Performance marketing – що це таке і в чому його переваги?

Зміст

Той, хто проводить активну маркетингову діяльність в Інтернеті, розраховує насамперед на те, що вона матиме належний ефект, який, у свою чергу, трансформується в реальний прибуток. Також бажано мати можливість бачити, як обрані маркетингові стратегії та активності бренду вплинули на потенційну аудиторію. Обидві ці важливі цілі можна досягти за допомогою performance marketing.

Що таке performance marketing?

Performance marketing, також відомий як маркетинг ефективності – це модель інтернет-реклами, в якій рекламодавець платить тільки за реальні результати.

Performance marketing базується на правильно підібраних заходах, спрямованих на заохочення потенційного клієнта зробити певні кроки, тобто зайти на сайт, натиснути на банер, заповнити опитування.

Він може проводитися в декількох каналах одночасно, щоб ще більше підвищити його ефективність. До найпоширеніших відносяться:

  • Google Ads,
  • соціальні мережі,
  • партнерські програми,
  • платформи електронної комерції.

У чому полягають особливості маркетингу ефективності?

Діяльність з маркетингу ефективності вирізняє реальна можливість аналізу її наслідків. Це, в свою чергу, дає можливість регулярно вдосконалювати заходи та стратегії, що впроваджуються, і таким чином підвищувати їх ефективність.

Крім того, performance marketing також характеризується специфічним способом розрахунку. Рекламодавець платить за конкретний ефект, а не просто за показ реклами. Бажана мета може мати безпосередній вплив на прибуток або бути лише кроком на шляху до її досягнення. Бажаною метою може бути покупка в інтернет-магазині, вподобання профілю компанії в соціальних мережах, підписка на розсилку новин або участь в опитуванні споживачів. Обрана мета також визначає конкретний спосіб розрахунку.

Типи та методи білінгу в перфоманс маркетингу

Можливість обліку реальних ефектів від вжитих дій є однією з найважливіших переваг перфоманс маркетингу. У цьому випадку рекламодавець платить не просто за показ реклами, а за обрані, задані дії, здійснені її одержувачами. Беручи до уваги ефект, за який стягується плата, можна виділити наступні моделі:

  • Cost Per Click (CPC) – плата за клік за посиланням;
  • Cost Per Action (CPA) – плата за виконання певної дії, наприклад, за проходження опитування або надсилання запиту;
  • Cost Per Lead (CPL) – ціна за контактну інформацію, залишену одержувачем.
  • Cost Per Sale (CPS) – комісія з продажу;
  • Cost Per Order (CPO) – ціна за розміщення замовлення в інтернет-магазині.

Маркетинг ефективності також включає комбіновані, гібридні моделі виставлення рахунків, що включають не один, а два або три вищезгадані методи виставлення рахунків.

Performance marketing – чому це варто робити?

Performance marketing – один з найпопулярніших видів маркетингу. Своєю популярністю він завдячує низці важливих якостей, які ефективно переконують підприємців, власників брендів або фахівців з маркетингу.

Серед найважливіших переваг перфоманс маркетингу – можливість реалістично виміряти ефективність вжитих заходів. Ретельний аналіз дає можливість не тільки перевірити дієвість тієї чи іншої стратегії, але й регулярно вдосконалювати її на основі інформації, що надходить на постійній основі.

Значною перевагою такого виду маркетингу є перспектива економії на маркетингових заходах, а також спрямування бюджету на обрану, найбільш важливу мету. Таким чином можна ефективно уникнути так званого “проїдання” бюджету, а також досягти реальної віддачі від вкладених інвестицій.

Які ще переваги дає маркетинг ефективності? Це також можливість повного контролю та гнучкості дій, що здійснюються. Рекламодавець має постійний доступ до актуальних даних про ефективність своїх стратегій, які можуть бути змінені в будь-який момент у будь-який спосіб, найбільш вигідний для рекламодавця.

Нарешті, перфоманс маркетинг означає не лише бажані, але й швидкі результати.

Специфічна ефективність цього виду маркетингу, його метод підзвітності та величезні можливості, які з ним пов’язані, визначають специфічне планування та впровадження необхідних покращень. А це, природно, призводить до покращення ефективності бренду.

Підсумок

  • Маркетинг результативності (performance marketing) – це діяльність, заснована на досягненні конкретних маркетингових цілей.
  • Цей вид маркетингу характеризується реальною вимірюваністю ефектів і специфічним методом виставлення рахунків.
  • Найпопулярнішими методами білінгу є CPC та CPA, тобто вартість переходу за посиланням або виконання певної дії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу