Open rate та click rate в e-mail маркетингу – що це таке?
Як Ви знаєте, e-mail маркетинг є чудовим джерелом залучення клієнтів, а також підтримання з ними постійних стосунків. Регулярно пропонуючи цінний контент, зможете налагодити стосунки з клієнтами, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення продажів продукції. Однак недостатньо написати листа, наповненого інформацією, кодами на знижки та надихаючими фактами. Вам потрібно знати деякі важливі показники, щоб зробити Ваш e-mail маркетинг ще більш ефективним. Нижче Ви знайдете добірку найважливішої інформації про коефіцієнт відкривань та кліків. Насолоджуйтесь!
Що таке open rate?
Показник відкриттів, як випливає з назви – це відсоток відкриттів електронних листів, які Ви надсилаєте своїм потенційним клієнтам.
Це надзвичайно корисний показник, за допомогою якого Ви можете визначити, скільки електронних листів від Вас було відкрито. Тут слід враховувати як унікальні, так і неминучі відкриття. Однак найбільше інформації ми отримуємо, аналізуючи унікальні відкриття. Завдяки цьому ми бачимо, скільки людей дійсно зацікавилися та відкрили електронний лист.
Як обрахувати open rate?
Якщо Ви не хочете використовувати для цього платне програмне забезпечення – є простий метод. Розділіть кількість відкритих листів на кількість відправлених. Потім помножте результат на 100%. Це дасть Вам значення коефіцієнта відкривань для Вашого e-mail маркетингу. Виходячи з нього, Ви зможете здійснити відповідні кроки, щоб підвищити цей показник. Як це зробити? Існує кілька способів, які ми розглянемо нижче.
Як підвищити open rate?
Як Ви вже знаєте, показник відкриття надзвичайно важливий для того, щоб зрозуміти, наскільки ефективним є Ваш емейл маркетинг. Просто надсилати листи безглуздо, якщо одержувачі не відкривають їх. Багато людей сприймають такі регулярні листи як спам і, відповідно, не відкривають їх взагалі. Таким чином, вони не дізнаються про поточні акції або інший цінний контент, який Ви додаєте до своїх повідомлень. Настав час це змінити! Спробуйте виконати ці кілька кроків і Ви швидко побачите значні зміни в ефективності Вашого бізнесу.
- Тема та заголовок листа: подумайте про те, на які листи Вам подобається натискати, а яких ви уникаєте. Подумайте над темою і заголовком так само, як і над змістом самого листа. Всупереч інтуїції, це 50% успіху.
- Час відправлення: проаналізуйте, на кого Ви орієнтуєтесь у своїх листах і як працює Ваша цільова аудиторія. Якщо Ви виявите, що Ваші отримувачі проводять час за комп’ютером лише вранці або в певний день тижня, скористайтеся цим, щоб доставити їм листа саме в цей час.
- Персоналізація. Ви можете використовувати для цього ім’я одержувача і адаптувати контент так, щоб він на 100% відповідав очікуванням користувача.
Що таке click rate?
Click rate – це не що інше, як частота кліків, за допомогою якої Ви можете виміряти ефективність Вашої маркетингової кампанії.
Якщо цікаво, чи працює e-mail маркетинг, відповідь Вам дасть показник кліків. Щоб перевірити цей показник, розділіть кількість кліків на кількість надісланих повідомлень і помножте на 100%, як Ви це робили з показником відкриттів. Якщо результат Вас не задовольняє – час попрацювати над листами, які Ви надсилаєте.
Як можна покращити click rate?
Пам’ятайте, що єдиний спосіб покращити показники кліків – це додати активні посилання в тіло листа. Якщо їх немає – показник переходів буде дорівнювати 0. Це, в свою чергу, призведе до того, що Ваша кампанія не спрацює так, як планувалося. Тому спочатку перевірте, чи є у Ваших листах місця, на які можна натиснути.
- Перевірте, чи всі посилання активні – що з того, що передумови були чудовими, якщо в листі, який отримує клієнт, немає можливості скористатися пропозицією, яка міститься під посиланням?
- Заклик до дії у Вашому листі має бути видимим! У одержувача мало часу, щоб прочитати Ваш лист. Тому, чим краще Ви вкажете йому на те, що потрібно зробити, тим більша ймовірність того, що він це зробить. Якщо посилання невидиме або заховане між рядками, не обманюйте себе, що хтось вирішить перейти за ним. Для багатьох це залишиться абсолютно непоміченим. А отже, Ваша мета не буде досягнута.
- Публікуйте фотографії або цікаві графічні зображення, пов’язуючи їх відповідними посиланнями. Існує дуже велика ймовірність того, що графіка зацікавить вашого одержувача більше, ніж просте посилання.
Чому клікабельність і показник відкриттів так важливі?
Тепер, коли Ви знаєте, як покращити обидва показники, Вам не залишається нічого іншого, окрім як застосувати ці поради на практиці. Чому? Показники кліків і відкриттів дадуть Вам відповіді на всі Ваші запитання на тарілочці. Серед іншого, Ви дізнаєтеся, чи має сенс те, що Ви робите.
Якщо Ви побачите, що показники на високому рівні – продовжуйте! А якщо результати Вас не задовольняють, варто переглянути план і виконання e-mail маркетингу. Пам’ятайте, що розсилка – це чудове джерело залучення клієнтів, тому не здавайтеся занадто легко. Успіхів!
Підсумок
- Open rate – це відсоток відкриттів електронних листів, які Ви надсилаєте своїм потенційним клієнтам.
- Click rate – це не що інше, як відсоток кліків, за допомогою якого Ви можете виміряти ефективність Вашої маркетингової кампанії.
- Ці показники показують, чи ефективні Ваші зусилля з e-mail маркетингу, чи варто щось змінювати. Регулярний аналіз дозволяє швидко виявляти проблеми та оперативно реагувати на них.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь