Робота з копірайтером – ключові моменти при виборі

Зміст

Співпраця з копірайтером може скластися по-різному. Кожен підприємець хоче прийняти правильне рішення, заплативши якомога менше за бажаний результат. Вибір непростий через двополюсний ризик – Ви можете або переплатити, або не отримати результату. Оскільки ми пов’язані з цим середовищем, ми спробуємо відповісти на питання, на що звертати увагу при виборі копірайтера.

Робота з копірайтером – переваги

Для того, щоб прийняти правильне бізнес-рішення, потрібно точно визначити, що нам потрібно. Копірайтер – це вигідний варіант у певних ситуаціях, тому вимоги до нього також варіюються залежно від конкретного випадку.

Покращене позиціонування

Варто обрати співпрацю з нами, якщо Ви дбаєте про оптимізацію Вашого сайту. Закупівлі посилань недостатньо, адже для залучення потенційних клієнтів необхідний корисний контент.

Якщо сайт Вашої компанії містить низькоякісний контент, варто пошукати копірайтера, який володіє спеціальними знаннями у Вашій галузі. Змістовні статті, створені кваліфікованою людиною, забезпечать найкращі результати з точки зору SEO.

Власникам інтернет-магазинів і платформ електронної комерції також варто розглянути можливість співпраці, оскільки описи товарів і категорій є важливими елементами видимості в Google.

Вищий коефіцієнт конверсії

Якщо ми презентуємо пропозицію і хочемо здійснити продаж або зібрати електронні адреси за допомогою цільової сторінки, правильний контент має вирішальне значення для забезпечення високого рівня конверсії.

Привабливі та переконливі тексти – це одноразова інвестиція, яка постійно підвищує ефективність нашої маркетингової діяльності. Таким чином, співпраця з копірайтером буде вигідною для всіх підприємців, які бажають представити свій новий проект більшій аудиторії. Якщо ми створюємо щось з нуля і наша мета – продавати в Інтернеті, професійний контент має фундаментальне значення.

Формування іміджу експерта

Залучення копірайтера – чудове рішення, коли Ви хочете створити професійний бренд. Змістовний контент – це натуральна візитівка, яка демонструє досвід і компетентність компанії. Це викликає підвищений інтерес до пропозиції, а звідси і укладення угоди не забариться.

Однак, щоб досягти успіху, нам потрібен копірайтер з глибокими знаннями своєї професії. Тексти повинні бути найвищої якості, а отже, ми повинні бути готові до більших інвестиційних витрат.

Таким чином, ми бачимо, що вибір копірайтера суворо залежить від наших потреб. Створення преміум-бренду вимагає експертних статей, але наші вимоги зовсім інші, коли нам потрібен великий внутрішній контент.

Вибір копірайтера – на що звернути увагу?

Ми вже знаємо, що успішна співпраця з копірайтером залежить від наших індивідуальних потреб і вимог. Однак ми можемо виділити кілька фундаментальних факторів, з якими ми повинні бути знайомі, незалежно від характеру нашого завдання.

Обираючи копірайтера, ми повинні враховувати, в першу чергу, кваліфікацію, ставку за 1000 знаків і можливості.

Термін реалізації

Потрібно відповісти на питання, скільки часу затримки ми можемо собі дозволити, враховуючи попит на певні теми. Якщо нам потрібні тексти “прямо зараз”, ціна зазвичай буде вищою, а якість – нижчою.

Хоча SEO-діяльність вимагає публікації регулярного контенту протягом тривалого періоду часу, ситуація змінюється, коли ми показуємо нашій аудиторії статті про останні події, новини або тренди. Індексація пошуковими системами регулюється іншими правилами, ніж людська реакція на новини, тому дедлайн повинен бути адаптований до текстів, які ми хочемо опублікувати.

Якими є стандарти?

Важко сказати, але для загального огляду можна припустити, що тексти, створені протягом 3 днів, є “експресними”.

Знову ж таки, багато залежить від наших вимог. Статті для преси можуть знадобитися “вчора”, тому термін виконання – один день. Для змістовних статей для блогу стандартом є публікація протягом тижня після отримання замовлення. Чим більш науковий контент, тим більше часу він потребує через збір та аналіз достовірного матеріалу.

Інша ситуація для команди. Як команда професійних копірайтерів, наше агентство контент-маркетингу створює до декількох сотень описів на день.

Якість тексту

Багатьом з нас потрібен чудовий контент, але питання в тому, чи зможе його створити копірайтер. Для опису галузевих тем потрібні спеціальні знання, тому нам потрібно звернути увагу на освіту або знання предмета і перш за все на портфоліо.

Хорошому копірайтеру не обов’язково мати вищу освіту з усіх предметів – достатньо вміння шукати достовірну інформацію, а потім переводити професійну номенклатуру в зрозумілий і привабливий контент. Якщо в портфоліо є хоча б дві-три спеціалізовані статті з різних галузей, можна очікувати, що тексти з нашої індустрії будуть створені на аналогічному рівні контенту.

Ціна

Ціна – одна з найбільших змінних у професії копірайтера. Ціни на тексти значно коливаються. Тому неможливо визначити ідеальну ставку, оскільки за нижньою межею цінового діапазону ми часто можемо купити непрофесійний контент, а за верхньою – заплатити цілий статок за не надто вичерпні тексти, що призведе до перенапруження нашого бюджету.

То що ж робити? Найкраще рішення – ознайомитися з кваліфікацією різних копірайтерів, а потім вибрати того, хто пропонує найкраще співвідношення ціни та якості у своєму прайс-листі. Потрібно пам’ятати, що ціна досить сильно залежить від наших вимог, тому потрібно заздалегідь припустити, скільки ми готові заплатити.

Якщо ми хочемо отримати якісний, спеціалізований контент, іноді краще заплатити більше за один хороший текст, ніж за п’ять нецікавих. Пам’ятайте, що стаття або опис – це не просто кількість символів, конвертованих в SEO. Це також цінна інформація для клієнта, яка свідчить про справжню якість компанії.

Одне можна сказати точно – ефективний контент не створюється за годину. Багато що залежить від наших вимог, але ми повинні усвідомлювати, що першокласні тексти вимагають трудомістких досліджень і великих знань. У цьому аспекті не можна йти швидкими шляхами, адже жоден надійний професіонал не створює супер-акцій та знижок на свою важку працю.

Кількість символів на місяць

Попит на контент – ще одна змінна величина, що коливається від кількох тисяч до мільйонів знаків на місяць. Якщо передбачається високий інвестиційний бюджет, варто встановити партнерство з копірайтером, який має достатньо часу, щоб впоратися із завданням.

Більша кількість знаків означає швидший розвиток і зростання контенту компанії, а отже, кращі результати. Існують значні відмінності в можливостях серед копірайтерів, тому потрібно з’ясувати це питання, коли очікується великий і численний обсяг текстів.

Можливість виставлення рахунку

Майже для всіх компаній важливо виставляти рахунок, який можна віднести до витрат, що підлягають вирахуванню. Не кожен копірайтер виписує цей документ, тому варто уточнити тему виставлення рахунків перед початком співпраці.

Передача авторських прав

Для завершення формальностей необхідно розв’язати питання передачі економічних авторських прав. Разом з цим до замовника переходить повне право власності на комерційне використання замовлених текстів.

Контакти

Ефективна комунікація надзвичайно важлива, коли завдання вимагає короткого терміну виконання. Постійний контакт і швидке внесення коректив – безумовна перевага, яка неодмінно стане в нагоді, коли дедлайни наближаються.

Копірайтер – де шукати?

Після того, як вимоги визначені, постає питання, де шукати копірайтера? Щоб знайти його, у нас є три основні напрямки на вибір:

  1. сайти,
  2. рекламні портали
  3. групи в соціальних мережах.

Кожен з них, безсумнівно, має свої плюси та мінуси.

Вебсайти

Копірайтери, які мають власні сайти компаній, як правило, демонструють більший професіоналізм, а також мають вищий ступінь організованості з точки зору обслуговування клієнтів. Крім того, вони виставлять Вам рахунок після того, як послуга буде надана, і передадуть економічні авторські права. Однак головним недоліком є ціна, яка складається не тільки з виконаної роботи, але й з маркетингових заходів. Звичайно, перераховані вище характеристики не є правилом, але статистика свідчить на користь цих припущень.

Рекламні портали

Портали оголошень – спільне місце для досвідчених копірайтерів і фрілансерів-початківців. Будь-хто може розмістити свою пропозицію зі зразками текстів, надаючи широке коло потенційних виконавців для вибору. На жаль, поряд з цим існує ймовірність вибору людей без компетенції, які заплатили за просування своєї пропозиції.

Групи в соціальних мережах

У Facebook чи LinkedIn є як багато професіоналів, так і студентів. Тому дихотомія відчутна і нелегко зловити хорошу можливість. Це не змінює того факту, що ми можемо натрапити на хорошого копірайтера за доступною ціною. Різноманітність учасників, однак, робить випадковість кінцевого результату набагато більшою.

Якщо нам потрібні професійні та перевірені тексти, краще звернутися до професіоналів, які вже давно працюють у цій галузі. Однак, якщо у нас дуже обмежений бюджет або ми хочемо найняти копірайтера в штаті, кращим варіантом може стати фрілансер-початківець, знайдений у тематичній групі.

Підсумок

  1. Вибір копірайтера залежить виключно від наших вимог.
  2. Знання, зацікавленість і ставка – це ключові фактори, на які ми повинні звертати увагу, щоб зробити завдання вигідним.
  3. Ми також не повинні випускати з уваги такі питання, як контактність або можливість виставляти рахунки.

Співпраця з копірайтером може суттєво сприяти збільшенню прибутку, тому варто ретельно обдумати своє рішення і піддати свої очікування ретельному аналізу. Готової відповіді на питання, якого копірайтера обрати, не існує, оскільки для одних підприємців пріоритетом буде якість, а для інших – ціна.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу