Вибір копірайтера – низька ціна vs якість

Зміст

Серед копірайтерів ціни значно коливаються. Ми можемо заплатити за текст однозначну суму, але з таким же успіхом доведеться додати два нулі. Від чого це залежить? Чи дійсно найдешевший копірайтер – хороший вибір?

Дешевий копірайтер = неякісні тексти

Наведене вище рівняння може вводити в оману, але в переважній більшості випадків воно виявляється правильним. Хоча іноді ми можемо знайти справжні перлини за низькою ціною, такі ситуації межують з дивом. Ринок невблаганний і постійно формує цінник копірайтера відповідно до його компетенції.

Якщо автор цінує свій досвід і витрачає багато часу на створення спеціалізованого контенту, він не може робити це за кілька злотих. Звичайно, він може конкурувати за ціною, але копірайтинг за заниженою ціною за 1000 знаків – це, в основному, справа новачків, які шукають термінових завдань.

Одна з концепцій контент-маркетингу полягає в тому, що тільки вичерпні, якісні статті, що несуть інтелектуальну цінність для користувачів, стають видимими. Посередні тексти можуть виявитися марною тратою грошей, оскільки не принесуть жодних результатів копірайтингу.

Якими можуть бути наслідки роботи з найдешевшим копірайтером?

  1. Неякісний контент – з лінгвістичними помилками або такий, що не відповідає рекомендаціям SEO та не узгоджується з маркетинговою метою. Дешевий копірайтер, як правило, не має уявлення про те, як сформулювати контент для продажу, створення іміджу, залучення тощо.
  2. Поганий контакт – швидке прочитання запиту на доопрацювання чи модифікацію є малоймовірним. Низька ціна, як правило, свідчить про недостатню організованість, хоча це індивідуальна характеристика;
  3. Відсутність юридичних питань – дешеві копірайтери зазвичай не виставляють рахунки і не передають авторські права.

Знову ж таки, ми хотіли б підкреслити, що перераховані вище особливості не є правилом, хоча вони і корелюють з ціною. Хоча контакт в деяких випадках може бути не настільки важливим, а рахунок може бути виставлений через портали за додаткову плату, неефективний контент сам по собі є недоліком.

Чи варто платити більше за копірайтера?

Професійний копірайтер може очікувати до п’яти разів більше грошей за ту саму кількість символів. Однак контент-маркетинг наочно демонструє, що одна чудова стаття може коштувати більше, ніж десять невиразних.

Копірайтер, який є фахівцем у своїй галузі, також виступає в ролі консультанта. Він не виконує замовлення наосліп, а підкаже найкраще рішення з точки зору контенту. Дуже часто ми стикаємося з ситуаціями, коли замовлення на написання текстів потрібно серйозно коригувати, щоб вони приносили реальну користь. Це пов’язано з розробкою оптимальної SEO-структури або підбором ключових слів. Вибираючи професійну співпрацю, шанси на успіх різко зростають.

Крім того, хороший копірайтер постійно готовий внести корективи. Якщо текст не відповідає очікуванням – автор виправить його дуже швидко, що особливо важливо у випадку великої кількості символів або експрес-запиту.

Копірайтер, який є фахівцем у своїй галузі, також виступає в ролі консультанта.

Юридичні питання – ще одна перевага найму дорогих копірайтерів. Професійний копірайтер передасть матеріальні авторські права разом із текстом, а також виставить рахунок. Таким чином, Ваша компанія може відчувати себе в безпеці, використовуючи тексти для власних маркетингових цілей. Можливість вирахування ПДВ та ” зарахування рахунку до витрат” роблять кінцеву суму менш суворою.

Однак ми не хочемо сказати, що слід обирати лише еліту письменників. Ціна є дуже важливим фактором і для невеликих компаній переплата за тексти може дорівнювати меншим інвестиціям в інші маркетингові заходи. Оптимальне рішення – справа суто індивідуальна, проте наше завдання – проінформувати Вас про ризики, з якими може бути пов’язане наймання найдешевшого копірайтера.

Підсумок

  • Найдешевший копірайтер, незважаючи на низьку ціну, є ризикованою інвестицією, оскільки Ви отримуєте неякісні тексти, які не сприяють збільшенню продажів.
  • У наш час якість має велике значення, тому не варто надто економити при замовленні контенту. Найдешевші SEO-тексти на ринку не мають нічого спільного з підвищенням впізнаваності компанії.
  • З іншого боку, копірайтер із завищеною ціною також може виявитися поганим рішенням, особливо для невеликих компаній. Коли інвестиційні можливості обмежені, завжди можна знайти золоту середину.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу