Стратегія комунікації бренду – що це таке і як її створити?

Зміст

Комунікаційна стратегія бренду так само необхідна, як і бізнес-план – вона дозволяє обрати правильний курс дій, ефективно управляти компанією та формувати позитивний імідж бренду. Саме комунікаційна стратегія є матір’ю успіху для великих міжнародних компаній. Без неї важко досягти автентичності та зацікавленості клієнтів. Безумовно, варто витратити час на її розробку, бажано перед створенням логотипу!

Стратегія комунікації – що це таке?

Стратегію комунікації часто ототожнюють зі стратегією бренду. Це неправильно, оскільки це два різних поняття.

Стратегія бренду – набір загальних припущень і настанов для бренду, які стосуються комунікації в найширшому сенсі, включно з її візуальною стороною; стратегія бренду слугує насамперед для визначення ідентичності бренду.

Комунікаційна стратегія бренду – спосіб, у який ці припущення мають бути реалізовані в повсякденній комунікації; комунікаційна стратегія показує, як використовувати наявні ресурси для досягнення бажаних комунікаційних цілей всередині компанії.

Комунікаційна стратегія допомагає планувати та реалізовувати проекти. Вона повинна включати, серед іншого, маркетинговий комунікаційний план, канали комунікації та показники їхньої ефективності (про інші елементи ми напишемо нижче).

Чому важлива стратегія комунікації?

Існує багато причин для створення комунікаційної стратегії бренду, навіть локального:

  • Дозволяє ефективно управляти бізнесом – інтегрована діяльність займає набагато менше часу;
  • Прискорює зростання бізнесу – чітко сформульовані цілі та визначені ринкові переваги допомагають досягти успіху;
  • Сприяє досягненню поставлених цілей – дозволяє відстежувати прогрес;
  • Формує позитивний імідж бренду – сприяє створенню послідовного, достовірного повідомлення;
  • Допомагає залучити нових клієнтів – клієнти сьогодні шукають автентичності;
  • Зменшує витрати на рекламу – продумана стратегія та аналіз результатів дозволяють обрати найбільш ефективні методи просування;
  • Дозволяє підготуватися до кризової ситуації – передбачає ситуації та загрози, які можуть виникнути.

Особливості хорошої комунікаційної стратегії

Добре побудована комунікаційна стратегія досягає не лише іміджевих цілей, а й бізнес-цілей – вибір ефективних методів просування призводить до зменшення витрат.

Хороша комунікаційна стратегія – це також стратегія, яка робить бренд автентичним та унікальним – клієнти можуть не лише відрізнити його від конкурентів, але й ідентифікувати його цінності.

Саме комунікаційна стратегія значною мірою відповідальна за те, що одні бренди відомі, а інші – попри всі зусилля – ні.

Комунікаційна стратегія також допомагає приручити соціальні мережі. Після того, як Ви її створили, створювати контент буде набагато простіше, а повідомлення буде більш послідовним і адаптованим до середовища.

Стратегія комунікації – як її підготувати?

Ось 4 кроки, необхідні для створення ефективної комунікаційної стратегії бренду.

Визначте маркетингові цілі

Маркетингові цілі мають бути узгоджені з бізнес-цілями. Без них важко визначити курс дій. Вони повинні бути конкретними і, головне, вимірюваними. Також добре встановити часові рамки для їх виконання. Маркетинговою метою може бути, наприклад, підвищення впізнаваності бренду.

Проведіть ретельний аналіз

Це один з найбільш трудомістких кроків у розробці комунікаційної стратегії, але, безумовно, дуже важливий. Погляньте на свою стартову ситуацію. Напрямок розвитку молодого бренду буде дуже відрізнятися від напрямку розвитку компанії, яка вже присутня на ринку.

Визначте сильні та слабкі сторони Вашої компанії. Також подивіться на своїх конкурентів з точки зору бізнесу, послуг, комунікацій та клієнтів. Створіть образи людей, які представляють цільові групи, які Ви хочете охопити. І не забудьте проаналізувати поточні ринкові тенденції.

Розробіть креативну концепцію

Після аналізу настає час для найприємнішої частини – творчої діяльності. Подумайте про ключове повідомлення Вашого бренду: які цінності він має втілювати, які емоції викликати в аудиторії, якою мовою говорити? Також подумайте про те, що має запам’ятатися споживачеві після першого контакту з брендом.

Відповіді на ці питання дозволять Вам створити чітке, достовірне – і, можливо, навіть зворушливе – повідомлення, яке завоює нових, лояльних клієнтів. Якщо воно буде автентичним, одержувачі повірять у цінність бренду і залишаться з Вами на довше.

Розробіть план дій

Оберіть маркетингові канали, які хочете використовувати для комунікації. Оцініть свій потенціал і можливості – краще добре і регулярно працювати з кількома каналами, ніж з багатьма, але рідко. Пам’ятайте, що деякі персони потребують різних способів зв’язку з вами.

Обов’язково визначте показники ефективності для кожного каналу. KPI (ключові показники ефективності) можуть бути, наприклад, такими: кількість відвідувань сайту, кількість відповідей (залучення) у соціальних мережах або кількість підписників на розсилку новин. Без KPI важко оцінити, чи правильними є вжиті заходи.

Складіть план із зазначенням дат публікацій, типу повідомлення (наприклад, пост із графікою, анімацією, плакати, листівки) та бюджету. Оцініть, скільки часу, грошей і ресурсів буде коштувати ця діяльність. Якщо Вам знадобиться, наприклад, графічний дизайнер, вкажіть це. Також спробуйте вбудувати кожну активність у відповідний етап воронки продажів.

Підсумок

  • Комунікаційна стратегія допомагає створити послідовне, достовірне повідомлення.
  • Якщо вона добре розроблена, то приносить не лише іміджеві, але й бізнес-користь.
  • Важливим елементом комунікаційної стратегії є визначення бізнес-цілей.
  • Добре розроблена стратегія повинна ґрунтуватися на ретельному аналізі.
  • Для того, щоб оцінити ефективність розробленої стратегії, необхідно визначити показники ефективності.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу