Найпоширеніші помилки в текстах SEO, яких потрібно уникати
Алгоритми Google визначили свої очікування кілька років тому, але текстові помилки в SEO все ще трапляються. Неправильний контент може бути контрпродуктивним, погіршуючи позиціонування сайту. Тож дізнайтеся, чого потрібно уникати, щоб створювати ефективні тексти, які збільшують органічний трафік.
Помилки в SEO-текстах
Техніка позиціонування за допомогою контенту з роками змінилася. Ті, хто не рухався в ногу з часом, і сьогодні припускаються грубих помилок, які заважають їм зайняти високі позиції в пошуковій видачі. Проаналізуємо найпопулярніші з них.
Надмірна кількість ключових слів
На початку 2011 року Google створив офіційний алгоритм Panda, щоб карати неякісні тексти, одночасно просуваючи цінну інформацію.
Відтоді специфіка контенту кардинально змінилася. З ужитку вийшли прециденти та низькоякісні фонові тексти. На зміну їм прийшли змістовні експертні статті, які створюють потужний фундамент для SEO.
Ключові слова все ще надзвичайно важливі, але повинні бути присутніми з відповідною інтенсивністю 0,5-3%. Це не суворі значення, але безпечні межі, за які природний, достовірний текст зазвичай не виходить.
Без форматування
Використання заголовків і виділення жирним шрифтом дуже важливе для того, щоб пошукові системи знали, які слова і фрагменти є особливо важливими.
Крім того, це дії, які підвищують читабельність тексту, що впливає на користувацький досвід. Додаткове виконання внутрішньої перелінковки також корисно, оскільки це покращує навігацію по сайту і полегшує доступ до іншого цікавого контенту.
Змістовний контент є наріжним каменем SEO, але не варто забувати про “форму”, в якій він з’являється.
Занадто короткий вміст
Цінна інформація є ключовим фактором, але обсяг не менш важливий.
Пам’ятайте, що тексти для SEO змагаються з конкуруючими сторінками за “придатність для аудиторії”, і великий обсяг контенту здебільшого є добрим свідченням для алгоритмів.
Звичайно, оптимальна довжина залежить від ключової фрази. Чим більш загальне слово, тим більша конкуренція і відповідно більш вимогливі тексти.
Всього 3000-5000 символів з пробілами можуть гарантувати топову позицію для нішевих ключових фраз. Загальні теми вимагають контенту, який коливається в межах 10000-15000 знаків з пробілами. Звичайно, на видимість впливає низка інших факторів, таких як вік домену, вхідні посилання або структура сторінки. Тим не менш, темою довжини не можна нехтувати, оскільки вона є ключовим елементом у боротьбі за вищі позиції.
Відсутність мета-текстів
Якщо Ви не створите метазаголовок і метаопис, Google згенерує їх автоматично. Це значно знижує показник кліків і водночас SEO. Тому переконайтеся, що Ви створюєте цікаві описи, які спонукають користувачів перейти на сторінку і прочитати контент.
Підсумок
- Найпоширеніші помилки в SEO-текстах стосуються ключових фраз, форматування та довжини. На ці елементи слід звернути особливу увагу, оскільки кожна слабка ланка впливає на потенційну видимість.
- Ефективний текст для SEO характеризується вичерпним змістом, а також чіткою і читабельною структурою.
- Тільки подбавши про ці основи, можна переходити до форматування та ключових слів, які завершують ціле, максимізуючи ефект від SEO.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь