Як писати ефективні тексти для цільових сторінок?

Зміст

Тексти цільових сторінок є чудовим прикладом того, наскільки контент впливає на покупця. Вони є основним стимулом для аудиторії до дії. Тому дізнайтеся, як складати тексти, щоб вони були максимально ефективними!

Тексти на landing page – особливості

Тексти на landing page – це інформація, яку отримує користувач, коли потрапляє на цільову сторінку.

Їхнє головне завдання – переконати аудиторію здійснити певну дію. Як наслідок, вони дають високу конверсію завдяки переконливим формулюванням. Крім того:

  • Контент прямий, привабливий і часто має оригінальний стиль.
  • Важливим елементом є мова вигоди, яка інформує читача про переваги пропозиції.
  • Текст повинен бути тісно пов’язаний з очікуваннями цільової групи.

Чи потрібно адаптувати контент для SEO?

Створюючи тексти, ми повинні визначити, чи будуть вони відповідати принципам SEO-копірайтингу. Це залежить від того, що саме являє собою лендінг.

Якщо цільова сторінка є невід’ємним, великим елементом сайту, то варто оптимізувати текст для SEO. Йдеться, наприклад, про підсторінку “Пропозиції” або її окремі розділи.

Але якщо лендінг – це окрема візитівка, яка має на меті максимізувати конверсію, то структурування під SEO не потрібне, оскільки такі сторінки все одно не прорвуться в пошуковій видачі, щоб охопити більшу аудиторію. Замість цього краще зосередитися на тому, щоб текст містив вищезгадані функції.

Основна мета текстів цільових сторінок – переконати аудиторію здійснити певну дію.

Як написати текст для лендінгу?

Нижче наведено ключові поради щодо створення ефективного, переконливого контенту.

Пишіть безпосередньо до одержувача

Основна мета текстів на цільовій сторінці – переконати одержувача виконати певну дію. Незалежно від того, чи йдеться про розсилку новин або остаточну транзакцію – інформація адресована безпосередньо клієнту. З цієї причини використовуйте 1-у та 2-у особу однини в активному стані.

Окресліть переваги конверсії

Чітко інформуйте аудиторію про переваги акції. Мова повинна бути експресивною, тобто характеризуватися емоційністю. Байдужий контент, який до того ж не спрямований на читача, є найпоширенішою помилкою текстів цільових сторінок.

Будьте надійними та лаконічними

Пам’ятайте, що комерційна пропозиція – це лише маркетинговий хід, тоді як весь хребет тексту – це професійна та конкретна інформація. Одержувачі одразу помітять, коли Ви пишете ні про що, просто для того, щоб написати більше і зайняти місце текстами. Ефективний контент – це лаконічний контент, тому що, не будемо себе обманювати, люди більше сканують сторінки, ніж читають їх.

Відформатуйте текст

Виділяйте найважливішу інформацію заголовками та жирним шрифтом. Інтернет-користувачі читають інформацію вибірково, тому слід виділяти найпривабливіший контент. Це особливо важливо для SEO-текстів, де ключові фрази повинні просуватися за допомогою відповідної структури.

Не забувайте про заклик до дії (CTA)

Call To Action – це звичайний “заклик до дії”. Після надання найважливішої інформації додайте заохочувальну фразу типу “не зволікайте!” або “скористайтеся пропозицією вже сьогодні!”.

Підсумок

  • Тексти для цільових сторінок – це переконливі тексти, призначені для максимізації конверсії.
  • Вони роблять це за допомогою мови переваг і прямих фраз, які переконують користувачів зробити покупку або виконати іншу дію.
  • Форматування, заклики до дії й, перш за все, контент можуть допомогти, оскільки “якість виправдовує себе”.
  • Пам’ятайте, що в такому контенті немає місця напівзаходам. Подбайте про привабливу та унікальну форму і виразний текст.
  • Нарешті, спостерігайте за результатами та регулярно вносьте корективи, щоб зробити текст ще більш ефективним!

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу