Метаопис і метазаголовок – що це таке і як їх створювати?

Метаопис і метазаголовок – це два описи, які з’являються в пошуковій системі. Вони заохочують відвідувачів на сайт і опосередковано підвищують SEO. Тому ми детально розглянемо, як створити метаопис і метазаголовок для досягнення найкращих результатів.
Метаопис – текст, який приваблює
Незалежно від того, оптимізуємо ми підсторінку, головну сторінку або статтю, ми можемо змінити метаопис, який з’являється в пошуковій системі. Він має одну основну мету – переконати користувачів відвідати сторінку.
Метаопис – це довший опис, який відображається в органічній видачі.
Вже десять років зміст ключових фраз у метаописі формально не впливає на позиціонування. Однак привабливий текст покращує показник кліків (CTR), що вже суттєво впливає на збільшення органічного трафіку.
Обмеження довжини метаопису +/-156 символів.
Якщо Ви перевищите цю кількість, Google автоматично обріже текст, вставивши в кінці багатокрапку. Деякі плагіни, такі як YoastSEO, автоматично встановлюють верхню межу видимості.
Якими характеристиками повинен володіти ефективний метаопис?
- Привабливість – чітко презентуйте користувачам, що вони отримають, відвідавши сайт. У кожному конкретному випадку дайте відповідь на питання, що вони дізнаються, дізнаються, отримають користь тощо.
- Прямота – опис повинен бути звернений до аудиторії, тобто створюйте контент тільки від 2-ї особи однини! Багато людей роблять помилку, роблячи текст занадто інформативним. Він має довжину всього 156 символів, тому вам потрібно максимально заохотити користувачів зайти на сторінку. Весь змістовний контент і складні формулювання мають бути винесені в статтю або підсторінку.
- CTA (Call To Action) – щоб підвищити ефективність конверсій, закликайте свою аудиторію до дії. Такі фрази, як “зайди!”, “дізнайся!”, “перевір!” при сухому аналізі звучать банально, але в правильному контексті вони дійсно приваблюють користувачів.
Крім того, дехто пропонує включати ключові слова в метаопис. Це цілком обґрунтований підхід, оскільки така процедура автоматично підвищує надійність і зрозумілість тексту. Якщо Ви шукаєте “чоловіче взуття”, то цілком природно, що хороший опис буде включати фразу “чоловіче взуття”.
Метазаголовок – надійний заголовок має важливе значення
У той час як опис приваблює аудиторію, заголовок дає зрозуміти, про що йдеться у статті або підсторінці. Це пов’язано з тим, що мета-тег містить +-75 символів, тому у нас не так багато простору для маневру. Він має достатню довжину, щоб вмістити заголовок тексту з коротким закликом до дії, наприклад, “Перевірте!”, “Дивіться!” або загальну назву сторінки.
Метазаголовок – це заголовок, який з’являється в результатах пошуку.
Тому зазвичай у нас є два варіанти на вибір: заголовок + заклик до дії або заголовок + роздільник + назва сторінки. Ми віддаємо перевагу першому варіанту, тому що назва сторінки відображається в посиланні.
Мета-тег зазвичай містить ключову фразу, оскільки вона є природною частиною заголовка. Деякі джерела пропонують починати кожне слово з великої літери, щоб привернути увагу користувачів. Це рідкісна практика, тому вона все ще може бути ефективною, щоб виділитися серед конкурентів.
Мета-тексти - FAQ
Ми відповідаємо на найпоширеніші запитання, пов’язані з метазаголовком та метаописом.
Це вміст, який відображається в результатах пошуку. Метазаголовок – це верхній заголовок, а метаопис – нижній опис.
Обмеження по довжині для мета-заголовку становить ~75 символів, а для мета-опису ~156 символів. Кінцевий результат залежить від ширини використовуваних літер.
Google сам оцінює, чи використовувати мета-тег, чи показувати фрагмент контенту, який відповідає запиту користувача. З цієї причини метазаголовок і метаопис не завжди відображаються, навіть якщо вони заповнені зразково. Це звичайне явище і тому не повинно викликати занепокоєння. Автоматизована оцінка алгоритму означає, що у нас не так багато простору для маневру, як просто заповнення мета-тексту.
Офіційно мета-тексти не впливають на ефективність SEO. Однак пам’ятайте, що вони використовуються для заохочення аудиторії відвідувати Ваш сайт. У свою чергу, вищі показники відвідуваності призводять до збільшення органічного трафіку.
Це не є обов’язковим, оскільки у випадку з порожнім полем пошукова система сама “запозичить” відповідний фрагмент тексту. Однак варто провести цю роботу, щоб самостійно розробити найбільш привабливі тексти, які спонукатимуть аудиторію зайти на сторінку.
Підсумок
- Метаопис і метазаголовок – це опис і заголовок, що відображаються в пошукових системах.
- Вони привертають увагу, заохочуючи глядачів відвідати сторінку.
Хоча вони вже давно не є важливим фактором ранжування, вони покращують CTR, що опосередковано впливає на позиціонування. - Метазаголовок і метаопис – це тексти, які створюються виключно для користувачів. Тому слід подбати про те, щоб вони були зрозумілими і привабливими.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь