Для яких маркетингових дій наймати копірайтера?

Зміст

У багатьох сферах реклами саме текст грає першу скрипку, а в багатьох інших – його акуратне поєднання з графікою або якісними зображеннями є вирішальним для успіху. Ми все ще віримо в друковане слово і, незважаючи на циклічні скарги на зменшення читацької аудиторії, більшість з нас багато читає – не книги, а контент в Інтернеті. Тож давайте розглянемо, для яких маркетингових активностей варто наймати копірайтера і що має більше сенсу – інвестувати в якість чи кількість.

Навіщо потрібен копірайтер?

Писати може будь-хто, але з невідомим результатом. Якщо Ваш текст має на меті підтримати позиціонування сайту, продати або спрямувати на Ваш сайт, то краще доручити роботу над темою фахівцеві. Залежно від його спеціалізації, він витягне з теми якомога більше інформації, що відповідає поставленій меті. Серед основних робіт, які передаються на аутсорсинг копірайтеру, можна виділити наступні:

  • статті для блогу,
  • написання текстів для сайтів,
  • редагування описів,
  • описів товарів та категорій.

До обов’язків копірайтера також входять тексти для соціальних мереж, а також – хоча й дедалі рідше – тексти для листівок та іншої друкованої продукції.

Варто пам’ятати, що кожен з перерахованих вище текстів може виконувати певну роль. Якщо, наприклад, текст для блогу написаний у дусі афіліації і має на меті заохотити когось придбати товар чи послугу, він має бути структурований інакше, ніж текст, який призначений для залучення користувачів на сайт через органічний пошук. Продажі та SEO – це дві різні речі, іноді вони перетинаються, але не завжди. Примирити їх можуть лише найкращі.

Інші завдання для копірайтера

Одне з менш відомих завдань копірайтерів – створення контенту для SEM-реклами. В рамках цих обов’язків від копірайтера вимагається написання конкретних і “швидких” текстів для медійної реклами, а також заголовків і контенту для оголошень, що використовуються в текстовій рекламі Google Ads (наприклад, оголошення, що з’являються над органічними результатами пошуку).

Хороший текст має тут першорядне значення – чим кращий він буде і чим більше відповідатиме послугам чи продуктам, тим ефективніше буде використаний рекламний бюджет.

Звичайно, це залежить і від інших факторів. Десятки проведених кампаній вже дають гарне уявлення про те, що працює, а що не обов’язково.

За що ми платимо копірайтеру?

Як клієнт, Ви можете думати, що копірайтер просто сідає і готує текст, і що завдяки його досвіду написання текстів на різні теми приносить йому легкість і задоволення. Це хибне враження є причиною того, що багато компаній не цінують роботу копірайтера належним чином.

Причина збіднення цього ринку полягає в тому, що копірайтери занижують ціну за 1000 знаків, аби тільки отримати роботу. У довгостроковій перспективі, на жаль, вони завдають шкоди собі (адже ніхто не може гарантувати або підтримувати високу якість за низькими розцінками), а також індустрії в цілому.

Насправді, хороший копірайтер спочатку попросить у Вас короткий опис завдання, щоб правильно відповісти на Ваші запити. Тому, коли Ви замовляєте текст, вкажіть:

  • місце публікації,
  • мету публікації,
  • тематику,
  • розмір,
  • бюджет.

Потім копірайтер проводить пошук інформацій, вивчає тему, перевіряє наявність цікавих ключових фраз, які можуть надалі супроводжувати і приносити прибуток.

Чим кращий копірайтер, тим більша ймовірність того, що він користується аналітичними інструментами, які показують архітектуру ранжування текстів для тієї чи іншої фрази, складність ключових слів і т.д. Це корисна інформація при написанні текстів – тоді можна створювати контент, який з точки зору фраз і довжини буде оптимальним для пошукової системи за заданим запитом.

Копірайтер також повинен знати правила стилістики та орфографії. Чим якіснішим буде текст, тим більшим буде його внесок.

 

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу