Як вибрати розширення домену для сайту?

Зміст

Плануючи створити новий сайт, незалежно від того, чи йдеться про особистий блог, сайт компанії чи електронну комерцію, одним з найважливіших елементів є вибір домену. І ми говоримо не лише про доменне ім’я, але й про розширення домену. Дізнайтеся, яку роль відіграє суфікс адреси в Інтернеті і як правильно вибрати його для свого сайту!

Що таке інтернет-домен?

Інтернет є невід’ємною частиною сучасного життя, і такі терміни, як електронна комерція, сайт, хостинг та домен, знайомі більшості. Однак варто зосередити увагу на тому, що саме ми маємо на увазі під “Інтернет-доменом”. Ми знаємо, що це адреса сайту або поштової скриньки. Менш поширеним є знання про те, що кожен домен складається з двох частин: імені та розширення.

Кожна з цих частин відіграє окрему, але однаково важливу роль:

  • Доменне ім’я відповідає за брендування Вашої послуги. Саме тому в якості доменного імені найчастіше обирають назву всього бізнесу або бренд, під яким виступає будь-який його сегмент. Ще кілька років тому використовували найважливіші ключові слова або галузеві терміни для бізнесу. Однак, оскільки сьогодні назва не відіграє великої ролі в позиціонуванні сайту, ця практика поступово забувається;
  • Розширення відповідає за чітке визначення охоплення Вашого бізнесу, тобто якщо Ваша мета – охопити користувачів, які проживають в обраній Вами країні, просто виберіть домен цієї країни, а якщо Ви зацікавлені в міжнародному ринку, то домен повинен це відображати.

Розширення доменів та їх значення

Інтернет-домени поділяються на кілька жанрів: загальні (глобальні та європейські), національні та спонсорські.

Як ми вже згадували вище, основна відмінність між типами адрес полягає в діапазоні, який вони визначають. Інші відмінності полягають у способі реєстрації, а в деяких випадках навіть у визначенні того, хто може зареєструвати домен, але давайте почнемо з самого початку.

Національні домени

Національні адреси (.ua для України) ідеально підходять для сайтів, які націлюють свої пропозиції або інформацію тільки на людей, що проживають в певній країні. Сайти з національним суфіксом краще позиціонуються на місцевому ринку, а при відправленні повідомлень всередині країни одержувачі, чиї електронні адреси працюють на національному домені, мають набагато менше шансів потрапити в спам, ніж при використанні суфіксів інших країн.

Постійно зростаюча кількість онлайн-сервісів також збільшує попит на національні адреси. Це також спричинило природну еволюцію національних доменів. У випадку з українським доменом доступне не тільки розширення верхнього рівня – .ua. Також можна зареєструвати функціональний або регіональний домен. Кожен з них дозволяє обмежити сферу Вашого бізнесу певним регіоном чи містом, або ж краще презентувати Вашу галузь.

Європейські домени

Європейські домени верхнього рівня є водночас найпростішими для пояснення і найскладнішими для розуміння. Реєстр EURid розпочав свою роботу в 2005 році. .eu або .ею – єдині закінчення, доступні для цього домену, що в певному сенсі гарантує його ексклюзивність.

Додатковим елементом, який робить європейські домени унікальними і набагато більш надійними, ніж інші, є суворі правила щодо їх реєстрації. Вони доступні для юридичних осіб, що базуються в Європейському Союзі, Ліхтенштейні, Ісландії та Норвегії. Реєстрація доменів .eu також відкрита для фізичних осіб, які є громадянами ЄС (незалежно від їхнього місця проживання), або для осіб, які не є громадянами ЄС, але проживають у вищезгаданих країнах.

Глобальні домени

Історія глобальних доменів починається в далекому 1985 році. З реєстрацією перших доменів понад 36 років тому розпочалася ера Інтернету. Спочатку глобальні домени були підготовлені на зразок сучасних функціональних доменів (наприклад, домен .edu могли реєструвати лише освітні установи). З часом ці обмеження були зняті, і тепер глобальні інтернет-адреси доступні кожному. До таких адрес належать такі розширення, як .com, .edu, .biz, .org, .info та .net.

Спонсоровані домени

Спонсорські домени – це адреси, розширення яких вказує на конкретне призначення адреси. Передумовою створення спонсорованих доменів, таких як .mobi, .jobs, .asia, .aero, було бажання розмежувати інтернет-адреси за галузями, етнічними групами, місцезнаходженням тощо. Вони дозволяють враховувати не лише фізичні масштаби бізнесу, але й створювати спільноту, пов’язану, наприклад, сферою інтересів та діяльності, наприклад, серед агентств з працевлаштування та кадрових порталів часто обирають розширення .jobs.

Який суфікс для домену вибрати?

Багато хто задається питанням, яке розширення домену найкраще підійде для їхнього бізнесу. Як бачите, можливих варіантів дійсно досить багато, і вибір може бути непростим. Ось кілька запитань, на які слід відповісти при виборі розширення домену:

Який характер мого бізнесу?

Як я хочу, щоб мене сприймали і запам’ятовували користувачі Інтернету?

Хто є цільовою аудиторією мого сайту?

Важливо пам’ятати, що кожен елемент адреси сайту однаково важливий. Доменне ім’я та його розширення, правильно підібрані відповідно до профілю вашого бізнесу, можуть гарантувати великий успіх в Інтернеті.

Підсумок

Кожен домен складається з двох частин: імені та розширення.

Запуск сайту в наш час – це набагато більше, ніж просто створення візитки з контактними даними.

Правильно підібравши всі елементи, як графічно, так і технічно, Ви зможете ефективно просувати власний бренд і пов’язаний з ним бізнес, збільшуючи своє охоплення, а отже, і кількість потенційних клієнтів.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.09.2024 Маркетинг
19.09.2024 Право і фінанси
17.09.2024 E-commerce
13.09.2024 Поради
11.09.2024 Поради
09.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Поради
03.09.2024 E-commerce
30.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу