Чим займається контент райтер? Хто такий юридичний контент райтер?

Зміст

Контент райтер – відносно нова професія на українському ринку праці. З цієї причини варто з’ясувати, якими є компетенції контент райтера, для кого це правильний вибір і чим вона відрізняється від інших професій, пов’язаних з написанням текстів.

Хто такий контент райтер?

Як випливає з назви:

Контент райтер – це людина, яка створює тематичний контент для збільшення матеріальної цінності компанії, що призводить до кращих результатів SEO та більшої довіри в очах користувачів.

Ця професія є точним еквівалентом копірайтера, який пише по суті.

Тексти, створені контент-райтером, наповнені спеціалізованою інформацією. Часто вони підкріплені науковими дослідженнями. Контент контент-райтера надійний, цінний і повністю коректний з точки зору мови. Коротше кажучи, немає кращого кандидата для створення високоякісних статей для блогу.

Як стати контент райтером?

Суворих нормативних вимог до професії контент райтера не існує. Також марно шукати бакалавра, який пропонує освіту в цій галузі. Тим не менш, є дві фундаментальні вимоги, які необхідно виконати:

  • отримання спеціальних знань у цій галузі
  • вміння писати та добре володіти словом.

Тільки синергетичне поєднання вищезгаданих якостей дозволить вам створювати спеціалізовані статті, які будуть зрозумілими і прозорими для читача.

“Професії” контент райтера не існує і, мабуть, ніколи не буде – головним чином тому, що ця професія вимагає ефективного пошуку інформації. Обов’язок контент райтера полягає в тому, щоб трансформувати спеціальні знання у зрозумілий для користувача контент. Цих навичок неможливо набути в школі, в університеті, хоча вимоги ринку створюють нові потреби в цій сфері.

Тексти, які створює контент райтер, наповнені спеціалізованою інформацією. Часто вони підкріплені науковими дослідженнями.

Контент райтер – переваги

Для того, щоб зрозуміти, в чому переваги якісного контенту, необхідно розповісти про історію виникнення попиту на контент райтерів.

Перші ознаки писемності з’явилися близько 3500 року до нашої ери в суспільстві шумерів (шумери – стародавній народ з південної Месопотамії). Їхні тексти не були ані красивими віршами, ані розумними афоризмами – це були права власності та прості бухгалтерські операції. Писемність була в дефіциті протягом тривалого часу, аж до появи перших інкунабул і поширення друкарства. Цей період розпочався 500 років тому – наукова революція стала віхою. Відтоді кількість інформації, якою ми зараз переповнені, зростала в геометричній прогресії.

Світ змінився – вперше в історії ми страждаємо не від дефіциту, а від надлишку інформації. Вже кілька десятиліть нам доводиться розрізняти корисну інформацію і відокремлювати “зерно від полови”. Це пов’язано з тим, що написання великих текстів сьогодні вже не є мірилом успіху, якщо вони не найвищої якості. Посередній контент ігнорується пошуковими системами, оскільки він не охоплює широку аудиторію. З іншого боку, унікальні тексти, прозорі та корисні для читачів, отримують схвалення. Обговорювані теми є більш конкретними і спеціалізованими, щоб отримати цінний трафік на сайт завдяки довгим ключовим фразам.

Тут неминуче з’являється робота для контент райтера – найвідоміший обов’язок полягає в тому, щоб “оформити” тематичну інформацію в зрозумілу форму, яка приносить користь у багатьох сферах.

Підвищення результатів SEO

Сучасні алгоритми Google можна узагальнити одним реченням: корисний контент означає цінний контент. Часи розумного використання ключових фраз минули кілька років тому. Сьогодні контент не може обдурити пошукові системи – він просто повинен бути хорошим.

Приклад

Щоб проілюструвати це питання на практиці, дайте відповідь на просте запитання: Які 10 статей я прочитав останнім часом? Які веб-сайти я відвідав до цього часу?

Ймовірно, це будуть найякісніші з них, оскільки опубліковані тексти вичерпно обговорюють задану проблему.

Сайти, переповнені лише нав’язливими рекламними слоганами, незважаючи на численні ключові фрази, не відвідуються, оскільки не несуть жодної інформативної цінності. Тому одна якісна стаття відіграє більшу роль, ніж 10 прісних текстів. Так просто і незрозуміло.

Побудуйте довіру серед користувачів

Компанія, яка ділиться з користувачами тематичною інформацією, безумовно, викликає більше довіри, ніж конкуренти. Цінний контент – це вітрина, яка доводить, що якість пропонованого продукту або послуги дійсно висока.

Це особливо важливо в наш час, коли клієнти звертають увагу на надійний підхід, а сфера послуг, що динамічно розвивається, посилює цю тенденцію. Велику користь у цьому питанні, особливо для “інтелектуальних” галузей, приносить контент райтер як частина гострайтингу. Розповімо, про що йдеться.

“Інтелектуальні” індустрії – це професії, в яких використовуються лише розумові зусилля. Юрист, дієтолог, веб-дизайнер чи контент райтер – це професії, в яких “природною” рекламою є знання. Контент райтер створює надзвичайно сильний імідж компанії в очах одержувачів, створюючи спеціалізований контент від імені клієнта.

Не всі вміють чітко і зрозуміло передати свої знання в слова – саме тут ця професія має вирішальне значення. Контент райтер ретельно вивчає матеріали, щоб створити якісні статті (звісно, анонімно). Привабливість, зрозумілість і SEO-структура – три причини, через які варто довірити це завдання професійному контент райтеру.

Компанія, яка ділиться з користувачами тематичною інформацією, безумовно, викликає більше довіри, ніж конкуренти.

Збільшення продажів

Скажімо простіше – ми виділяємо свої ресурси контент-райтеру, щоб він продавав. Це такий самий приклад і форма інвестування в майбутні результати, як і будь-який інший, але він відрізняється неабиякою стабільністю і довгостроковою перспективою.

Згідно з принципом “якість захищає себе”, контент райтер відкриває двері до вищих позицій у рейтингу Google та органічного трафіку. Ефект додатково посилюється цінністю, адресованою потенційним клієнтам, що зміцнює позицію компанії і виділяє її серед конкурентів. Збільшення продажів – це кінцевий результат кропіткої роботи, яку виконує контент райтер, тобто спеціалізованої інформації, поданої у привабливій формі.

Контент райтер – для кого?

Контент райтер – це особлива підтримка для компаній, пов’язаних з інтелектуальною цінністю та безпекою. Однак, вигоду отримає кожна галузь промисловості, яка представить себе клієнту в інформативній формі.

Ринок надзвичайно динамічний, тому не варто конкретизувати, для кого саме написання контенту буде вдалим і корисним рішенням. Хоча ми знаємо, що навряд чи це принесе користь супермаркетам чи похоронним бюро, для багатьох компаній змістовний контент є універсальним рішенням, яке відповідає потребам клієнта та формує позитивний імідж компанії.

Кожен підприємець повинен підходити до компанії, якою він володіє, індивідуально і вести внутрішній облік прибутків і збитків. Безсумнівно, варто брати до уваги стратегії конкурентів, поточний розвиток контент-маркетингу та інші маркетингові заходи.

Копірайтер чи контент райтер? Кого з них обрати?

Хоча ми не можемо покладатися на чіткі визначення, ринок визначає все більше відмінностей між копірайтером і контент райтером.

Контент райтер створює змістовний контент, тоді як копірайтер створює слогани, прості статті для блогу та тексти, що продають.

Немає однозначної відповіді, коли йдеться про маркетингову діяльність, але ми можемо очікувати, що копірайтер принесе результати за коротший період часу – завдяки дешевшим рекламним кампаніям і привабливим текстам, що продають. З іншого боку, діяльність контент райтера базується на довгострокових ефектах у вигляді White Hat SEO та побудови іміджу.

Хочемо ще раз наголосити, що через відсутність законодавчих вимог неможливо чітко визначити, хто саме займається копірайтингом – людина, яка професійно займається створенням контенту, а хто ні. Як би ми до цього не ставилися, визначення – це лише готовий шаблон, плід нашої уяви. Насправді ми зустрічаємося лише з людьми, які мають певний досвід і компетенції. Навіть два контент райтери не бувають однаковими.

На що звернути увагу при виборі контент райтера?

Хороший контент райтер характеризується об’єктивним підходом до розроблюваної теми та вмінням ефективно шукати достовірну інформацію. Обов’язковими і рекомендованими є знання SEO та мовна коректність. Оцінюючи портфоліо потенційного контент райтера, варто звернути увагу на те, що

статті мають високу змістовну цінність (чи це не “дим і дзеркала”)
чи є контент зрозумілим і привабливим для читача та користувача (чи не є він просто переписаним з Вікіпедії)
чи немає мовних помилок (якщо у портфоліо є “баболи”, то вони також будуть включені до замовлених текстів);
чи використані достовірні джерела (або ж текст є збіркою авторських думок).
Звісно, з прагматичної точки зору слід враховувати час виконання (він не може бути надто довгим, але й надто коротким теж не бажаний, оскільки викликає підозри в плагіаті чи шахрайстві) і можливість виставлення рахунку.

Якщо мова йде про ринкові ціни за 1000 знаків з пробілами, то потрібно бути готовим до того, що солідна робота вимагає справедливої оплати – а спеціалізовані статті є одними з найдорожчих за вартістю контенту через трудомісткість дослідження і найвищу якість. Звичайні розцінки коливаються від 60$ до навіть 100$ нетто за 1000 знаків з пробілами. Однак, як ми вже згадували, один добротний текст може принести більше користі, ніж блог, наповнений менш показовими статтями.

Контент-райтер - поширені запитання

Нижче ми представляємо відповіді на найпоширеніші запитання, пов’язані з написанням контенту.

Хто такий контент-райтер?

Це автор, який створює спеціалізований контент найвищої якості з конкретних галузей промисловості.

Що дає найм контент-райтера?

Експертний контент покращує результати SEO та формує ваш імідж. У свою чергу, збільшення відвідуваності сайту в поєднанні з брендингом – це рецепт продажів.

Чи можу я стати контент-райтером?

Так, для того, щоб стати контент-райтером, вам не потрібен диплом про вищу освіту. Єдиною вимогою є вміння писати та дослідницькі навички.

Скільки потрібно платити контент-райтеру?

Ціна залежить від досвіду та компетентності автора, але зазвичай вона коливається в межах 40-80$ чистими за 1000 символів з пробілами.

Чи варто користуватися такими послугами?

Інвестиційне рішення залежить від індивідуальної ситуації підприємства. Професійний контент дає багато переваг в інтернет-маркетингу, але вимагає певних витрат.

Підсумок

  • Контент райтер – це необхідне відгалуження контент-менеджменту в Інтернеті. Контент райтер створює професійні та змістовні тексти, які збільшують продажі завдяки створенню іміджу та SEO.
  • Незважаючи на те, що зазвичай потрібен час, щоб побачити перші результати, слід пам’ятати, що загальна маркетингова тенденція полягає в просуванні бізнес-політики, заснованої на наданні корисної інформації потенційним клієнтам.
  • З цієї причини включення контент райтера у ваші ряди може принести багато довгострокових переваг для бізнесу – ми бажаємо вам цього!

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу