Метаопис і метазаголовок – що це таке і як їх створювати?

Зміст

Метаопис і метазаголовок – це два описи, які з’являються в пошуковій системі. Вони заохочують відвідувачів на сайт і опосередковано підвищують SEO. Тому ми детально розглянемо, як створити метаопис і метазаголовок для досягнення найкращих результатів.

Метаопис – текст, який приваблює

Незалежно від того, оптимізуємо ми підсторінку, головну сторінку або статтю, ми можемо змінити метаопис, який з’являється в пошуковій системі. Він має одну основну мету – переконати користувачів відвідати сторінку.

Метаопис – це довший опис, який відображається в органічній видачі.

Вже десять років зміст ключових фраз у метаописі формально не впливає на позиціонування. Однак привабливий текст покращує показник кліків (CTR), що вже суттєво впливає на збільшення органічного трафіку.

Обмеження довжини метаопису +/-156 символів.

Якщо Ви перевищите цю кількість, Google автоматично обріже текст, вставивши в кінці багатокрапку. Деякі плагіни, такі як YoastSEO, автоматично встановлюють верхню межу видимості.

Якими характеристиками повинен володіти ефективний метаопис?

  1. Привабливість – чітко презентуйте користувачам, що вони отримають, відвідавши сайт. У кожному конкретному випадку дайте відповідь на питання, що вони дізнаються, дізнаються, отримають користь тощо.
  2. Прямота – опис повинен бути звернений до аудиторії, тобто створюйте контент тільки від 2-ї особи однини! Багато людей роблять помилку, роблячи текст занадто інформативним. Він має довжину всього 156 символів, тому вам потрібно максимально заохотити користувачів зайти на сторінку. Весь змістовний контент і складні формулювання мають бути винесені в статтю або підсторінку.
  3. CTA (Call To Action) – щоб підвищити ефективність конверсій, закликайте свою аудиторію до дії. Такі фрази, як “зайди!”, “дізнайся!”, “перевір!” при сухому аналізі звучать банально, але в правильному контексті вони дійсно приваблюють користувачів.

Крім того, дехто пропонує включати ключові слова в метаопис. Це цілком обґрунтований підхід, оскільки така процедура автоматично підвищує надійність і зрозумілість тексту. Якщо Ви шукаєте “чоловіче взуття”, то цілком природно, що хороший опис буде включати фразу “чоловіче взуття”.

Метазаголовок – надійний заголовок має важливе значення

У той час як опис приваблює аудиторію, заголовок дає зрозуміти, про що йдеться у статті або підсторінці. Це пов’язано з тим, що мета-тег містить +-75 символів, тому у нас не так багато простору для маневру. Він має достатню довжину, щоб вмістити заголовок тексту з коротким закликом до дії, наприклад, “Перевірте!”, “Дивіться!” або загальну назву сторінки.

Метазаголовок – це заголовок, який з’являється в результатах пошуку.

Тому зазвичай у нас є два варіанти на вибір: заголовок + заклик до дії або заголовок + роздільник + назва сторінки. Ми віддаємо перевагу першому варіанту, тому що назва сторінки відображається в посиланні.

Мета-тег зазвичай містить ключову фразу, оскільки вона є природною частиною заголовка. Деякі джерела пропонують починати кожне слово з великої літери, щоб привернути увагу користувачів. Це рідкісна практика, тому вона все ще може бути ефективною, щоб виділитися серед конкурентів.

Мета-тексти - FAQ

Ми відповідаємо на найпоширеніші запитання, пов’язані з метазаголовком та метаописом.

Що таке мета-тексти?

Це вміст, який відображається в результатах пошуку. Метазаголовок – це верхній заголовок, а метаопис – нижній опис.

Яка довжина мета-текстів?

Обмеження по довжині для мета-заголовку становить ~75 символів, а для мета-опису ~156 символів. Кінцевий результат залежить від ширини використовуваних літер.

Що робити з урізаними мета-текстами?

Google сам оцінює, чи використовувати мета-тег, чи показувати фрагмент контенту, який відповідає запиту користувача. З цієї причини метазаголовок і метаопис не завжди відображаються, навіть якщо вони заповнені зразково. Це звичайне явище і тому не повинно викликати занепокоєння. Автоматизована оцінка алгоритму означає, що у нас не так багато простору для маневру, як просто заповнення мета-тексту.

Чи впливає мета-контент на SEO?

Офіційно мета-тексти не впливають на ефективність SEO. Однак пам’ятайте, що вони використовуються для заохочення аудиторії відвідувати Ваш сайт. У свою чергу, вищі показники відвідуваності призводять до збільшення органічного трафіку.

Чи варто доповнювати метазаголовок і метаопис?

Це не є обов’язковим, оскільки у випадку з порожнім полем пошукова система сама “запозичить” відповідний фрагмент тексту. Однак варто провести цю роботу, щоб самостійно розробити найбільш привабливі тексти, які спонукатимуть аудиторію зайти на сторінку.

Підсумок

  1. Метаопис і метазаголовок – це опис і заголовок, що відображаються в пошукових системах.
  2. Вони привертають увагу, заохочуючи глядачів відвідати сторінку.
    Хоча вони вже давно не є важливим фактором ранжування, вони покращують CTR, що опосередковано впливає на позиціонування.
  3. Метазаголовок і метаопис – це тексти, які створюються виключно для користувачів. Тому слід подбати про те, щоб вони були зрозумілими і привабливими.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу