Блог в e-commerce – все, що потрібно знати про нього

Зміст

Контент маркетинг зараз є одним з найважливіших елементів маркетингової стратегії e-commerce. Не дивно, що все більше інтернет-магазинів звертаються до нього. Проте все ще є підприємці, які ставляться до блогу компанії як до непотрібної примхи та зайвих витрат. Але як це є насправді? Чи дійсно контент маркетинг в індустрії e-commerce необхідний?

Чому ведення блогу в індустрії електронної комерції є важливим?

Ведення блогу компанії та обмін цінним контентом зі своєю аудиторією має величезні переваги як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.

Публікуючи корисний і фактичний матеріал, Ви показуєте своїй аудиторії, що знаєте, що робите. Ви стаєте в їхніх очах експертом, якому вони можуть довіряти.

Ви будуєте з ними довготривалі відносини, а Ваш бренд стає більш впізнаваним. Ваша аудиторія краще запам’ятає Вашу компанію і буде прагнути повернутися до неї в майбутньому.

Блог також дозволить Вам охопити більшу групу потенційних клієнтів. Ваш магазин отримає більше трафіку, а Ви побачите більше продажів і прибутку. Ваш сайт стане популярнішим, а алгоритми пошукової системи Google проіндексують його на більш високих позиціях.

Який контент публікувати в блозі про e-commerce?

Люди регулярно читають дописи в блогах. У них вони шукають відповіді на свої запитання та поради, які допоможуть їм вирішити проблему. Скористайтеся цим! Подумайте, з якими проблемами можуть стикатися Ваші потенційні клієнти і як Ваші продукти можуть допомогти їм їх вирішити. Публікуйте статті з інструкціями, давайте поради та підказки. Демонструйте практичне використання ваших продуктів і, при нагоді, посилайтеся на конкретні товари в магазині.

Споживачі люблять мати вибір і знання. І перш ніж купити той чи інший товар, вони можуть витратити до десятка годин на читання описів, технічних характеристик, думок і відгуків інших користувачів. Вони шукають сайти, які публікують достовірну та повну інформацію.

Тому переконайтеся, що Ваш магазин містить таку інформацію. Надавайте рейтинги, огляди та порівняння товарів, діліться думками користувачів, цитуйте експертів та представників галузі. Завантажуйте цінний і корисний контент на свій сайт. І пам’ятайте, що цікавий контент не тільки приверне Вашу аудиторію, але й утримає її на сайті на довше.

Про що слід пам’ятати при створенні контенту для блогу?

Якщо Ви хочете, щоб Ваш блог дійсно конвертував, слід пам’ятати кілька дуже важливих правил:

Будьте професійними та надійними

Вся інформація, що міститься в статтях, повинна бути правдивою і перевіреною. Не діліться непідтвердженими новинами та чутками з сумнівних джерел. Будьте надійними і проведіть належне дослідження, перш ніж писати статтю. Якщо Ви не зовсім впевнені, що інформація є достовірною, не відтворюйте її.

Не копіюйте контент, опублікований на інших сайтах! Від цього не тільки постраждає Ваш рейтинг у пошукових системах, але й Вас можуть звинуватити у плагіаті.

Пишіть для SEO

Під час написання статей потрібно пам’ятати про дотримання принципів SEO-копірайтингу. Використовуйте короткі фрази ключових слів і розширюйте їх до так званого “довгого хвоста”. Діліть контент на короткі абзаци і відокремлюйте їх заголовками. Виділяйте найважливішу інформацію, використовуйте маркери та додавайте графіку для покращення тексту. Пишіть просто і зрозуміло, не робіть речення занадто довгими і складними.

Адаптуйте контент і розповідь до цільової аудиторії. Намагайтеся, щоб читачі отримували якомога більше корисної інформації з Ваших текстів. І не забувайте про метаописи та внутрішню перелінковку. Посилайтеся на інші статті та додавайте гіперпосилання, які перенаправлятимуть читача на сторінку товару або категорії.

Публікуйте регулярно

Як часто публікувати контент у блозі? Перш за все, регулярно. Не існує однозначної відповіді на питання, скільки статей на місяць Ви повинні завантажувати у свій блог, щоб Ваш магазин потрапив у Топ 10 пошукової системи Google. Все залежить від того, в якій галузі Ви працюєте, які товари та послуги пропонуєте і якої мети хочете досягти.

Чим більше постів Ви робите, тим більша видимість і більше трафіку ви отримаєте на сайт вашого магазину. Будьте систематичними та послідовними і Ви швидко побачите перші результати. І пам’ятайте, що якість Вашого контенту (а не його кількість) завжди повинна бути на першому місці. Краще публікувати рідше, але дійсно цінний контент.

Підсумок

  • В епоху повсюдної конкуренції в індустрії e-commerce ведення блогу є обов’язковим. Вдало підібраний, цінний контент не тільки дозволить Вам створити позитивний імідж в Інтернеті, але й позитивно вплине на позиціонування та відвідуваність Вашого магазину.
  • Намагайтеся, щоб контент, який Ви публікуєте, відповідав питанням і проблемам потенційних клієнтів.
  • Створюйте унікальний контент відповідно до принципів SEO та будьте систематичними – одного посту на місяць недостатньо.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу