Traffic decay – Що це таке, чим викликано і як з цим боротися?

Зміст

Спад трафіку можна перекласти польською як “згасання трафіку”. Це означає природне зменшення трафіку, що генерується матеріалами на Вашому сайті з плином часу. Часто це відбувається непомітно, оскільки ми в основному стурбовані розширенням контенту, приділяючи менше уваги догляду за вже існуючим контентом. Однак підтримка старих публікацій у хорошій формі може мати такий самий позитивний вплив, як і створення нових.

Traffic decay і п’ять фаз “життя” посту

Для початку варто розглянути п’ятифазну схему, через яку проходить кожен пост (або запис у блозі, або будь-який інший тип контенту) з моменту публікації.

  • Фаза “піку” – момент публікації; перший контакт з великою кількістю людей.
  • Фаза стагнації – значне падіння кількості переглядів – цілком нормальне явище.
  • Фаза зростання – пост починає генерувати трафік.
  • Фаза “нормалізації” – етап підвищеного інтересу – припиняється після досягнення певного рівня і може зберігатися в такому стані протягом різного часу.
  • Фаза згасання – пост перестає генерувати трафік, його важливість поступово знижується. І це те, чого ми хочемо уникнути.

Чому публікація вступає у фазу занепаду?

Причин для цього може бути декілька. Розуміння механізмів, які спричинили цей процес, також дозволить нам точніше обирати стратегії та шляхи виправлення ситуації. Найпоширенішими з них є:

  • Підвищення конкурентоспроможності – за заданою ключовою фразою з моменту публікації Вашого тексту могло з’явитися більше десятка інших матеріалів. Більше того, ці матеріали можуть бути з доменів з набагато більшим охопленням.
  • Оцінка алгоритмами Google – пошукова система також має власні методи оцінки так званої “свіжості” сторінки. На це впливає регулярне оновлення контенту, турбота про стан внутрішніх і зовнішніх посилань, а також постійний приплив нового, унікального контенту.
  • Технічні питання – тобто параметри сторінки, на якій публікується матеріал. Завжди варто стежити за тим, щоб її стан був бездоганним.

Звичайно, причин може бути більше, тому варто додатково проаналізувати результати Ваших сторінок з точки зору згенерованого трафіку за допомогою спеціальних інструментів, таких як Google Analytics.

Traffic decay – як запобігти фазі згасання?

Основна ідея полягає в тому, щоб створювати контент відповідно до концепції вічнозеленого контенту, тобто контенту, який не застаріває. На щастя, існують також способи продовжити життя вже опублікованих матеріалів. Залежно від конкретного випадку, це може обмежуватися оновленням інформації або більш серйозним ставленням до наявних на сайті текстів. У будь-якому випадку, ось способи, як виправити ситуацію із згасанням Ваших публікацій:

Розширення вмісту

Найпростіший і найпоширеніший спосіб збільшити трафік, який генерує публікація. Більше того, він часто може бути логічно виправданим.

Якщо в описуваній сфері з’явилася нова інформація, варто додати її до вже існуючого допису, а не створювати новий.

Матеріал може бути розширений коштом включення нової точки зору, контраргументів або більш детальних даних про будь-який з описаних елементів.

Оновлення контенту

Діяльність, по суті, ґрунтується на тих самих передумовах, що описані вище, але в меншому масштабі. Варто подумати про створення структури інформації, яку має сенс регулярно оновлювати – наприклад, прив’язаної до певного періоду часу (наприклад, найкращий X за 2023 рік), з великою кількістю зображень (які можна активно міняти місцями з більшою кількістю прикладів – наприклад, 10 прикладів оголошень у Facebook) або такої, яка через постійний прогрес потребує оновлення (наприклад, найкращі SEO-тактики для оптимізації Вашого вебсайту).

Коли оновлювати та коли публікувати публікацію вдруге?

Якщо було оновлено більше половини контенту, додано абсолютно новий фрагмент тексту або об’єднано кілька постів в один (про це нижче), варто опублікувати пост вдруге. Однак, якщо ми змінили переважно косметичні речі або структуру контенту – повторна публікація виглядатиме невиправданою.

Оптимізація

Завжди корисно переконатися, що наші сторінки правильно відформатовані відповідно до останніх рекомендацій. Також варто привести наші старі сторінки у відповідність до сучасних алгоритмів і стандартів SEO.

Поєднання одного або декількох матеріалів

Якщо у Вас є кілька матеріалів на одну і ту ж тему (або які представляють окремі її аспекти), Ви можете розглянути можливість об’єднати їх в одну публікацію. Це також допоможе зменшити кількість дубльованого контенту, який може негативно вплинути на стан і рейтинг Вашого сайту. Додатковою перевагою такого рішення є більша наскрізність кожного з опублікованих матеріалів і, як наслідок, більший обсяг контенту.

Підсумок

  • Сподіваємося, що наведені вище методи допоможуть Вам ефективно боротися зі traffic decay.
  • Пам’ятайте, що генерація трафіку – це не тільки завантаження нового матеріалу.
  • Правильна діагностика проблеми та вибір відповідного методу є основою для досягнення аналогічного ефекту з наявним контентом.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу