Підбір ключових слів у копірайтингу – як підбирати фрази?

Зміст

Позиціонування за допомогою контенту – це суть копірайтингу. Покращення видимості інтенсифікує трафік на сайт, а разом з ним збільшує кількість потенційних клієнтів. Саме це робить безневинний копірайтинг потужною маркетинговою зброєю. Однак для цього потрібні ключові фрази – а які саме вибрати, щоб Ваш контент ефективно ранжувався? Про правильний вибір ключових слів Ви дізнаєтеся з цієї статті!

Ключові слова в копірайтингу

Тексти для SEO вимагають використання ключових фраз, за якими вони будуть відображатися в пошуковій системі.

Очевидно, що чим частіше шукають слово, тим більший маркетинговий ефект, але прорватися в Google складніше (висока конкуренція збільшує складність досягнення топ-позиції).

На допомогу приходять довгі ключові фрази – long-tail фрази, які рідше шукаються, але дозволяють швидко отримати видимість. Однак виявляється, що навіть серед довгохвостих ключових слів ми знайдемо бажані пропозиції, за якими стоять конкуренти.

Підбір ключових фраз – два методи

Тому варто ретельно підходити до вибору ключових фраз, щоб зосередити зусилля на питаннях, які можна просувати. Це можна зробити вручну або за допомогою відповідних інструментів для копірайтера.

Ручний вибір

Найпростіший спосіб зробити це – здійснити пошук вручну: введіть фразу і подивіться, які результати Ви отримаєте. Цієї базової інформації зазвичай достатньо, щоб з’ясувати, чи маєте достатній вплив, щоб посісти високі позиції в Google.

Застосовуючи цей метод, враховуйте наступні умови:

  • Які сторінки вони відображають – чи це інтимні блоги, чи складні портали зі значним віком домену;
  • Наскільки довгим є їхній контент – форму розлогих статей важче подолати, ніж короткі дефініції;
  • Скільки Ви можете запропонувати – подумайте, чи можете Ви представити питання більш детально і цікаво.

Варто подбати про те, щоб ключові фрази були обрані вдумливо, щоб сили були спрямовані на питання, які можна просувати.

Підбір за допомогою аналітичних інструментів

Альтернативним і більш професійним варіантом є використання пошукової системи за ключовими словами для визначення кількості пошукових запитів на місяць, пов’язаних фраз і конкурентоспроможності.

До таких інструментів належать, зокрема, KWFinder, Ahrefs або KeySearch. Однак вони платні, тому можуть бути не найкращим вибором для копірайтера-початківця.

Безкоштовним рішенням є Google Keyword Planner, але він в першу чергу призначений для тих, хто працює в платній рекламі, тому результати будуть стосуватися Google Ads (наприклад, ціна за клік), а кількість даних, корисних для копірайтера, обмежена. З іншого боку, ідеї для придумування тем безкоштовно надасть цікавий інструмент AnswerThePublic.

Підсумок

  • Як бачите, вибір ключових слів – це не чорна магія, адже він базується на ідеї та аналізі можливостей.
  • Правильні інструменти дозволяють базувати своє рішення на набагато більшій кількості даних, але планування правильних фраз доступне кожному!

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу