Спонсоровані тексти – основа SEO?

Зміст

Загальновідомо, що видимість компанії залежить не лише від активності на сайті. Не менш важливими є посилання, які в очах Google підвищують довіру до сайту. У наступному тексті ми проаналізуємо спонсорські тексти, які є ідеальним полем для зовнішніх посилань. Дізнайтеся про позиціонування за допомогою контенту!

Що таке спонсорський текст?

Спонсоровані статті – це змістовний контент, призначений для публікації за межами вебсайту бенефіціара.

Їх мета – отримати зовнішнє посилання, яке підвищить позиціонування (зокрема, описаної фрази).

Текст має бути суворо галузевим – і тема, і ключове слово мають стосуватися пропозиції бенефіціара, щоб принести реальну користь для бізнесу.

Приклад

Власниця салону краси хоче збільшити видимість свого сайту. Зважаючи на високий прибуток, вона насамперед зацікавлена в отриманні трафіку за словосполученням “весільний макіяж”. З цією метою вона створює статтю, в якій розповідає про те, як правильно наносити макіяж перед весіллям. Потім вона надсилає запит на тематичні сайти індустрії краси, щоб опублікувати там свій контент і поставити посилання на власний сайт. Після оплати власниця виконує завдання і через кілька тижнів бачить зростання позицій на підсторінці зі списком. Ось як це працює!

Як написати спонсорований текст?

Правильно написаний спонсорований текст мало чим відрізняється від професійної статті в блозі. Він також повинен містити спеціалізовану інформацію та мати чітку структуру, а єдиною відмінністю є зовнішні посилання та місце публікації за межами вебсайту бенефіціара.

Таким чином, побудова спонсорованої статті включає в себе:

  • Заголовок – до 75 символів для коректного відображення пошуковою системою. Він повинен бути привабливим і містити ключову фразу.
  • Вступ – розділ початкового тексту, який використовується в більшості CMS. У ньому має бути стисло викладена проблема, що описується.
  • Власний контент – від 2000 до 10000 символів, включаючи пробіли. Необхідно додати заголовки відповідно до ієрархії, використовувати ключові фрази і представити читачам цінну інформацію.

Додатковим елементом спонсорованого тексту є, звичайно, посилання на цільову сторінку, щоб покращити її видимість.

Як розмістити посилання у спонсорованій статті?

Принцип відносно простий: ми вибираємо URL-адресу сторінки, на яку хочемо зробити посилання, а потім намагаємося зробити так, щоб анкор збігався з позиційованою фразою.

Щоб пояснити, анкор – це короткий фрагмент тексту, на який є посилання, і при натисканні на нього Ви потрапляєте на сайт. Щоб використовувати весь потенціал SEO, цей контент повинен відповідати ключовому слову.

Отже, у наведеному вище прикладі внутрішню перелінковку слід зробити на фразу “весільний макіяж”, яка природним чином з’явиться в тексті. Поширеною помилкою є створення посилання на слово “тут”, яке з’явиться у фразі “якщо Ви хочете зробити весільний макіяж, натисніть тут”. Спонсорський текст повинен посилатися на ключові фрази, а не на інші слова.

Чи достатньо спонсорованих текстів для SEO?

Отримання зовнішніх посилань – це чудовий спосіб підвищити довіру до сайту, покращивши його видимість. Ніхто не сумнівається, що багатий посилальний профіль зміцнює сайт і виділяє його серед конкурентів.

Робота SEO обертається навколо цієї діяльності, а спонсорські статті – це чудовий спосіб прокласти шлях на тематичному порталі. Пам’ятайте, що сила посилань є ключовим фактором, тому якщо стаття з’являється на популярному порталі, пов’язаному з Вашою галуззю – Ви зірвали джекпот. Більше того, змістовний контент – це чудовий спосіб створити імідж Вашої компанії, оскільки він формує впізнаваність і довіру у Вашої аудиторії.

На жаль, SEO не обмежується зовнішніми посиланнями – важливі й інші фактори, серед яких вік домену, безпека сайту, кількість і якість контенту або структура коду. Точніше кажучи, існує велика кількість змінних ранжування і ми не знаємо принаймні про деякі з них. SEO – це надзвичайно складна гра, хоча на перший погляд дії здаються очевидними – якнайкраще задовольнити потреби користувачів.

Безліч факторів не змінює того факту, що спонсорські тексти – це розумна, ефективна стратегія для збагачення Вашого посилального профілю і підвищення видимості сайту.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу