Хороша стаття – як її написати?

Зміст

Знання того, як написати хорошу статтю, може суттєво вплинути на отримані результати. Адже сучасні тексти – це не просто нотатки, а такі, що відповідають низці умов. Якими ж вони мають бути? Про це йдеться у статті нижче.

Що робить статтю хорошою?

Ефективний контент завжди враховує визначені маркетингові цілі, а також аудиторію, щоб повідомлення було зрозумілим і пристосованим до потреб читачів.

Незмінними характеристиками хорошої статті є:

  • креативність
  • унікальність
  • зрозумілість
  • достовірність

Крім того, враховуючи, що все більше текстів потрапляє в Інтернет, ще одним важливим елементом стає адаптація контенту до вимог пошукових систем. Така процедура виконується в рамках SEO-копірайтингу і продовжує набувати все більшого значення.

Як написати хорошу статтю?

Створення відповідної статті – це кількаетапний процес, який складається з:

  • Ідея статті
  • Аналіз і підбір ключових фраз
  • Планування структури
  • Написання тексту
  • Оптимізація контенту для SEO

Ми бачимо, що сам процес написання тексту є завершальним елементом усього завдання. Попередні етапи є не менш важливими, тому розгляньмо їх детальніше.

Придумайте ідею

Легко сказати, важче зробити, чи не так? Не обов’язково, адже сьогодні Інтернет пропонує безліч інструментів для підтримки творчості копірайтера. Найпопулярніший з них – AnswerThePublic, який генерує низку пропозицій тем на основі ключової фрази.

Тож якщо Ви хочете написати статтю, але не знаєте, з чого почати – перш за все, визначте цікаву тему, яка стане відправною точкою. В ідеалі, вона повинна бути досить часто вживаною і відносно неконкурентною. Звучить як мрія, але на щастя її можна реалізувати – для цього потрібно визначити правильні фрази, про які ми поговоримо в наступному кроці.

Виберіть ключові слова

Ключові слова – це слова, які користувач вводить у пошукову систему. Правильно підібрана фраза дозволить показати статтю більшій кількості людей.

На жаль, з високою популярністю зростає ймовірність того, що інші компанії також будуть конкурувати за нього – тому Вам потрібно піти на своєрідний компроміс і вибрати ключове слово з вигідним співвідношенням. Інакше кажучи, занадто загальна фраза буде конкурувати з іншими, затримуючи або не даючи Вашій статті стати видимою, тоді як занадто вузькоспеціалізована фраза не принесе ніякого трафіку на Ваш сайт.

Ви можете виконати цю процедуру двома способами. Перший – це ручний пошук, який передбачає введення фрази і визначення сайтів-конкурентів. Якщо з’являються великі портали, це ознака того, що слово занадто коротке, тому його потрібно розширити. Це можна легко зробити, переглянувши готові пропозиції від Google.

Другий спосіб є більш “професійним” і передбачає використання пошукової системи за ключовими словами, а точніше, спеціального інструменту, який визначає популярність і конкурентоспроможність фраз на основі конкретних цифр. Це рішення, безумовно, більш точне, але вимагає витрат на придбання програми.

Сплануйте конструкцію

Чітка структура інформації має вирішальне значення для того, щоб стаття була привабливою і добре позиціонувалася. Для цього необхідно з’ясувати, які повідомлення є найбільш важливими, щоб потім правильно розбити заголовки для SEO на їх основі.

Тут діє досить просте правило: головна тема (заголовок) складається з підпорядкованої інформації (заголовки H2), яка описується меншими заголовками H3 і так далі.

Приклад

Визначимо фразу “Які кросівки для бігу вибрати” як основний предмет розгляду. Підпорядкованими заголовками, які стосуються назви, є “літнє взуття” та “зимове взуття” – адже вибір взуття залежить, серед іншого, від пори року, тому варто розмежувати цю інформацію. Потім ми можемо зробити “літнє взуття” більш конкретним, додавши менші заголовки “літнє взуття до 1000 гривень” і “літнє взуття більше 1000 гривень”. Це ще більше звужує інформацію до певного цінового діапазону, розширюючи діапазон ключових слів, за якими можна шукати статтю.

Навіщо додавати заголовки?

Структурування для SEO таким чином має низку переваг.

По-перше, користувачам легше знайти потрібну інформацію. Якщо хтось шукає літні кросівки за 1000 гривень, йому не потрібно читати всю статтю, а достатньо прочитати лише один заголовок. Таким чином, він заощадить час, а сторінка матиме кращу експресію, що вплине на ефект зображення.

По-друге, як ми вже згадували, використання ключових слів у різних варіаціях покращує видимість статті. Тому розширення фрази може генерувати додатковий трафік на сайт.

Так би мовити, двох зайців одним пострілом. Безсумнівно, хороша стаття повинна містити структуровані заголовки, які гарантують чітку структуру контенту.

Напишіть хорошу статтю

На цьому етапі у нас є заголовок, ключові фрази, а також заголовки. Залишається тільки почати писати хорошу статтю! Це найочевидніший етап, про який, за іронією долі, ми можемо сказати найменше. Це тому, що професійна стаття буде виглядати по-різному для кожної компанії. Це тісно пов’язано з конкретною цільовою групою, галуззю та обсягом висвітлюваної інформації.

Однак можна припустити, що хороша стаття – це та, яка відповідає всім характеристикам, згаданим на початку. Крім того, її написанню має передувати дослідження з метою створення контенту, заснованого виключно на надійних джерелах. Бібліографія під текстом вітається як читачами, так і алгоритмами пошукових систем.

Якщо Ви хочете побачити, як виглядає професійний контент на практиці, перегляньте наше портфоліо копірайтингу.

Виконайте SEO-оптимізацію

Останній етап створення статті – це не що інше, як набір декількох функцій, які необхідно реалізувати, щоб покращити видимість статті в пошукових системах. До них відносяться:

  • внутрішня перелінковка,
  • мета-опис і мета-заголовок,
  • додавання картинки до статті.

На додаток до цього варто виконати форматування, тобто додати абзаци, виділити жирним шрифтом найважливішу інформацію, виділити визначення тощо. Приваблива стаття завжди буде оцінена вище, ніж простий текст без кольору.

Підсумок

  • Створення професійної статті – це багатоетапний процес, в якому найважливішу роль відіграють привабливий заголовок, релевантні ключові слова, чітка інформаційна структура, достовірний і цікавий контент, а також оптимізація для SEO.
  • Дотримання цих кроків дозволить максимізувати бізнес-результати.
  • Хороша стаття може суттєво вплинути на результати Ваших продажів, але спочатку її потрібно правильно написати. Сподіваємося, що після цього посібника Ви вже знаєте, як це зробити.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу