Вибір копірайтера – низька ціна vs якість
Серед копірайтерів ціни значно коливаються. Ми можемо заплатити за текст однозначну суму, але з таким же успіхом доведеться додати два нулі. Від чого це залежить? Чи дійсно найдешевший копірайтер – хороший вибір?
Дешевий копірайтер = неякісні тексти
Наведене вище рівняння може вводити в оману, але в переважній більшості випадків воно виявляється правильним. Хоча іноді ми можемо знайти справжні перлини за низькою ціною, такі ситуації межують з дивом. Ринок невблаганний і постійно формує цінник копірайтера відповідно до його компетенції.
Якщо автор цінує свій досвід і витрачає багато часу на створення спеціалізованого контенту, він не може робити це за кілька злотих. Звичайно, він може конкурувати за ціною, але копірайтинг за заниженою ціною за 1000 знаків – це, в основному, справа новачків, які шукають термінових завдань.
Одна з концепцій контент-маркетингу полягає в тому, що тільки вичерпні, якісні статті, що несуть інтелектуальну цінність для користувачів, стають видимими. Посередні тексти можуть виявитися марною тратою грошей, оскільки не принесуть жодних результатів копірайтингу.
Якими можуть бути наслідки роботи з найдешевшим копірайтером?
- Неякісний контент – з лінгвістичними помилками або такий, що не відповідає рекомендаціям SEO та не узгоджується з маркетинговою метою. Дешевий копірайтер, як правило, не має уявлення про те, як сформулювати контент для продажу, створення іміджу, залучення тощо.
- Поганий контакт – швидке прочитання запиту на доопрацювання чи модифікацію є малоймовірним. Низька ціна, як правило, свідчить про недостатню організованість, хоча це індивідуальна характеристика;
- Відсутність юридичних питань – дешеві копірайтери зазвичай не виставляють рахунки і не передають авторські права.
Знову ж таки, ми хотіли б підкреслити, що перераховані вище особливості не є правилом, хоча вони і корелюють з ціною. Хоча контакт в деяких випадках може бути не настільки важливим, а рахунок може бути виставлений через портали за додаткову плату, неефективний контент сам по собі є недоліком.
Чи варто платити більше за копірайтера?
Професійний копірайтер може очікувати до п’яти разів більше грошей за ту саму кількість символів. Однак контент-маркетинг наочно демонструє, що одна чудова стаття може коштувати більше, ніж десять невиразних.
Копірайтер, який є фахівцем у своїй галузі, також виступає в ролі консультанта. Він не виконує замовлення наосліп, а підкаже найкраще рішення з точки зору контенту. Дуже часто ми стикаємося з ситуаціями, коли замовлення на написання текстів потрібно серйозно коригувати, щоб вони приносили реальну користь. Це пов’язано з розробкою оптимальної SEO-структури або підбором ключових слів. Вибираючи професійну співпрацю, шанси на успіх різко зростають.
Крім того, хороший копірайтер постійно готовий внести корективи. Якщо текст не відповідає очікуванням – автор виправить його дуже швидко, що особливо важливо у випадку великої кількості символів або експрес-запиту.
Копірайтер, який є фахівцем у своїй галузі, також виступає в ролі консультанта.
Юридичні питання – ще одна перевага найму дорогих копірайтерів. Професійний копірайтер передасть матеріальні авторські права разом із текстом, а також виставить рахунок. Таким чином, Ваша компанія може відчувати себе в безпеці, використовуючи тексти для власних маркетингових цілей. Можливість вирахування ПДВ та ” зарахування рахунку до витрат” роблять кінцеву суму менш суворою.
Однак ми не хочемо сказати, що слід обирати лише еліту письменників. Ціна є дуже важливим фактором і для невеликих компаній переплата за тексти може дорівнювати меншим інвестиціям в інші маркетингові заходи. Оптимальне рішення – справа суто індивідуальна, проте наше завдання – проінформувати Вас про ризики, з якими може бути пов’язане наймання найдешевшого копірайтера.
Підсумок
- Найдешевший копірайтер, незважаючи на низьку ціну, є ризикованою інвестицією, оскільки Ви отримуєте неякісні тексти, які не сприяють збільшенню продажів.
- У наш час якість має велике значення, тому не варто надто економити при замовленні контенту. Найдешевші SEO-тексти на ринку не мають нічого спільного з підвищенням впізнаваності компанії.
- З іншого боку, копірайтер із завищеною ціною також може виявитися поганим рішенням, особливо для невеликих компаній. Коли інвестиційні можливості обмежені, завжди можна знайти золоту середину.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь