Створення супровідних текстів – вичерпний посібник для всіх!

Зміст

Створення супровідних текстів – це, здавалося б, просте заняття. Ви створюєте контент насичений ключовими фразами і все готово! На жаль, така діяльність була неефективною щонайменше кілька років. Бізнес-політика та алгоритми Google зазнали фундаментальних змін, тому ми поговоримо про те, як створювати супровідні тексти, щоб вони давали оптимальні результати з точки зору SEO.

Що таке супровідні тексти?

Супровідні тексти – це статті призначені для публікації на внутрішніх сторінках і їхня основна мета – підвищити SEO за допомогою тематичних ключових фраз.

Багато компаній створюють супровідні сторінки для просування основного сайту компанії. Це один з методів SEO для збору цінних посилань. На тематичних супровідних сторінках розміщуються статті, які повинні отримати визнання в очах Google.

Чим зрозуміліші та змістовніші пости, тим краще вони оцінюються алгоритмами пошукової системи. Якісна супровідна сторінка передає частину своєї сили головному сайту за допомогою посилань і наслідком цього процесу є підвищення позицій у пошукових результатах. Контент, який максимально використовує потенціал супровідної сторінки, називається супровідним текстом.

Створення супровідних текстів – правила

Тепер, коли ми знаємо загальний принцип створення супровідних текстів, потрібно уточнити, що характеризує цей тип контенту. Беручи до уваги їх використання, ми приходимо до двох висновків:

  1. супровідні тексти повинні бути цінними і вичерпувати тему,
  2. мати плавну, чітку та вичерпну форму.

Супровідні тексти та їх якість

Створення супровідних текстів базується на створенні SEO-релевантного контенту, який буде розпізнаватися пошуковими системами. Хоча сама супровідна сторінка повинна бути насичена галузевою інформацією, супровідні тексти не обов’язково повинні бути вузькоспеціалізованими.

Лаконічний контент з високою змістовною цінністю ідеально підходить для наукових статей, де потрібне не тільки позиціонування, але й імідж експерта. Для супровідних сторінок, які лише підтримують позиціонування, публікувати такі якісні тексти не варто.

Тому супровідні тексти повинні містити багато корисної інформації, але вони не потребують великої бібліографії. Обирайте здорове співвідношення між надійністю та розміром контенту.

Супровідні тексти та їх розмір

Великий обсяг контенту без особливого посилу розцінюється як presell, які зараз не варто обговорювати. Алгоритм Panda, починаючи з 2011 року, відловлює непотрібні тексти низької якості.

З іншого боку, занадто короткий контент негативно впливає на індексацію. При створенні супровідних текстів треба звертати увагу на відповідний обсяг текстів, який буде чітким сигналом для пошукових систем про те, що сторінка вичерпує теми.

Як написати хороший супровідний текст?

У наш час створення ефективних супровідних текстів не дозволяє йти короткими шляхами. Контент повинен бути довгим і інформативним.

Структура під SEO дозволяє Вам бути поміченими, але саме якісний контент дає цінність через пильні та все більш “розумні” алгоритми.

Однак, окрім простого аспекту якості та обсягу, ми повинні звернути увагу на важливі деталі:

Структура супровідних текстів

Структура супровідних текстів має бути оптимізована під SEO. Це означає вміле управління заголовками та стратегічне управління ключовими словами.

Заголовки

Заголовки повинні демонструвати ієрархію, тобто ми описуємо тему від загального до конкретного.

Приклад

Нижче представлена правильна структура заголовків для вичерпного тексту про вегетаріанську дієту.

H1 (заголовок): Вегетаріанська дієта – вплив на здоров’я людини. Перевірено!
H2: Вегетаріанська дієта – що це таке?
H2: Вегетаріанська дієта – переваги
H3: Вплив на серцево-судинну систему
H3: Здоров’я кишечника
H4: Діарея
H4: Запори
H4: Гази
H3: Імунна система
H2: Вегетаріанська дієта – побічні ефекти
H2: Підсумки

Як бачите, менший заголовок завжди відсилає до більшого. Це дуже зручно як для читачів, так і для пошукових систем.

Ключові фрази

Супровідні тексти повинні містити відповідну насиченість ключовими фразами, як правило, 0,5-3% від загального обсягу тексту, хоча ми рекомендуємо уникати крайнощів.

Крім того, деякі ключові фрази повинні бути в заголовках, а також у виділених жирним шрифтом важливих елементах контенту. Так пошуковим системам буде легше оцінити, які слова, розміщені в тексті, є особливо релевантними.

FAQ i Q&A

Алгоритм Hummingbird, який вступив в силу в кінці серпня 2013 року, більш точно відбирає результати пошуку в залежності від введеного запиту. Розміщення FAQ або Q&A в кінці статті чудово підходить для використання ключових фраз для специфічних нішевих запитів. Це можливість зробити текст більш конкретним, підвищуючи його цінність для пошукової системи.

Інформація, що міститься в супровідному тексті

Сподіваємося, ми розвіяли кілька міфів, пов’язаних з такими текстами.

Гаразд, у нас вже є контент потрібної довжини, структури та цінності. Нам потрібно уважно розглянути останній компонент.

Чітка тематика

Супровідні тексти мають відношення до галузі, в якій працює компанія-власник “материнського сайту”. Тематичні зворотні посилання мають найвищу ефективність і по суті єдині, які варті трудомістких інвестицій. Крім того, вони є більш природними для пошукових систем.

Цікаві теми

Відмінна риса хорошого супровідного тексту – це контент, який однаково добре підходить і для блогів!

Пошукові системи цінують цікаві статті. Однак, щоб отримати цю інформацію, алгоритми аналізують ключові слова LSI або наріжний камінь контенту – фактори, які характерні для змістовних текстів.

Чи кожен супровідний текст повинен бути якісним?

Звісно, ні. У цій статті ми зосередимося на зразковому, ефективному тексті, який приносить найкращі результати з точки зору SEO завдяки своїй високій якості. Однак це не означає, що весь контент для сторінок повинен бути першокласним.

Інвестиції в змістовні тексти – це чудовий спосіб просування сайту компанії. Однак при створенні супровідного контенту необхідно дотримуватися правильного балансу між якістю та часом.

По-перше, надмірно змістовний контент забирає багато часу, а по-друге, нам потрібно багато статей. Супровідна сторінка – це інвестиція в SEO, що в більшості випадків означає, що нам потрібно отримати максимальний результат з мінімальними маркетинговими витратами.

Якісні ротації, які передбачають вставку статей різного ступеня цінності, здаються гарною ідеєю. Це дозволяє сайту похвалитися широким контентом, демонструючи при цьому експертність і спеціалізований підхід до предмету.

Аналізуючи вищевикладену інформацію, може виникнути важливе питання – в чому різниця між супровідним текстом і статтею в блозі?

Супровідні тексти в порівнянні зі статтями в блогах

В ідеальному світі можна було б сказати, що різниця полягає лише в місці призначення, оскільки перший тип контенту потрапляє на супровідні сторінки, а другий – на сторінки блогу. Однак на практиці зворотні посилання, як правило, нижчої якості, а супутній обсяг набагато перевищує задоволення від читання. Чому так відбувається? З простої причини!

Тексти для таких сторінок призначені для підвищення пошукової оптимізації без особливої уваги до потреб читача. Статті в блогах, з іншого боку, в першу чергу призначені для людей, а вплив на SEO є лише приємним побічним ефектом. Також не варто приховувати той факт, що статті в блогах часто створюються захопленими, професійними копірайтерами або авторами з вищою освітою, тоді як зворотні посилання створюються як частина сухого маркетингу.

Насправді, обидва типи текстів описують спеціалізовані теми і характеризуються чіткістю і структурованістю з точки зору SEO. Різниця у змісті залежить лише від специфіки проведених маркетингових дій, а не від загальних принципів.

Якщо Ви уважно прочитали цю статтю, то можете зіткнутися з певною амбівалентністю – адже то ми стверджуємо про спеціалізовану природу супровідних текстів, то заперечуємо надмірну змістовність контенту. То як це виглядає в підсумку?

Які супровідні тексти писати?

На це немає простої відповіді! Конкретний характер тексту залежить від кількості заявок, цільових сторінок, галузі, діяльності конкурентів та індивідуальної стратегії контент-маркетингу. Для деяких компаній “якісні статті” працюватимуть краще, а для інших – більш “об’ємні” статті.

Нашою метою було продемонструвати, які супровідні тексти є ефективними. Ми навмисно окреслили наслідки (витрати) занадто хорошого контенту, щоб показати, що кожна компанія повинна обрати індивідуальне рішення. Ми усвідомлюємо, що точні відповіді приваблюють читачів, але в цьому випадку я знову мушу підписатися під життєвою максимою “це залежить”.

Підсумок

  1. Супровідні тексти – це тип контенту, що розміщується на зовнішніх сайтах.
  2. Вони призначені для підвищення SEO шляхом публікації тематичного контенту та розміщення посилань на материнський сайт компанії.
  3. Супровідні тексти повинні бути якісними, оскільки зараз пошукові системи просувають корисний контент. З цієї причини надмірне маніпулювання ключовими фразами сьогодні не працює.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу