Написання статей для веб-порталів – 5 найважливіших правил

Зміст

Створення контенту дає багато переваг для бізнесу, таких як створення іміджу експерта, підвищення SEO та продажів. Тому варто робити це правильно – ось 5 правил написання статей для інтернет-порталів.

Написання статей для веб-порталів – принципи

Наведені нижче рекомендації спрямовані на те, щоб текст ефективно досягав маркетингових цілей. Тому зразковою статтею ми вважаємо ту, яка приносить реальні результати для компанії. Отримання результатів вимагає дотримання низки умов, тому перелічимо найважливіші з них без зайвих зволікань.

Мериторика

Це перша і, мабуть, найважливіша передумова для написання статей для інтернет-порталів.

Корисна інформація є фундаментальною для залучення читачів і створення професійного іміджу бренду.

У цьому аспекті копірайтер повинен звернути увагу на:

  • пошук інформації перед початком виконання роботи,
  • логічність і послідовність викладу матеріалу,
  • достовірність використаних джерел (бібліографія).

Цінність контенту важлива ще з однієї причини – цікаві статті залучають читачів, а значить, вони передають матеріал далі. Таким чином, сайт може отримати додатковий, безкоштовний трафік, що означає більше потенційних клієнтів.

Прозорість

Важлива не лише сама інформація, а й те, як вона подається. Тому копірайтер повинен писати чітко, звертаючи увагу на два моменти:

  • пояснюйте складні речі простими словами – надмірне використання складних термінів не формує імідж експерта, а навпаки, знижує читабельність і відштовхує від читання. Варто писати доступно, підкріплюючи свої аргументи практичними прикладами, а в разі використання технічних термінів – давати додаткові пояснення. Однак також важливо не писати дитині, спрощуючи факти; ключовим моментом є адаптація повідомлення до цільової аудиторії,
  • послідовна аргументація – проста лексика має бути підкріплена чіткими імплікаціями, тобто подача повідомлень таким чином, щоб одна частина інформації випливала з іншої. Лише так читач вибудує цілісну картину світу, що й забезпечить високу якість тексту. Професійна стаття – це радше історія, ніж виклад сухих, не пов’язаних між собою тверджень.

Насамкінець, на зрозумілість впливає доречність використаної номенклатури (галузева лексика) і міркування копірайтера (тобто формулювання послідовних і релевантних висновків, заснованих на дослідженнях).

Структура SEO

Ще одним важливим елементом написання статей для веб-порталів є дотримання принципів SEO-копірайтингу, тобто побудова тексту відповідно до вимог пошукових систем. При цьому важливо пам’ятати про:

  • додавання заголовків – тобто організацію інформації відповідно до встановленої ієрархії. Заголовок H2 стосується інформації, що міститься в заголовку (H1), у свою чергу H3 – це більш детальний розгляд питань, представлених у H2, і т.д.,
  • ключові слова – тобто додавання фраз, за якими стаття буде позиціонуватися. Природно, важливо дотримуватися інтенсивності ключових слів (кожні 50-200 слів) і додавати їх у важливі місця (назва, вступ, заголовки, виділені фрагменти і т.д.).

Оптимізація

Ми вже знаємо, на що звертати увагу при написанні статей для інтернет-порталів. Тож настав час обговорити кроки, які слід зробити одразу після написання текстів. Сам контент – це лише фундамент, який потрібно правильно оформити. Для цього потрібно:

  • додати до статті фотографію – для цього достатньо завантажити графіку з доступних онлайн-бібліотек,
  • сформулювати альтернативний текст – тобто присвоїти графіці зміст, який буде відображатися, якщо зображення завантажиться некоректно (рекомендуємо включити в нього ключову фразу, щоб скористатися перевагами позиціонування в секторі Google Graphics),
  • здійснити внутрішню перелінковку – додати посилання на інші статті, які відсилатимуть читача до більш повного вивчення суміжних тем,
  • заповнити мета-тайтл і мета-опис – таким чином забезпечити появу статті в пошуковій видачі. Мета-тексти відображаються в Google, коли користувач вводить фразу, тому варто, щоб вони заохочували людей переходити на сайт,
  • додайте теги та розподіліть статтю за категоріями – якщо дозволяє макет сторінки, варто підвищити видимість тексту на сторінці блогу, вказавши відповідне місце для статті. Деякі читачі будуть клікати на цікаві категорії та теги, тому варто цим скористатися!

Оновлення

Остання важлива складова, яку ми сьогодні обговоримо, стосується нескінченного процесу оновлення текстів. Рано чи пізно кожна стаття потребує оновлення інформації, щоб зберегти належну цінність.

Існує причина, чому оновлення контенту є невід’ємною частиною SEO. Алгоритми Google чудово розуміють, що світ рухається вперед, і разом з цим стара інформація втрачає актуальність. Справа в тому, що “старими текстами” ми називаємо не тільки середньовічні книги, але навіть статті дворічної давнини з технологічної галузі. Тож для того, щоб підтримувати стабільні результати, не забувайте регулярно оновлювати інформацію. Незалежно від тематики, варто переглядати свій блог принаймні кожні 12 місяців.

Зауважимо, що копірайтинг сам по собі схильний до змін, з кожним роком з’являються нові концепції та техніки, які варто використовувати у своєму маркетингу. Тож якщо певній галузі пощастило не зазнати впливу застарілої інформації, варто переглянути статті, які Ви публікуєте, на предмет відповідності існуючим стандартам написання текстів.

Підсумок

  • Написання статей для інтернет-порталів має багато переваг, але при цьому необхідно дотримуватися певних правил, які впливають на якість контенту.
  • Ми обговорили основні з них: цінність контенту, лінгвістична чистота, структура для SEO, оптимізація та оновлення.
  • Однак, безсумнівно, професійні статті є результатом багатьох видів діяльності, і представлені тут принципи можуть слугувати лише їхнім фундаментом.
  • Врахування потреб клієнта або творчий підхід – це саме ті нематеріальні якості, які неможливо вкласти в жорсткі рамки теорії написання статей, хоча ми знаємо, що вони однаково важливі для отримання бізнес-результатів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу