4 найпоширеніші помилки позиціонування. Як їх уникнути?

Зміст

Позиціонування – це можливість отримати видимість в Google, забезпечити присутність в Інтернеті та збільшити дохід. На жаль, при неправильному підході воно може принести більше шкоди, ніж користі. Тому варто довірити його фахівцям з великим досвідом і безліччю успішних реалізацій. Однак, якщо ви просуваєте свій сайт самостійно, зверніть увагу на потенційні помилки SEO. Ось 4 найпоширеніші з них!

Помилка 1 – відсутність належного SEO-аудиту

Аудит дозволить вам оптимізувати метадані, підібрати правильні ключові слова, подбати про структуру заголовків та багато іншого, без чого неможливо вийти в топ Google.

Позиціонування – це процес, до якого потрібно належним чином підготуватися. На жаль, багато підприємців, прагнучи якнайшвидшого результату, забувають про це і не проводять аудит сайту, який є надзвичайно важливим в SEO. Саме на його основі ви маєте можливість покращити якість вашого сайту – як з точки зору рекомендацій Google, так і з точки зору очікувань користувачів.

Як уникнути цієї SEO-помилки? Провести комплексний SEO-аудит сайту, який буде включати:

  • підготовку та впровадження карти сайту;
  • впровадження структурних даних і мета-тегів;
  • оптимізацію URL-адрес;
  • турботу про структуру заголовків;
  • збільшення швидкості завантаження сторінок;
  • пошук і видалення дубльованого контенту;
  • впровадження Google Analytics та Google Search Console.

Помилка 2 – Недотримання рекомендацій Google

Брак знань чи досвіду може призвести до багатьох серйозних помилок у позиціонуванні, в тому числі й неусвідомлених.

Результатом може стати покарання від Google, в кращому випадку у вигляді фільтра, а в гіршому – бану. До найпоширеніших помилок у цьому випадку відносяться:

  • використання занадто великої кількості неякісних посилань, які надходять з низькоякісних сайтів;
  • включення занадто великої кількості ключових слів у контент сайту;
  • копіювання текстів з інших сайтів, що призводить до дублювання контенту (йдеться також про контент із сайтів виробників, з якими компанія співпрацює)
  • створення неякісного контенту, який не відповідає очікуванням веб-користувачів.

Звичайно, деякі власники сайтів свідомо порушують правила, встановлені Google, використовуючи, наприклад, маскування контенту або автоматичні перенаправлення, які не запитують дозволу користувача. Ми категорично не рекомендуємо такі практики, оскільки вони також можуть швидко закінчитися баном і неможливістю просування сайту в подальшому!

Що ми можемо зробити, щоб уникнути цієї помилки? Перш за все, не використовуйте вищезгадані дії, а також ретельно ознайомтеся з рекомендаціями Google. Ознайомтеся з факторами ранжування, дізнайтеся, що охоплюють різні алгоритми і за що пошукова система карає користувачів. Це допоможе вам звести ризик порушення правил до мінімуму.

Помилка 3 – Контент відсутній або має низьку якість

Контент сайту, що позиціонується, має ключовий вплив на успіх у пошуковій видачі.

Вже деякий час фраза “контент – це король” є дуже популярною серед SEO-фахівців, і в цьому немає нічого дивного. Google надає великого значення змісту, корисності та форматуванню текстів, які публікують власники сайтів. Це необхідно для того, щоб користувачі могли легко знайти потрібну інформацію, не продираючись крізь десятки непотрібних статей.

На жаль, багато власників бізнесу досі не усвідомлюють, наскільки важливі для їхнього бізнесу правильні та цінні статті або описи. Це не тільки спосіб з’явитися в Google, але й заохотити потенційних клієнтів скористатися вашою пропозицією та створити позитивний імідж у галузі. Отже, якщо ви не публікуєте контент або не дбаєте про його якість, у вас не буде шансів ефективно змагатися з конкурентами.

Як уникнути цієї помилки SEO? Розміщуйте на своєму сайті багато контенту, оптимізованого для SEO (як з точки зору ключових слів, так і посилань), який є змістовним, цікавим і корисним для користувачів. Публікуйте статті в блозі, надавайте клієнтам детальні описи продуктів, розповідайте історію своєї компанії та будьте активними в соціальних мережах. Це однозначно збільшить ваші шанси на успіх.

Помилка 4 – Неадаптованість сайту до мобільних пристроїв

Сьогодні виграють ті сайти, які є адаптивними, тобто пристосованими до маленьких екранів смартфонів чи планшетів.

Це пов’язано з низкою факторів, але найважливішим з них є Mobile-First Index. Це алгоритм Google, який в першу чергу враховує мобільну версію сайту при визначенні його рейтингу. Тож якщо він некоректно відображається на екранах мобільних пристроїв, ваші шанси зайняти високі позиції в пошуковій системі зменшаться майже до нуля.

Багато підприємців залишають це питання “на потім”, що, на жаль, є помилкою. Адаптивний сайт потрібен вам тут і зараз, не в останню чергу через те, що користувачі все частіше переглядають інтернет зі своїх телефонів і користуються голосовим пошуком.

Що ви можете зробити, щоб уникнути цього? Відвідайте цю сторінку і перевірте стан адаптивності вашого сайту. Ви дізнаєтесь, чи зручний він для користувачів з мобільних пристроїв, і отримаєте інформацію про будь-які зміни, які необхідно внести. Якщо у вас є сумніви, скористайтеся послугами фахівців, які в найкоротші терміни зроблять ваш сайт мобільним і підвищать ваші шанси на успіх.

Підсумок

  • Найпоширенішою помилкою SEO є відсутність належного аудиту сайту, що перешкоджає досягненню високих позицій.
  • Багато власників сайтів не дотримуються рекомендацій Google несвідомо, що може призвести до відсутності результатів SEO.
  • Однією з найбільших помилок SEO є свідоме порушення правил Google (відоме як black hat SEO), що може призвести до штрафу для сайту.
  • Якщо ви хочете досягти успіху в Google, вам слід публікувати багато якісного контенту на своєму сайті.
  • Переконайтеся, що ваш сайт адаптований для мобільних пристроїв – інакше ви втратите шанс на високий рейтинг.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу