Найпоширеніші помилки в текстах SEO, яких потрібно уникати

Зміст

Алгоритми Google визначили свої очікування кілька років тому, але текстові помилки в SEO все ще трапляються. Неправильний контент може бути контрпродуктивним, погіршуючи позиціонування сайту. Тож дізнайтеся, чого потрібно уникати, щоб створювати ефективні тексти, які збільшують органічний трафік.

Помилки в SEO-текстах

Техніка позиціонування за допомогою контенту з роками змінилася. Ті, хто не рухався в ногу з часом, і сьогодні припускаються грубих помилок, які заважають їм зайняти високі позиції в пошуковій видачі. Проаналізуємо найпопулярніші з них.

Надмірна кількість ключових слів

На початку 2011 року Google створив офіційний алгоритм Panda, щоб карати неякісні тексти, одночасно просуваючи цінну інформацію.

Відтоді специфіка контенту кардинально змінилася. З ужитку вийшли прециденти та низькоякісні фонові тексти. На зміну їм прийшли змістовні експертні статті, які створюють потужний фундамент для SEO.

Ключові слова все ще надзвичайно важливі, але повинні бути присутніми з відповідною інтенсивністю 0,5-3%. Це не суворі значення, але безпечні межі, за які природний, достовірний текст зазвичай не виходить.

Без форматування

Використання заголовків і виділення жирним шрифтом дуже важливе для того, щоб пошукові системи знали, які слова і фрагменти є особливо важливими.

Крім того, це дії, які підвищують читабельність тексту, що впливає на користувацький досвід. Додаткове виконання внутрішньої перелінковки також корисно, оскільки це покращує навігацію по сайту і полегшує доступ до іншого цікавого контенту.

Змістовний контент є наріжним каменем SEO, але не варто забувати про “форму”, в якій він з’являється.

Занадто короткий вміст

Цінна інформація є ключовим фактором, але обсяг не менш важливий.

Пам’ятайте, що тексти для SEO змагаються з конкуруючими сторінками за “придатність для аудиторії”, і великий обсяг контенту здебільшого є добрим свідченням для алгоритмів.

Звичайно, оптимальна довжина залежить від ключової фрази. Чим більш загальне слово, тим більша конкуренція і відповідно більш вимогливі тексти.

Всього 3000-5000 символів з пробілами можуть гарантувати топову позицію для нішевих ключових фраз. Загальні теми вимагають контенту, який коливається в межах 10000-15000 знаків з пробілами. Звичайно, на видимість впливає низка інших факторів, таких як вік домену, вхідні посилання або структура сторінки. Тим не менш, темою довжини не можна нехтувати, оскільки вона є ключовим елементом у боротьбі за вищі позиції.

Відсутність мета-текстів

Якщо Ви не створите метазаголовок і метаопис, Google згенерує їх автоматично. Це значно знижує показник кліків і водночас SEO. Тому переконайтеся, що Ви створюєте цікаві описи, які спонукають користувачів перейти на сторінку і прочитати контент.

Підсумок

  • Найпоширеніші помилки в SEO-текстах стосуються ключових фраз, форматування та довжини. На ці елементи слід звернути особливу увагу, оскільки кожна слабка ланка впливає на потенційну видимість.
  • Ефективний текст для SEO характеризується вичерпним змістом, а також чіткою і читабельною структурою.
  • Тільки подбавши про ці основи, можна переходити до форматування та ключових слів, які завершують ціле, максимізуючи ефект від SEO.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу