Бізнес-ідеї в Інтернеті – заробляйте гроші віддалено!

Зміст

Шукаєте способи розвивати свою кар’єру, не виходячи з дому? З думкою про таких людей, як Ви, ми зібрали пропозиції для віддаленої роботи, яка постійно зростає в ціні. Ознайомтеся з нашими бізнес-ідеями на 2023 рік!

Ідея для власного бізнесу – про що варто пам’ятати?

Відкриття бізнесу пов’язане з великим ризиком. Ви не знаєте, чи виявиться бізнес-модель успішною, але фіксовані витрати – це точно. На щастя, у випадку віддаленої роботи відсутня орендна плата за оренду офісу, а єдиною основною витратою є обов’язкові внески на соціальне страхування.

Проте, якщо Ви шукаєте рішення, що відповідають Вашим інтересам, Ви не можете оминути увагою питання заробітку. Саме вони в кінцевому підсумку вирішують, які бізнес-ідеї сприймаються серйозно, а які є лише способом заробити пристойну зарплату. Тому ми оминемо такі онлайн-роботи, як заповнення опитувань, оскільки вони не сприяють сталому кар’єрному зростанню.

Натомість ми зосередимося на бізнес-ідеях, які є реально процвітаючими – більше того, прогнозується, що їхня корисність і загальна вартість зростатимуть у довгостроковій перспективі. Тільки так ми зможемо представити змістовні пропозиції віддаленої роботи, які дозволять вам стабілізувати своє життя і отримувати стабільний дохід. Для кожної професії ми включили більш детальне обговорення, щоб ви вже знали, в якому напрямку навчатися і які подальші кроки робити на практиці.

Бізнес-ідея в Інтернеті – пропозиції

Тоді перейдемо до обговорення віддалених професій, популярність яких продовжує зростати.

Копірайтинг

Копірайтинг – це написання маркетингових текстів.

Отже, це об’ємна професія, в якій знайдеться щось для кожної грамотної людини.

Компаніям потрібен професійний контент, щоб добре позиціонувати сайт, підвищити конверсію і правильно себе презентувати. Все більше компаній обирають онлайн-маркетинг, де робота копірайтера є невід’ємною частиною діяльності. Тому популярність цієї професії зростає, а коло клієнтів постійно збільшується. Тож якщо Ви любите писати, а диктант був Вашою улюбленою формою тестування, ця професія може стати ідеальним вибором!

Звідки черпати знання?

Основним джерелом інформації є книги з копірайтингу – і не тільки вони, а й книги, які вас цікавлять і дозволяють вільно володіти мовою. Чим більший словниковий запас, тим легше формулювати цікаві та привабливі маркетингові тексти. Без сумніву, хороший копірайтер – це той, хто любить багато читати.

З цієї причини тематичні блоги – ще одне рішення. Тут ми вже рекомендуємо бути в курсі новин зі світу копірайтингу, оскільки Інтернет, безумовно, є більш свіжим джерелом інформації. Він містить багато важливих статей, наприклад, про структуру для SEO або підбір ключових фраз. Регулярне читання на подібні теми дозволить дізнатися про технічний бік копірайтингу та загальні правила, які регулюють контент маркетинг.

І найважливіший фактор розвитку Ваших навичок – досвід. Чим більше текстів напишете, тим легше буде створювати нові. З часом дізнаєтеся, які фрази добре працюють на Вашу аудиторію, як точніше формулювати повідомлення, що продають, і т.д.

Зазначимо, що професія процвітає, і одним із проявів цього є створення нових професій з більш вузькою сферою діяльності:

  • Контент райтинг – це написання спеціалізованих текстів для формування іміджу експерта і, зокрема, підвищення позиціонування за рахунок подачі максимально якісної інформації.
  • Гострайтинг – це анонімний копірайтинг з передачею авторства замовнику; приклади включають сценарії, електронні книги та статті в блогах.
  • Копірайтинг для електронної комерції – це розробка контенту суто для інтернет-магазинів, тобто описів товарів і категорій, з метою заохочення потенційних клієнтів до покупки, а також для підвищення видимості сайту в Google. Цільовими клієнтами також є компанії, що використовують платформи для продажу, такі як OLX.
  • Копірайтинг для соціальних мереж – це створення постів для Facebook та Instagram для залучення аудиторії та збільшення охоплення фан-сторінок.
  • Додатковий спосіб диференціювати свої послуги – написання текстів іноземними мовами. Оскільки все більше компаній виходять на іноземні ринки, зростає попит на якісні тексти англійською або німецькою мовами.

Транскрипція

Транскрибування записів – це цікавий варіант для людей, які починають і ще не володіють достатніми знаннями з копірайтингу.

Робота з транскрипцією не вимагає особливої компетенції, оскільки полягає у відтворенні матеріалу (як правило, інтерв’ю), а потім транскрибуванні почутих слів.

Перевагою цієї професії є те, що Ви працюєте з унікальною інформацією, а отже, немає одноманітності – адже кожен запис відрізняється, тож можна дізнатися багато цікавого. Є, однак, і деякі недоліки, такі як необхідність постійної концентрації уваги, а також незрозумілий матеріал (що вимагає від вас більше часу), які час від часу трапляються.

Звідки черпати знання?

Транскрибатором може стати будь-хто, для цього не потрібен диплом або спеціальні навички. Якщо у вас є хороший слух і трохи терпіння, Ви можете втілити цю бізнес-ідею в реальність вже сьогодні!

SEO послуги

Ця бізнес-ідея, безсумнівно, повинна бути підкріплена широким спектром знань.

Позиціонування, тобто підвищення видимості сайту в пошуковій системі, залежить від низки факторів, тому компетентність відіграє головну роль.

Втім, результати варті зусиль – все більше компаній прагнуть займати високі позиції в Google, тому успішні позиціонери можуть розраховувати на постійний приріст клієнтів. Як і в усьому іншому, віддалений характер роботи дозволяє займатися цим бізнесом навіть у сільській місцевості, а зростаюче значення пошукових систем означає, що майбутнє цієї професії намальоване в яскравих кольорах.

Звідки черпати знання?

Позиціонування вимагає актуальних знань через регулярне оновлення алгоритмів індексації. З цієї причини важливо стежити за публікаціями авторитетних блогів, які займаються SEO.

Як і в копірайтингу, надзвичайно важливо мати досвід, щоб визначити, які методи працюють саме для Вас. Тому на початку, як тільки отримаєте необхідну теоретичну базу, спробуйте співпрацювати з компаніями з нижчими цінами, щоб експериментувати і розширювати своє портфоліо. Якщо Ваша робота почне давати повторювані результати, решта піде сама собою – SEO-фахівці затребувані SEO-компаніями та великим бізнесом.

Графіка

Досі бізнес-ідеї були пов’язані з мовними навичками та аналізом даних. Однак, якщо у Вас є художні здібності, Ви можете монетизувати їх, надаючи послуги графічного дизайну. Як це зробити?

Варіантів багато – можете розробляти логотипи, інфографіку та сайти. Навіть компаніям, які не обрали інтернет як місце для своїх маркетингових зусиль, іноді потрібно зробити замовлення на створення банера, каталогу, візитної картки або рекламної листівки. Як би там не було, більшість компаній налагоджують партнерські стосунки з графічними дизайнерами, тож вам не варто турбуватися про зменшення попиту.

Звідки черпати знання?

Якщо у Вас художня натура, Ви добре знаєте, як створювати привабливу графіку. Однак варто доповнити свої знання технічними питаннями, пов’язаними з програмами, які використовуєте (наприклад, курс Photoshop), щоб відкрити для себе невідомі функціональні можливості.

І тут у всіх без винятку випадках важливу роль відіграє досвід, саме тому ми рекомендуємо спочатку починати співпрацю за нижчою ціною, щоб зібрати відгуки клієнтів і збагатити своє портфоліо. Такі поступки окупляться в довгостроковій перспективі, коли Ви почнете отримувати пропозиції від більших підрядників.

На що звернути увагу при аналізі бізнес-ідеї?

Спільним у цих пропозиціях є віддалений характер роботи та можливість для розвитку бізнесу. На жаль, разом з цими перевагами приходять і певні ризики.

Перш за все, це високий рівень конкуренції, яка буде боротися за залучення клієнтів. Це також пов’язано зі складністю отримання видимості в Google і дорожчими рекламними кампаніями.

Перш ніж брати участь у змаганні, вивчіть ринок і визначте, чи достатньо у Вас ресурсів (часу та заощаджень) для просування власного бізнесу в Інтернеті.

Непогано знайти нішу, де конкуренція не така сильна (наприклад, замість загального копірайтингу зайнятися медичним копірайтингом). Тоді результати з’являться набагато швидше і не вимагатимуть занадто багато грошей. Пам’ятайте, що в такому методі важливий час, щоб ви одними з перших відреагували на нові потреби клієнтів – а це означає, що вам доведеться проявити ініціативу і провести ретельний аналіз ринку замість того, щоб шукати готові відповіді. Те, що ви дійшли до цього етапу, є дуже показовим для вашої мотивації – нам залишається лише тримати за вас кулаки!

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу