркетингом блогу. Ну, з кількох важливих причин:

  • підвищує позиціонування сайту – а отже, генерує безкоштовний трафік і збільшує коло потенційних клієнтів;
  • формує довіру та імідж бренду – завдяки професійному контенту показує, що компанія знає свою справу;
  • формує інтерес до пропозиції – експертні теми, що обертаються навколо пропонованих послуг/продуктів, майже завжди включають їхні переваги або вигоди, що впливає на формування потреби у реципієнтів.
  • виділяє компанію серед конкурентів – професійно ведений блог все ще є рідкістю, тому це хороша можливість виділитися у своїй галузі та залучити клієнтів, які вагаються.

Звичайно, це загальні принципи, які слід адаптувати до реалій Вашої компанії. Тим не менш, можна з великою часткою впевненості припустити, що блог практично завжди має іміджевий вплив, а також підтримує процеси позиціонування.

Маркетинг блогу – 5 способів

Тож як розкрутити блог? Існує кілька рішень, кожне з яких має свої переваги (і необхідний бюджет), тому ми заздалегідь зазначаємо, що не існує ідеального методу, який популяризує блог без винятку. Натомість, Ви повинні адаптувати свої дії відповідно до власних можливостей.

Відповідно, ми представляємо різні пропозиції зі зростаючим ступенем фінансових вимог.

Тематичні групи на Facebook

Базова стратегія, яку часто використовують блогери-початківці – це безкоштовне просування статей у соціальних мережах. У групах, де циркулюють потенційні клієнти, варто розміщувати посилання на контент з приміткою про те, що читач дізнається, про користь читання тощо.

Реклама власного блогу в такий спосіб генерує безкоштовний трафік на сайт, але ефект від збільшення охоплення зникає відносно швидко (зазвичай через день). Крім того, самореклама стає небажаною, якщо вона не має чіткого обґрунтування, чому статті варті уваги. З цієї причини важливо гарантувати достатню цінність контенту, щоб підтримувати якість, не наражаючись при цьому на критику з боку користувачів соціальних мереж.

Оптимізація контенту для SEO

Це ще один безкоштовний спосіб підвищити видимість Вашого блогу, хоча насправді це має бути його основою з самого початку. Без нього додавання статей не принесе основних переваг, про які ми писали у вступі.

Ключові принципи написання текстів для SEO:

  • надавати цінну інформацію – без цього Вам не обійтися; зрештою, Google повинен мати якісь аргументи, щоб показати Вашу статтю, чи не так? Це важливий елемент, де не можна йти короткими шляхами або використовувати хитрі трюки. Перш за все, текст повинен бути унікальним і корисним, щоб його побачили пошукові системи,
  • створіть чітку структуру – дайте читачеві зрозуміти, які розділи є особливо важливими. Виділяйте найважливішу інформацію жирним шрифтом, додавайте абзаци та заголовки, уточнюйте ключові фрази. Чим більше “повітря” в тексті, тим краще,
  • здійснювати внутрішню перелінковку – додавання посилань на інші статті та підсторінки полегшить користувачеві навігацію по сайту, а також покращить індексацію алгоритмами Google.

Цей метод займає багато часу і вимагає найбільшої роботи, але результати варті зусиль. Бізнес-потенціал позиціонування продовжує зростати, а результати видно у вигляді стабільного, стійкого трафіку, який перетворюється на регулярний потік запитів. Чи варто говорити, наскільки це життєво важливо для розвитку бізнесу.

Гостьові статті

Публікація гостьових статей або так зване гостьове блогерство є нещодавнім рішенням, яке не потребує фінансових витрат. Ідея полягає в тому, щоб зв’язатися з власниками інших блогів і запропонувати вставити тексти один для одного. Це призводить до “обміну аудиторією” і збагачує читацьку аудиторію, а якщо додати аспект посилань, то гостьові статті позитивно впливають на SEO.

Особливою перевагою цього методу є те, що вражаючих результатів можна досягти без жодних витрат. Єдине, що необхідно – це знайти бажаючого автора, який погодиться на таку крос-публікацію. Недоліком є інша сторона тієї ж монети – встановлення партнерства може бути відносно трудомістким і навіть непевним, якщо Ваш блог не має достатньої кількості читачів.

Спонсорські статті

У цьому випадку, якщо блог щойно створений або у Вас немає часу на пошук бажаючих гостьових блогерів, спонсорські тексти є розв’язання цієї проблеми. За певну плату Ви можете опублікувати статтю на більш популярному зовнішньому сайті.

До переваг також належать позиціонування та імідж, але умовою є бюджет. Публікації коштують від кількох десятків до кількох сотень злотих, залежно від параметрів сайту. У випадку з найбільшими, авторитетними порталами вартість перевищує навіть кілька тисяч злотих. Звичайно, натомість Ви отримуєте ряд переваг, пов’язаних з маркетингом блогу, а результати, як правило, дуже стабільні – більшість сайтів розміщують спонсорські статті щонайменше на рік.

Платна реклама в Google та Facebook

Останній і найбільш ситуативний спосіб просування блогу – це використання реклами в Facebook і Google. На цих платформах можна успішно показувати цікаві статті зацікавленій аудиторії, що дозволить швидко поповнити читацьку аудиторію.

Ефект буде практично миттєвим, оскільки результати почнуть з’являтися з початком кампанії, однак вони строго залежать від виділеного бюджету і перестають бути актуальними після вимкнення реклами. Можна сказати, що специфіка цього методу протилежна позиціонуванню – час і праця не потрібні, на відміну від грошового фінансування кампанії.

Підсумок

  • Ми описали 5 способів, як краще просувати свій блог на ринку.
  • Кожне рішення має свої правила, тому Вам слід адаптувати свою стратегію до Ваших цілей і можливостей.
  • Натомість існує універсальний принцип, який повинен знати кожен: хороший блог вимагає корисного, цінного контенту.
  • Без хорошого продукту жодні засоби просування не будуть ефективними.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу