Як писати ефективні тексти для цільових сторінок?

Тексти цільових сторінок є чудовим прикладом того, наскільки контент впливає на покупця. Вони є основним стимулом для аудиторії до дії. Тому дізнайтеся, як складати тексти, щоб вони були максимально ефективними!
Тексти на landing page – особливості
Тексти на landing page – це інформація, яку отримує користувач, коли потрапляє на цільову сторінку.
Їхнє головне завдання – переконати аудиторію здійснити певну дію. Як наслідок, вони дають високу конверсію завдяки переконливим формулюванням. Крім того:
- Контент прямий, привабливий і часто має оригінальний стиль.
- Важливим елементом є мова вигоди, яка інформує читача про переваги пропозиції.
- Текст повинен бути тісно пов’язаний з очікуваннями цільової групи.
Чи потрібно адаптувати контент для SEO?
Створюючи тексти, ми повинні визначити, чи будуть вони відповідати принципам SEO-копірайтингу. Це залежить від того, що саме являє собою лендінг.
Якщо цільова сторінка є невід’ємним, великим елементом сайту, то варто оптимізувати текст для SEO. Йдеться, наприклад, про підсторінку “Пропозиції” або її окремі розділи.
Але якщо лендінг – це окрема візитівка, яка має на меті максимізувати конверсію, то структурування під SEO не потрібне, оскільки такі сторінки все одно не прорвуться в пошуковій видачі, щоб охопити більшу аудиторію. Замість цього краще зосередитися на тому, щоб текст містив вищезгадані функції.
Основна мета текстів цільових сторінок – переконати аудиторію здійснити певну дію.
Як написати текст для лендінгу?
Нижче наведено ключові поради щодо створення ефективного, переконливого контенту.
Пишіть безпосередньо до одержувача
Основна мета текстів на цільовій сторінці – переконати одержувача виконати певну дію. Незалежно від того, чи йдеться про розсилку новин або остаточну транзакцію – інформація адресована безпосередньо клієнту. З цієї причини використовуйте 1-у та 2-у особу однини в активному стані.
Окресліть переваги конверсії
Чітко інформуйте аудиторію про переваги акції. Мова повинна бути експресивною, тобто характеризуватися емоційністю. Байдужий контент, який до того ж не спрямований на читача, є найпоширенішою помилкою текстів цільових сторінок.
Будьте надійними та лаконічними
Пам’ятайте, що комерційна пропозиція – це лише маркетинговий хід, тоді як весь хребет тексту – це професійна та конкретна інформація. Одержувачі одразу помітять, коли Ви пишете ні про що, просто для того, щоб написати більше і зайняти місце текстами. Ефективний контент – це лаконічний контент, тому що, не будемо себе обманювати, люди більше сканують сторінки, ніж читають їх.
Відформатуйте текст
Виділяйте найважливішу інформацію заголовками та жирним шрифтом. Інтернет-користувачі читають інформацію вибірково, тому слід виділяти найпривабливіший контент. Це особливо важливо для SEO-текстів, де ключові фрази повинні просуватися за допомогою відповідної структури.
Не забувайте про заклик до дії (CTA)
Call To Action – це звичайний “заклик до дії”. Після надання найважливішої інформації додайте заохочувальну фразу типу “не зволікайте!” або “скористайтеся пропозицією вже сьогодні!”.
Підсумок
- Тексти для цільових сторінок – це переконливі тексти, призначені для максимізації конверсії.
- Вони роблять це за допомогою мови переваг і прямих фраз, які переконують користувачів зробити покупку або виконати іншу дію.
- Форматування, заклики до дії й, перш за все, контент можуть допомогти, оскільки “якість виправдовує себе”.
- Пам’ятайте, що в такому контенті немає місця напівзаходам. Подбайте про привабливу та унікальну форму і виразний текст.
- Нарешті, спостерігайте за результатами та регулярно вносьте корективи, щоб зробити текст ще більш ефективним!
Хочете замовити ефективний контент для лендінгу? Звертайтеся до нас – ми команда копірайтерів, яка створить професійні тексти для Вашої компанії.
Залишити відповідь