Для яких маркетингових дій наймати копірайтера?

У багатьох сферах реклами саме текст грає першу скрипку, а в багатьох інших – його акуратне поєднання з графікою або якісними зображеннями є вирішальним для успіху. Ми все ще віримо в друковане слово і, незважаючи на циклічні скарги на зменшення читацької аудиторії, більшість з нас багато читає – не книги, а контент в Інтернеті. Тож давайте розглянемо, для яких маркетингових активностей варто наймати копірайтера і що має більше сенсу – інвестувати в якість чи кількість.
Навіщо потрібен копірайтер?
Писати може будь-хто, але з невідомим результатом. Якщо Ваш текст має на меті підтримати позиціонування сайту, продати або спрямувати на Ваш сайт, то краще доручити роботу над темою фахівцеві. Залежно від його спеціалізації, він витягне з теми якомога більше інформації, що відповідає поставленій меті. Серед основних робіт, які передаються на аутсорсинг копірайтеру, можна виділити наступні:
- статті для блогу,
- написання текстів для сайтів,
- редагування описів,
- описів товарів та категорій.
До обов’язків копірайтера також входять тексти для соціальних мереж, а також – хоча й дедалі рідше – тексти для листівок та іншої друкованої продукції.
Варто пам’ятати, що кожен з перерахованих вище текстів може виконувати певну роль. Якщо, наприклад, текст для блогу написаний у дусі афіліації і має на меті заохотити когось придбати товар чи послугу, він має бути структурований інакше, ніж текст, який призначений для залучення користувачів на сайт через органічний пошук. Продажі та SEO – це дві різні речі, іноді вони перетинаються, але не завжди. Примирити їх можуть лише найкращі.
Інші завдання для копірайтера
Одне з менш відомих завдань копірайтерів – створення контенту для SEM-реклами. В рамках цих обов’язків від копірайтера вимагається написання конкретних і “швидких” текстів для медійної реклами, а також заголовків і контенту для оголошень, що використовуються в текстовій рекламі Google Ads (наприклад, оголошення, що з’являються над органічними результатами пошуку).
Хороший текст має тут першорядне значення – чим кращий він буде і чим більше відповідатиме послугам чи продуктам, тим ефективніше буде використаний рекламний бюджет.
Звичайно, це залежить і від інших факторів. Десятки проведених кампаній вже дають гарне уявлення про те, що працює, а що не обов’язково.
За що ми платимо копірайтеру?
Як клієнт, Ви можете думати, що копірайтер просто сідає і готує текст, і що завдяки його досвіду написання текстів на різні теми приносить йому легкість і задоволення. Це хибне враження є причиною того, що багато компаній не цінують роботу копірайтера належним чином.
Причина збіднення цього ринку полягає в тому, що копірайтери занижують ціну за 1000 знаків, аби тільки отримати роботу. У довгостроковій перспективі, на жаль, вони завдають шкоди собі (адже ніхто не може гарантувати або підтримувати високу якість за низькими розцінками), а також індустрії в цілому.
Насправді, хороший копірайтер спочатку попросить у Вас короткий опис завдання, щоб правильно відповісти на Ваші запити. Тому, коли Ви замовляєте текст, вкажіть:
- місце публікації,
- мету публікації,
- тематику,
- розмір,
- бюджет.
Потім копірайтер проводить пошук інформацій, вивчає тему, перевіряє наявність цікавих ключових фраз, які можуть надалі супроводжувати і приносити прибуток.
Чим кращий копірайтер, тим більша ймовірність того, що він користується аналітичними інструментами, які показують архітектуру ранжування текстів для тієї чи іншої фрази, складність ключових слів і т.д. Це корисна інформація при написанні текстів – тоді можна створювати контент, який з точки зору фраз і довжини буде оптимальним для пошукової системи за заданим запитом.
Копірайтер також повинен знати правила стилістики та орфографії. Чим якіснішим буде текст, тим більшим буде його внесок.
Залишити відповідь