5 найважливіших переваг позиціонування (SEO)

Зміст

Інтернет пропонує практично необмежені можливості для просування бренду. Кожен власник бізнесу може використовувати величезну кількість методів, серед яких є як більш, так і менш ефективні. До першої групи, безсумнівно, належить популярне в усьому світі позиціонування, тобто SEO. Це спосіб не тільки підвищити видимість сайту в мережі, але й завоювати довіру клієнтів. Ось 5 головних переваг SEO!

Що таке позиціонування?

Позиціонування, яке відоме на міжнародному рівні як SEO (Search Engine Optimization) – це низка заходів, спрямованих на покращення видимості вебсайту в результатах пошуку.

В результаті, коли користувач вводить певне ключове слово, сайт з’являється високо в Google. Це значно збільшує шанси на те, що інтернет-користувач відвідає сайт в першу чергу (перед тим, як перейти на сайти конкурентів).

Щоб SEO було ефективним, необхідно діяти на кількох рівнях. Цим, серед іншого, займаються SEO-фахівці:

  • оптимізація сайту, включаючи аналіз метатегів (особливо заголовка та опису сторінки), впровадження заголовків, створення зручної для користувача структури підсторінок або покращення швидкості роботи сайту;
  • лінкбілдінг, тобто оптимізація внутрішніх посилань (тих, що є на сайті) і зовнішніх посилань (тих, що ведуть на інші сайти) – це покращує сприйняття сайту Google і збільшує шанси на успішне позиціонування;
  • аналіз і підбір ключових слів, тобто слів, за якими користувачі шукають сайт в Google – вони повинні бути тематично пов’язані зі змістом конкретних сторінок і розміщені у відповідній кількості (також в метатегах і заголовках);
  • оптимізація контенту, що є одним з найважливіших елементів позиціонування – підтримка копірайтерів, які створюють змістовний, цінний для користувача контент, оптимізований з точки зору вимог Google, виявляється корисною в цьому відношенні.

Звичайно, це лише частина заходів, які необхідно виконати. Позиціонування – багаторівневий і складний процес, тому якщо Ви хочете досягти успіху в цій сфері, варто звернутися за допомогою до SEO-фахівців.

5 переваг позиціонування

Настав час перейти до ключового моменту – переваг SEO. Переваг SEO багато, але ми виділили 5 найважливіших, які можуть переконати Вас у тому, що використання цього методу просування сайту виявиться хорошим варіантом.

Підвищення видимості сайту в результатах пошуку

Це найважливіша перевага SEO. У сучасному світі, де конкуренція в кожній галузі величезна, а кількість вебсайтів запаморочлива, відсутність присутності в пошукових системах дискваліфікує більшість брендів з самого початку. Хочете досягти успіху? Вам потрібно опинитися перед своїми потенційними клієнтами та показати їм, що Ви існуєте.

Це можливо завдяки SEO. Успішні зусилля в цій сфері зроблять Ваш сайт відповіддю на запити користувачів. Завдяки цьому вони побачать його раніше, ніж сайти Ваших конкурентів, що збільшує шанси на те, що вони перейдуть за посиланням і ознайомляться з його змістом (а отже, і з пропозицією, яку Ви підготували для них).

Це ключ до підвищення впізнаваності бренду, поліпшення показників продажів і побудови довгострокових відносин з клієнтами.

Збільшення відвідуваності сайту

Покращення видимості Вашого сайту в Google означає збільшення кількості відвідувачів. Це ще одна перевага SEO, яка не тільки покращить показники продажів, але й дозволить інформувати клієнтів про Ваші пропозиції, навчати їх і будувати з ними довгострокові відносини. Чим більше трафіку отримує сайт Вашої компанії, тим більші шанси на успіх.

Ваше завдання – залучити якомога більше інтернет-користувачів і утримати їх на сайті. Щоб зробити це можливим, переконайтеся, що у Вас правильний макет, надайте користувачам якісний контент і презентуйте свою пропозицію якнайкраще. Для того, щоб збільшити конверсію і таким чином заохотити користувачів до конкретної дії на Вашому сайті.

Побудова довіри та іміджу бренду

Google – це світовий лідер, якому довіряє переважна більшість інтернет-користувачів – як наслідок, вони приймають свої рішення на основі того, що пропонує пошукова система. Як наслідок, сайти, які з’являються на перших позиціях, вважаються такими, що заслуговують на довіру. Роблячи ставку на позиціонування, Ви можете приєднатися до престижних брендів, які визнаються користувачами Інтернету, що дозволить Вам створити позитивний імідж для Вашої компанії.

Позиціонування також має ту перевагу, що дозволяє дізнатися про вподобання та потреби Ваших клієнтів. Аналізуючи ключові слова, які вони вводять у вікні пошукової системи, Ви можете дізнатися, якими є поточні тенденції та потреби ринку і які групи Ваших товарів користуються найбільшою популярністю. Ці знання Ви можете використати у подальшій роботі над пошуковою оптимізацією та іншими маркетинговими стратегіями.

Довготривалі результати

Це ще одна велика перевага позиціонування – навіть після завершення заходів просунуті фрази залишатимуться на високих позиціях в Google (навіть протягом декількох місяців).

Хоча SEO вимагає величезного обсягу роботи і є процесом, який зазвичай дає результати через кілька місяців, його ефекти тривають ще довго.

Однак не варто зупинятися на досягнутому, тому продовжуйте оновлювати свій блог, оптимізувати окремі сторінки і стежити за змінами в алгоритмах Google і ефект, якого Ви досягнете, перевершить Ваші найсміливіші очікування. І він триватиме ще довше!

Можливість вимірювання ефектів

Кожен підприємець хоче знати, яких результатів досягає його маркетингова стратегія. Перевага SEO полягає в тому, що воно дає можливість їх виміряти. Самі інструменти Google, такі як Analytics або Search Console, надають багато цінної інформації – завдяки їм можна перевірити позицію сайту за певними ключовими словами і навіть дізнатися все про стать, вік або поведінку користувачів, які відвідують сайт.

Існують також платні інструменти, такі як Ahrefs або Majestic, які дозволяють всебічно проаналізувати SEO-ефекти та оптимізувати свої подальші дії відповідно до них. Ви можете зробити це самостійно, але краще попросити фахівця, відповідального за SEO, надати звіт – так Ви будете знати, чи достатньо ефективною є його робота.

Підсумок

  • Позиціонування – це один з найкращих способів просування вебсайту для отримання видимості в Інтернеті.
  • За допомогою ефективного SEO можна збільшити трафік на сайт і таким чином отримати більше шансів на продаж та конверсію.
  • Перевага SEO полягає в тому, що воно дозволяє створити позитивний імідж і довіру до бренду в довгостроковій перспективі.
  • Навіть після завершення процесу SEO Ваш сайт ще деякий час буде займати високі позиції в Google.
  • До переваг позиціонування також відноситься можливість легко виміряти ефект, який воно дає – також за допомогою безкоштовних засобів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу