Fresh content – що таке свіжий контент?

Зміст

Кожна приватна або комерційна діяльність в Інтернеті намагається виділитися з безлічі подібних постів, оглядів, новин або статей з порадами. Основна мета – привернути увагу читачів, що призводить до збільшення конверсії, а разом з нею і до зростання популярності сайту. Чи справді свіжий контент корисний у цьому плані? Яке значення має свіжий контент для адміністратора та потенційної аудиторії?

Що таке fresh content?

У найзагальніших рисах, свіжий контент – це ресурс, який значно покращує статистику переглядів сторінок певного сайту.

Всупереч тому, що Ви можете подумати, це не обов’язково стосується новинних статей, які публікуються з регулярністю годинникового механізму з інтервалом у кілька десятків хвилин. Популярні пошукові системи можуть вважати свіжим контентом і матеріал, опублікований кілька місяців тому. У цій категорії набагато більше значення, ніж дата публікації на сайті, має те, наскільки актуальними є такі ресурси.

Свіжий контент і позиціонування в пошукових системах

Класифікація відображення контенту на популярних сайтах залежить саме від виявлення змін, внесених адміністратором. Таким чином, пошукова система відзначає, що контент був розміщений на сайті:

  • користується популярністю і великою кількістю переглядів сторінок інтернет-користувачами,
  • постійно шукається багатьма користувачами,
  • пов’язаний з іншими важливими спеціалізованими матеріалами.

З наведеного вище аналізу випливає основне правило, яке має бути пріоритетом для кожного, хто управляє сайтом або панеллю інтернет-магазину. Пошукові системи позиціонують відповідно до своєчасності ключових слів і будь-яких змін, що відбуваються на сайті.

Поширеною помилкою є думка, що одного разу розміщені фрази – це спосіб підтримувати хорошу статистику переглядів сторінок і трафіку користувачів. Тим часом, вподобання, а також потреби читачів можуть змінюватися з часом. Крім того, вони залежать від зовнішніх обставин, таких як:

  • запуск нового асортименту продукції,
  • розширення існуючих послуг,
  • зміна профілю діяльності постачальників,
  • поява нових конкурентних пропозицій.

На все це потрібно відповідати оптимальною контентною реакцією, яка підвищує привабливість власної пропозиції.

Винахідливі способи зробити вже опублікований контент привабливішим

Деякі види бізнесу або профілі діяльності в Інтернеті позбавлені постачання інформаційних матеріалів ззовні. Тому такі сайти змушені покладатися на контент, який характеризується досить невблаганною пошуковою популярністю. Простіше кажучи, це означає, що незалежно від дати введення певного пошукового запиту в пошукову систему, перенаправлення, швидше за все, призведе до перегляду певної сторінки. Однак слід пам’ятати, що всі:

  • рейтинги,
  • класифікації,
  • огляди,
  • універсальні поради…

…змінюватимуться з часом і з появою нових продуктів чи послуг. Ось чому варто скористатися розумними способами адаптації ваших текстів до мінливих онлайн-трендів. До них відносяться, наприклад:

  • публікація контенту, який об’єднує кілька окремих статей,
  • перетворення текстового профілю на подкаст або відеоконтент,
  • активізація прихильників за допомогою посилання на сторінку в соціальних мережах,
  • оновлення тексту за новими ключовими словами.

Останні заходи слід проводити щонайменше раз на місяць, доки сайт має обмежені можливості для розміщення новинних матеріалів.

Що таке query deserves freshness?

Узагальнений переклад наведеної фрази – “запит, що заслуговує на свіжість”. Так називають фрази, які алгоритми пошукових систем розпізнають як свіжий контент.

Крім уже згаданих новин або матеріалів, оновлених на основі нових послуг чи продуктів, є й інші типи контенту, що класифікуються як такі, що заслуговують на свіжість. Цікаво, що до них відносяться і тексти, які згодом можуть не потребувати оновлення.

Досить згадати перевірені рецепти або універсальні способи позбавлення від тієї чи іншої проблеми. Якщо такий контент підтверджується реальним використанням порад, то, ймовірно, він не надто втратить свою популярність. Особливо, якщо вони стосуються важливих з точки зору потреб інтернет-користувача питань. До таких питань можна віднести:

  • здоров’я,
  • фінанси,
  • освіта,
  • обов’язкові адміністративні процедури,
  • реагування на різного роду випадкові події.

Остання категорія включає як юридичні послуги, так і правила для самостійного вирішення конкретних ситуацій.

Чи потрібно оновлювати вічнозелений контент?

Вічнозелений контент – це саме те, що мається на увазі під текстами, які ніколи не втрачають своєї актуальності.

Усе тому, що вони представляють перевірені методи або вічні поради. У цьому випадку можна перерахувати конкретний контент, який вважається вічнозеленим. Це:

  • методичні статті,
  • спеціалізовані галузеві звіти,
  • фінансові аналізи,
  • відповіді на поширені запитання,
  • інтерв’ю з експертами,
  • портфоліо минулих реалізацій.

Якщо контент-ресурси обраної тематики пов’язані з припливом нового контенту, неодмінно буде рекомендовано його оновлення. Однак для того, щоб оновлені тексти вважалися привабливими як для пошукових систем, так і для читачів, вони повинні враховувати актуальні ключові фрази.

Перш за все, насиченість матеріалу ними повинна бути природною. Тому, як і в більшості видів діяльності, для включення таких фраз у текст необхідно дотримуватися певної поміркованості та розумності. Коли немає суттєвих змін, оновлення може бути SEO-оптимізацією.

Підсумок

  1. Свіжий контент – це, простіше кажучи, новий контент, опублікований на сайті, а також оновлення існуючого контенту.
  2. “Query deserves freshness” зазвичай перекладається як “запит заслуговує на свіжість”.
  3. Вічнозелений контент, з іншого боку, відноситься до текстів, які ніколи не втратять своєї актуальності.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.09.2024 Маркетинг
19.09.2024 Право і фінанси
17.09.2024 E-commerce
13.09.2024 Поради
11.09.2024 Поради
09.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Поради
03.09.2024 E-commerce
30.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу