Як вести блог, щоб привернути увагу клієнтів і продавати?

Зміст

Колись він асоціювався з колекцією кулінарних та туристичних постів, а сьогодні є фундаментом контент-маркетингу. Блог – адже саме так його називають – став центральною стратегією для залучення клієнтів, створення іміджу та зацікавленості в пропозиції. Однак, як вести блог, щоб він виконував усі ці функції?

Продавати за допомогою блогу? Це можливо!

Усе плине, усе змінюється – так казав Геракліт з Ефесу, хоча навіть він не усвідомлював, наскільки сильно зміниться сприйняття блогу за останнє десятиліття.

Йдеться насамперед про бізнес-вимір – блог перестав бути просто атрибутом людей, які хочуть ділитися порадами зі світом. Сьогодні кожна компанія, яка веде маркетингову діяльність в Інтернеті, регулярно публікує спеціалізовані статті зі своєї галузі.

Однак ми знаємо, що створення такого контенту потребує часу та зусиль. Тож яка ж мета цих зусиль?

Переваги ведення блогу

Статті в блозі можуть принести багато користі для бізнесу компанії. Найважливіші переваги, які вони приносять, полягають у наступному:

  • Збільшення відвідуваності сайту – основна мета контенту – генерувати трафік коштом отримання видимості. Статті чудово виконують цю роль і ефективно залучають нову аудиторію.
  • Збільшення кількості потенційних клієнтів – цінні читачі, які можуть бути зацікавлені у Вашій пропозиції, приходять на Ваш сайт за власним бажанням. Одержувачі, залучені за допомогою так званого інбаунд-маркетингу, мають вищий коефіцієнт конверсії порівняно з людьми, яким мимоволі показують традиційну рекламу.
  • Створення іміджу бренду – цей актив часто недооцінюють, бо здається, що він має мало спільного з продажами. Ніщо не може бути далі від істини! Сьогодні процес купівлі базується на довірі, як ніколи раніше, а створення впізнаваності та компетентності в очах клієнтів сприяє підвищенню інтересу до пропозиції та слугує для підвищення цін, що впливає на маржу та кінцевий прибуток.

Більше того, ефект від контент-маркетингу надзвичайно стабільний – статті не зникають, а збільшення віку домену працює тільки на Вашу користь. Тому варто дізнатися, як вести блог, щоб насолоджуватися зростаючим гаманцем від нього!

Як вести ефективний блог?

На кінцеві результати впливає низка факторів, але ми можемо перерахувати найважливіші з них.

  • Чіткий план – варто створити міцну основу для розміщення контенту. Подумайте про чітку структуру Ваших статей, включаючи вступ, зміст, ієрархію заголовків, короткий виклад порушеної проблеми або висновок. Як аудиторія, так і алгоритми Google не люблять блоків тексту, тому впустіть трохи повітря у свій контент!
  • Інтуїтивний UX – перш ніж Ваші клієнти прочитають текст, вони побачать багато елементів, пов’язаних зі сторінкою Вашого блогу. Подбайте про швидке завантаження, зробіть внутрішню перелінковку і заохочуйте до читання більшої кількості статей. Крім того, нікому не подобається закривати спливаючі вікна і вимикати рекламу, коли вони потрапляють на блог. Сторінки з таким підходом мають різкий показник відмов.
  • Цінність контенту – це одне, а юзабіліті – зовсім інше. Статті повинні, без прецедентів, нести цінність для користувача, щоб викликати інтерес до Вашого бізнесу. Якщо Ваші тексти існують лише для того, щоб стати видимими та привернути трафік, не розраховуйте на часті запити.
  • SEO-оптимізація – як казав персонаж мультфільму Джонні Браво: “М’язи – це ще не все! Фриз теж має значення”. Те ж саме можна сказати і про статтю, яка окрім досконалого, зрозумілого контенту повинна містити продумані метаописи, теги та альтернативний текст, що супроводжує виділену картинку. Такі “деталі” суттєво впливають на кінцевий результат, особливо з точки зору позиціонування.

Підсумок

  • Якщо Ви хотіли отримати лаконічну відповідь на питання, як вести блог, то мусимо Вас розчарувати: успіх залежить від багатьох факторів і статті – лише один з них.
  • Тим не менш, варто усвідомити, що контент-маркетинг – це надзвичайно складна мережа, в якій не існує простого рецепту для отримання користі від блогу.
  • Знання необхідні, але знання взаємозв’язків – це все ще лише вудка, а не риба. Ефективність улову в кінцевому підсумку визначатиме ринок!

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу