Як виглядає планування тексту?

Зміст

Кожен копірайтер хоче створювати професійний та ефективний контент. Однак це можливо лише тоді, коли ми знаємо правила хорошої практики написання текстів. До них належить і планування тексту. Давайте розберемося, як виглядає ця діяльність.

Що таке планування тексту

Планування тексту – це проміжний етап між підбором ключових слів і створенням контенту. Він полягає в розробці оптимальної структури інформації до того, як ви почнете писати.

Іншими словами, як тільки ми вже знаємо тему статті та фрази, які збираємося використовувати, ми повинні подумати про оптимальне розміщення контенту, щоб забезпечити прозору структуру тексту.

Вся схема створення контенту виглядає так:

  • Ідея для статті
  • Аналіз і вибір ключових фраз
  • Планування структури тексту
  • Створення тексту
  • SEO-оптимізація

 

Для чого потрібне планування структури тексту?

Добре побудована інформаційна структура необхідна для того, щоб контент залишався привабливим і приваблював читачів.
Більше того, це привертає увагу роботів Google, оскільки вони гарантують, що SEO-тексти краще індексуються в пошуковій системі. Це означає, що це збільшує його бізнес-потенціал.

Коли варто використовувати текстове планування?

Практично в кожній ситуації, пов’язаній з написанням текстів – при створенні стратегії копірайтингу та стратегії контент-маркетингу, тобто перед створенням путівника, статті або електронної книги.

Коротше кажучи, структуру тексту потрібно планувати незалежно від того, чи хочемо ми уникнути блоків тексту (ми знаємо, що це безцінно як для комфорту читача, так і для вимог Google).

Як планувати текст?

Заголовки є основним інструментом, який дозволяє нам виконати це завдання. Вони визначають структуру статті на основі ієрархії інформації. Завдяки цьому вони допомагають визначити, який контент подавати відповідно до певних фраз, щоб ціле залишалося цілісним і спрямовувало читача від загального до конкретного.

Приклад

Розглянемо планування на основі загальної фрази, наприклад, “які кросівки вибрати”. Ми можемо вважати, що у випадку такого широкого питання, як це, інформацію потрібно сортувати, що ми можемо зробити наступним чином:

  • Заголовок H1: Які кросівки вибрати?
  • Заголовок H2: Літні кросівки для бігу
  • Н3 рубрика: Літні кросівки – ціна від 100 до 200$
  • Рубрика H4: Модель (тільки під такою рубрикою ми представляємо конкретний тип взуття з детальним описом, в якому описуємо бренд, зручність використання і т.д.)
  • Заголовок H4: Модель B
  • Заголовок H4: модель C
  • рубрика H3: Літні кросівки – ціна від 200 до 300$
  • рубрика H4: Модель D
  • H4 заголовок: Модель E
  • H4 рубрикатор: модель F
  • модель H2: Зимове взуття для бігу
    … (продовження структури відповідно до першої товарної позиції H2)

Зверніть увагу, що головні заголовки завжди описують другорядні (тобто H2 описує H3, H3 робить те ж саме з H4 і т.д.).

Чому саме така схема?

Якщо копірайтер не спланує відповідну структуру статті, представивши типи взуття під заголовком H1 або H2, контент значно втратить свою прозорість. Адже цілком очевидно, що таке питання розглядатимуть люди з різними потребами та очікуваннями (як ми вже зазначали вище).

Читач, який хоче купити літні кросівки вартістю від 200 до 300 доларів, не буде змушений шукати конкретні факти через усю статтю – він подивиться на заголовки.

Якщо заголовки залишаються зрозумілими, не залишається нічого іншого, як провести дослідження і почати писати. Адже ви вже знаєте, які питання потрібно описати і в якому порядку. Планування тексту заздалегідь не тільки впливає на отриманий ефект, але й прискорює його досягнення.

Підсумок

  • Планування тексту – це розробка чіткої структури інформації.
  • Така процедура впливає на бізнес-користь створеного тексту. Вона покращує позиціонування і полегшує одержувачам читання і пошук потрібної інформації.
  • Для того, щоб правильно спланувати текст, слід вибудувати ієрархію заголовків, пояснюючи порушені питання “від загального до конкретного”.

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу