Контент маркетинг vs копірайтинг – в чому різниця?

Зміст

Змістовний контент зараз є фундаментальним для залучення клієнтів. Але як Ви їх отримуєте? За допомогою копірайтингу чи контент маркетингу? Прочитайте статтю і дізнайтеся, в чому різниця!

Копірайтинг і контент маркетинг

Щоб зрозуміти різницю, давайте спочатку розглянемо кілька понять.

Контент-маркетинг – це комплекс маркетингових заходів, спрямованих на покращення фінансових показників компанії за допомогою спеціалізованого контенту з її галузі.

Його непрямі методи включають посилення позиціонування (через публікації на зовнішніх порталах і ведення блогів) та створення експертного іміджу бренду (через представлення експертного контенту потенційним клієнтам). Частим елементом контент маркетингу є ретельний аналіз ключових фраз і визначення бренду, під який компанія себе стилізує.

Сукупність цих заходів означає, що, як випливає з назви, компанія просуває свою пропозицію за допомогою такого інструменту, як якісний контент.

З іншого боку, копірайтинг – це професійне формулювання рекламних повідомлень для збільшення продажів.

Засоби досягнення цього ефекту включають персоналізований підхід до аудиторії або підвищення привабливості тексту (наприклад, за рахунок використання мови вигоди).

Насправді, копірайтинг – це загальний термін для широкого спектру послуг, пов’язаних з написанням текстів – він включає в себе, але не обмежується ними:

  • тексти для рекламних листівок,
  • контент для сайту,
  • статті для блогу.

Чим відрізняється контент маркетинг від копірайтингу?

Тепер, коли ми знаємо, про що йдеться, можна перейти до визначення основних відмінностей між копірайтингом і контент маркетингом.

Копірайтинг – це елемент контент маркетингу, а точніше його інструмент. Він використовується для створення професійного контенту, в тому числі спеціалізованого контенту з високою споживчою цінністю.

Контент маркетинг, з іншого боку, додатково включає стратегію та інші види діяльності, пов’язані з контентом (наприклад, домовленості з власниками порталів про зовнішні публікації, аудит конкурентних фірм тощо).

Що обрати: контент маркетинг чи копірайтинг?

Неможливо дати однозначну відповідь на таке питання, адже різниця полягає у сфері компетенції: без копірайтингу контент маркетинг не існував би і навпаки.

Однак можна зазначити, що великі компанії виграють від більш комплексного підходу до контенту. Маючи більші фінансові можливості, варто зробити хоча б індивідуальний підбір ключових фраз, щоб точніше вибрати теми для розробки. Одного лише копірайтингу також недостатньо для високого рейтингу за конкурентними фразами – важливу роль тут відіграє придбання посилань.

Однак малий бізнес може успішно інвестувати в контент, щоб створити імідж бренду і регулярно розвивати свій сайт. У деяких випадках навіть невеликий обсяг розробки контенту може позитивно вплинути на збільшення продажів. На чому зробити ставку, залежить як від бюджету, так і від потреб компанії.

Ознайомтеся з цінами в нашому агентстві Content Writer.

Ціна на послуги копірайтера

У випадку контент маркетингу, з іншого боку, необхідно додати вартість аудиту та зовнішніх публікацій, на які бюджет виділяється індивідуально, оскільки тут немає “стелі”. Великі компанії інвестують у зовнішнє позиціонування навіть сотні тисяч гривень на місяць, хоча разові публікації можуть коштувати всього лише кілька сотень гривень. Гнучкість діяльності передбачає фінансову гнучкість.

Підсумок

Сподіваємося, ми достатньо пояснили відмінності між контент маркетингом і копірайтингом. Оптимальний вибір залежить від багатьох факторів, але основним з них є фінансові можливості. Це не змінює того факту, що інвестиції в контент залишаються одним з найкращих маркетингових заходів в епоху зростаючої діджиталізації.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу