Контент SEO – 5 основних принципів

Зміст

Створення контенту для SEO – непроста справа, якщо Ви розраховуєте зайняти топові позиції в пошуковій системі. Однак є кілька основних правил, яких слід дотримуватися, щоб підвищити шанси на досягнення бажаних результатів. Ми розповімо про них у статті нижче.

Що таке контент SEO?

SEO-контент – це контент, адаптований до вимог пошукових систем з метою покращення видимості вебсайту.

Назва складається з двох частин: контент і SEO (пошукова оптимізація).

Результати контентного SEO мають значний вплив на бізнес, тому що:

  • вони генерують трафік на сайт,
  • збільшують кількість потенційних клієнтів,
  • збільшують продажі,
  • позитивно впливають на популярність та імідж Вашої компанії.

Тому знання рекомендацій щодо SEO контенту є надзвичайно корисним для всіх, хто займається онлайн-маркетингом. Давайте обговоримо найважливіші з них.

Контент SEO – 5 базових принципів

Важливе зауваження, з якого варто почати – у створенні контенту для SEO немає швидких шляхів. Знання наведених нижче порад корисне, але не звільняє Вас від обов’язку писати змістовний контент.

Будь-який хороший контент вимагає значної кількості часу і роботи, яку не можна оминути.

Ми запевняємо Вас, що результати варті витрачених зусиль. Зрештою, SEO стало маркетинговою метою більшості компаній з певних причин. Тож давайте з’ясуємо, як виглядає SEO контенту на практиці.

Унікальність

Контент має бути унікальним – це умова номер один. Справа не лише в тому, що індивідуальні тексти більш ефективні, адже вони гарантують послідовність бренду, кастомізацію аудиторії тощо. Якщо вони скопійовані з іншого сайту, Google може накласти штраф і, відповідно, знизити позицію, чого ми хочемо уникнути.

Тому основна проблема SEO-контенту полягає в тому, що він повинен бути написаний з нуля. Звичайно, він може базуватися на інших джерелах, але його форма повинна бути унікальною.

Юзабіліті

Ще одна особливість SEO-контенту – це контент, який несе цінність для читачів. Корисна інформація – необхідна умова для того, щоб текст знайшов своє місце в онлайн-екосистемі, отримуючи трафік від пошукових систем.

Поряд з цим, потрібно звертати увагу на достовірність наданих новин. Посилання на сумнівні джерела, емоційність або надмірна суб’єктивність є небажаними елементами SEO-контенту. Краще підійти до теми об’єктивно і зважити всі “за” і “проти” (такий якісний текст називається якісним контентом).

Прозорість

Оптимальна інформаційна архітектура має велике значення для результатів SEO. Чітка структура тексту для SEO повинна включати:

  • вступ,
  • ієрархічне розташування заголовків,
  • чіткі визначення та ключові моменти,
  • абзаци,
  • короткий виклад висновків.

Така структура полегшує одержувачу пошук необхідної інформації та робить ціле набагато зрозумілішим. Зрозуміло, що такий контент має більше шансів на просування в пошукових системах.

Оптимізація

Набір з декількох фіксованих кроків, які виконуються після написання контенту, називається оптимізацією тексту для SEO. До них відносяться:

  • мета-текст – тобто формулювання контенту, який з’являється в результатах пошуку,
  • ключові слова – розміщення фраз (у заголовку, заголовках і тексті), за якими контент буде позиціонуватися,
  • додавання зображень – вставка привабливої графіки разом із зазначенням альтернативного тексту (який відображатиметься, якщо зображення не завантажиться),
  • внутрішня перелінковка – додавання посилань на інші тексти на основі тієї ж URL-адреси.

Ці кроки не забирають багато часу, але мають значний вплив на потенціал для SEO. Тому їх точно не варто ігнорувати.

Оточення

Цей елемент не має прямого відношення до створення контенту, але ми не можемо його ігнорувати, оскільки він суттєво впливає на результати, отримані з точки зору SEO. Зрештою, який ефект може мати стаття, розміщена на повільному сайті із застарілими технологічними рішеннями?

Середовище, в якому ми розміщуємо контент, має значний вплив на позиціонування в пошукових системах. Фактори, що визначають потенційне SEO, включають:

  • тематичний авторитет,
  • час завантаження сторінки,
  • вік домену,
  • привабливий графічний дизайн,
  • сертифікат SSL,
  • кількість вхідних посилань.

Таким чином, ми бачимо, що SEO-контент – це не єдине, на що потрібно звертати увагу. Призначення публікації не менш важливе, оскільки воно також відповідає за кінцеві результати створеного контенту.

Підсумок

  • SEO-контент – це текст, оптимізований для пошукових систем з метою залучення клієнтів і збільшення продажів.
  • Ефективному контенту притаманні унікальність, зручність використання, чітка структура, зусилля з оптимізації та релевантне оточення.
  • Існують сотні факторів ранжування – ми перерахували основні з них.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу