Що таке символи з пробілами та без них?
Що саме означає “символи з пробілами” та “символи без пробілів”? Якщо ми говоримо про прайс-листи копірайтерів, маркетологів та інших людей, які займаються створенням контенту, то ці речення можна зустріти досить часто. На перший погляд, вони здаються дещо складною конструкцією, але насправді це не так. Кількість символів з пробілами чи без них – це насправді чудовий показник роботи копірайтера.
Символи з пробілами та без них
Довжина контенту, розміщеного як у блозі, так і в соціальних мережах, має значення. WordPress, серед іншого, дає нам знати, скільки символів буде відповідати правилам SEO і чи правильно вони відображатимуться на сторінці.
Довжина контенту, який публікує бренд, також має значення в контексті маркетингової стратегії. Існують соціальні мережі, які відомі своїми скромними слоганами (наприклад, Tiger Energy Drink), а також ті, чия візитна картка – довгий контент і розгорнутий опис.
Підсумовуючи, не варто дивуватися, чому копірайтерів хвилює кількість знаків з пробілами чи без них – вони так влаштовують свою роботу.
Скільки коштує 1000 знаків з пробілами?
Тепер, коли ми з’ясували деякі моменти, варто розглянути, скільки насправді “беруть” такі 1000 знаків з пробілами. Тисяча – це велике число, яке асоціюється скоріше з чимось грандіозним – здебільшого тому, що для нас є різниця, чи є у нас тисяча доларів чи ні.
1000 знаків з пробілами займають приблизно 30% однієї сторінки формату А4.
Звичайно, все залежить від обраного шрифту, його розміру та налаштувань полів. Якщо виникають сумніви, можна перевірити кількість символів з пробілами, без пробілів, а також статистику кількості сторінок, рядків, слів:
Чи варто платити за 1000 знаків з пробілами?
Копірайтери знають, що кількість часу, яку нам потрібно витратити на замовлення, залежить від багатьох факторів. Незалежно від того, чи йдеться про пости у Facebook, бакалаврську роботу, статтю в блозі чи розлоге послання другій половинці, в якому ми намагаємося донести, що вона неправа – час написання залежить від нашої обізнаності в темі, складності питання чи просто від нашого бажання.
Незважаючи на це, варто домовлятися саме так, головним чином тому, що цей вид оплати за написані тексти є “зрозумілим” і в чомусь “прозорим”. Як замовник, ви отримуєте той контент, який хочете – саме за нього ви платите. З цієї причини на своїх сайтах копірайтери зазвичай вказують ціну за 1000 знаків з пробілами.
Скільки це знаків на практиці?
Довжина залежить від типу контенту, тому середня кількість символів з пробілами становить
- від 2500 до 10000 у випадку статей у блозі
- від 500 до 2000 у випадку описів товарів
- від 1000 до 8000 для описів категорій
- від 200 до 2000 у випадку постів для соціальних мереж.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь