Що краще створювати – підсторінки чи статті?
Чим більше контенту на сайті, тим краще – аудиторія запам’ятовує бренд, накопичується цінний трафік і розширюється коло потенційних клієнтів. Однак є два шляхи розвитку контенту – наповнення блогу та підсторінок. Яким із них варто піти, щоб отримати більше користі? Пропонуємо Вам читати далі.
Веб-сторінки чи статті в блозі?
На загальне питання “що вибрати”, зазвичай правильною відповіддю є “це залежить”. У цьому випадку це не є винятком, оскільки обидва типи тексту мають свої специфічні сфери застосування.
Статті в блозі використовуються для обміну знаннями, розвиваючи конкретні теми з галузі.
Їхньою безсумнівною перевагою є створення експертного іміджу, можливість охопити широкий спектр тем і залучення трафіку за нішевими, але точними ключовими фразами. Крім того, вони дозволяють регулярно розширювати сайт, що робить їх значною силою в довгостроковій перспективі.
Підсторінки з пропозицією фірми, як випливає з назви, описують окремі елементи пропозиції, щоб конкурувати за найважливіші ключові слова в галузі.
Крім того, вони стимулюють продажі і детально представляють послуги, тому є важливим елементом будь-якого великого вебсайту. Їх роль в органічному трафіку неоціненна – хоча за популярні фрази важко конкурувати, успіх приносить особливо щедрі плоди, оскільки користувачі спрямовуються безпосередньо на розділи, пов’язані з Вашою пропозицією.
Коли розробляти підсторінки, а коли статті?
Як ми вже згадували, підсторінки в основному потрібні з самого початку, щоб інформувати клієнтів і заохочувати їх до здійснення транзакцій. Однак їхня релевантність у пошукових системах зростає з часом, тому генерування великої кількості трафіку не є їхньою сильною стороною на початковому етапі.
Тексти в блозі можуть швидко піднятися на верхні позиції і залучити перших одержувачів. Можливість описувати різноманітні теми дозволяє використовувати раніше нерозроблені фрази, які все ще пов’язані з Вашою галуззю. Однак для більшості тем результати також потребують часу – звідси важливість частоти публікацій, щоб представити контент у великій кількості, використовуючи численні ключові слова.
Тексти для підсторінок можна написати один раз і зробити якісно. Можливості блогу, з іншого боку, безмежні, тому має сенс регулярно вставляти професійні статті.
Цільова сторінка (Landing page) – синтез статей та підсторінок
Ми ще не торкнулися одного надзвичайно ефективного типу контенту – цільової сторінки. Вона кардинально змінила уявлення про те, як виглядає розробка сторінок.
Тексти цільових сторінок – це, по суті, підсторінки, проте їх часто не видно в розділі пропозицій. Вони поєднують переваги статей і підсторінок, оскільки їх можна розробляти різними способами, а також спрямовувати читачів безпосередньо до питань, пов’язаних з послугою.
Найпростіший приклад – міста. Ви орієнтуєтеся на національний ринок, але Ваш головний офіс знаходиться у Варшаві? Вам не потрібно відкривати філії в кожному населеному пункті, щоб представити свої послуги – достатньо підсторінки з ключовими фразами, що стосуються конкретної місцевості.
Таким чином, житель Вроцлава може потрапити на Ваш сайт, ввівши назву свого міста! Більше того, він або вона відразу перейде до контенту, що продає – рівень відмов у цьому випадку, як правило, буде нижчим, ніж у блозі.
Це правда, що можливості сторінок з пропозиціями обмежені. Пропозиція має бути чіткою, щоб потенційний клієнт не загубився у великій кількості інформації. Однак непомітна, добре розроблена цільова сторінка може розширити контент, звернувшись до багатьох цінних ключових фраз. Це безсумнівна перевага, про яку варто знати і якою варто скористатися.
Коротко про статті та підсторінки
Час узагальнити отриману інформацію.
Статті в блозі
- Мають високий потенціал для розробки контенту (за допомогою них можна описати будь-яку цікаву тему в галузі, що цікавить потенційних клієнтів);
- Вони здатні швидко генерувати трафік завдяки розгалуженим ключовим фразам (так званий long tail);
- Створюють імідж експерта, що підвищує довіру в очах Вашої аудиторії та дозволяє вище оцінити Ваші послуги чи товари.
На жаль, їхній недолік полягає:
- Високий відсоток відмов (читач часто заходить на сайт, щоб дізнатися щось нове, а потім закриває сторінку, не замислюючись);
- Великі зусилля, витрачені на розробку контенту (для досягнення результату потрібно багато контенту, що забирає багато часу).
Сторінки з пропозицією
- Вони не тільки позиціонують, але й представляють на сайті релевантну інформацію, необхідну для процесу продажу;
- Якщо вони прориваються високо в результатах пошуку, то починають генерувати дуже цінний трафік (ключові фрази збігаються з пропонованими послугами);
- Вони не потрібні у такій великій кількості, як статті, тому фінансові та часові витрати будуть меншими.
Щодо недоліків:
- Можна створити лише декілька (пропозиція має бути чіткою та зрозумілою для аудиторії);
- Конкуренція за бажані ключові слова є складною і вимагає часу.
Landing page
- Вони ведуть безпосередньо до контенту, що продає, демонструючи послуги/продукти компанії;
- Заробляють топові позиції за нішевими, але прибутковими ключовими словами;
- Можуть бути розширені різними способами.
Їх недоліки:
- Трафік однозначно менший, ніж у звичайних сторінок з пропозиціями;
- Численні лендінги вимагають часу і роботи з боку копірайтера.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь