Контент для сімейного перегляду – що це таке?

Зміст

Ви напевно стикалися з терміном “фемілі френдлі контент” або “контент для сімейного перегляду”. Однак чи розумієте ви, що це таке, як і, головне, навіщо ми його створюємо?

Що таке контент для сімейного перегляду?

Контент для сімейного перегляду – це тип контенту, цільовою аудиторією якого є сім’ї з дітьми.

Він має бути зрозумілим для кожного члена сім’ї. Отже, це вид послуг, орієнтованих на всіх – парк розваг, куди можна повести бабусю з дідусем, або вистава, яка зацікавить і молодих, і старих.

Ще один аспект фемілі френдлі контенту – цензура. Зі зрозумілих причин він має бути повністю позбавлений еротики, брутального насильства та ненормативної лексики. Також сімейний контент повинен уникати суперечливих питань.

Переваги сімейного контенту

Завдяки тому, що ваш продукт орієнтований на широку аудиторію, він потенційно приверне більше людей.

Більше того, передбачається, що клієнти використовуватимуть ваш контент разом зі своїми сім’ями, а як ви, напевно, знаєте, група генерує більше прибутку, ніж окремий клієнт. Саме з комерційних міркувань великі кіностудії знижують вікові категорії з кожною прем’єрою – фільм для всієї родини заробить набагато більше, ніж фільм лише для дорослих. Його зможе побачити більше людей – все так просто. Така ж залежність стосується і будь-якої іншої послуги.

Контент для сімейного перегляду також є важливим інструментом з точки зору побудови позитивного іміджу компанії.

За статистикою, людина більше цінує бренди, які поважають сім’ю. Навіть бездітний клієнт оцінить той факт, що ви задовольняєте різні потреби.

Як створити хороший фемілі френдлі контент?

Поширеною помилкою при створенні контенту для сімейного перегляду в сфері послуг є врахування лише смаків та потреб дітей. Це складна річ – вам потрібно зробити свій продукт або послугу привабливою не лише для дітей, але й для їхніх батьків, бабусь і дідусів, старших братів і сестер. Зрештою, це сімейний контент, а не просто реклама “для дітей”.

Якщо ви хочете бути успішними, орієнтуйтеся на спільні смаки та обирайте “безпечні” теми. Не забувайте про простоту та доступність – адже ваша цільова аудиторія – люди з різним інтелектуальним та фізичним розвитком.

Однак найкращим провідником буде… ваш власний досвід. У що ви завжди хотіли пограти з татом у дитинстві? Яких навичок ви хотіли б навчити свого сина чи доньку через гру? Яка спільна діяльність була б найвеселішою для вашої родини? Які тексти змусили б вас усіх сміятися за вечерею у тітки? Будьте практичні!

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу